eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowiceczęść I - termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach; część II - remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Starachowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22645

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Starachowice: część I - termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach; część II - remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Starachowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Starachowice, do kontaktów: Marek Krawczykiewicz, Marek Saramak, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, fax 041 2743057, e-mail: fundusze@um.starachowice. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.starachowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach, Wydział Inwestycji Miejskich, Marek Krawczykiewicz, Marek Saramak, ul. Radomska 45, pok 117, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 274-88-11 w 228, fax 0-41 274-30-57, e-mail: fundusze@um.starachowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Starachowicach, Wydział Inwestycji Miejskich, pok. 132, Marek Krawczykiewicz, Marek Saramak, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 274-88-11 w 228, fax 0-41 274-30-57, e-mail: fundusze@um.starachowice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część I - termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach; część II - remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Starachowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Starachowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje : Część I: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach - Docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych metodą lekką mokrą - system WEBER Terranova lub równoważny - pow. 3.168,03 m 2 , - Docieplenie ścian fundamentowych i piwnic płytami z polistyrenu ekstradowanego - pow. 515,39 m 2 , - Docieplenie stropu segmentu A i B płytami z wełny mineralnej - pow. 1638,60 m 2 - Docieplenie stropodachu segmentu C z włókien celulozowych stabilizowanych borem - pow. 307,51 m 2 , - Remont dachu i wymiana pokrycia na pokrycie z blachy powlekanej - segment A i B - pow. . 1495,77 m 2 , - Wymiana pokrycia z papy termozgrzewalnej - segment C - pow. 639,38 m - Wymiana stolarki okiennej na okna z profilu PCV - pow. ok. 257,55 m2 , - Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe - pow. ok. 3,54 m2 , - Remont instalacji c.o. - wymiana rurociągów i grzejników, - Roboty towarzyszące : roboty rozbiórkowe, obróbki blacharskie, remont wejścia do budynku, remont kominów, chodniki i opaski, instalacja odgromowa. Część II: Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego - wymiana podłogi w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach - około 570 m2 - montaż płyt dźwiękochłonnych, - wymiana opraw oświetleniowych - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - około 1250 m2 - wykonanie lamperii z marmolitu, - dostarczenie mebli (zamówienie indywidualne), Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: - organizację i zabezpieczenie terenu robót, - kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym dokumentacją projektowo -kosztorysową, - koszty związane z właściwym zabezpieczeniem terenu budowy - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót załączone do niniejszej specyfikacji. Ze względu na konieczność ciągłej pracy Urzędu, Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym kolejność i sposób prowadzenia robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zakres robót szczegółowo określają: - Przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Projekty budowlane - do wglądu u zamawiającego. Wymagania ogólne :. Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z dokumentacją projektową i z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zakresu robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60.000,0 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali w ostatnich 5 latach przynajmniej dwa zamówienia na roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie budów lub remontów obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 60% ceny ofertowej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu \OFERTA\. 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku spółki cywilnej dodatkowo umowę spółki cywilnej - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Zamawiający w celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie żąda załączenia do oferty: - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopia uprawnień budowlanych oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do izby inżynierów, osoby przewidzianej do kierowania robotami), - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykazanie minimum 2 roboty budowlane polegającej na budowie, remoncie obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 60 % ceny ofertowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 3. Zamawiający w celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda załączenia do oferty: - informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 250.000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.starachowice.pl. Opłata: 270 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za materiały przetargowe tylko w przypadku zamówienia SIWZ w wersji drukowanej. Sposób płatności : - kasie Urzędu Miejskiego w Starachowicach - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, pok. 120.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach. 1) Krótki opis: Docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych metodą lekką mokrą - system WEBER Terranova lub równoważny - pow. 3.168,03 m 2 , - Docieplenie ścian fundamentowych i piwnic płytami z polistyrenu ekstradowanego - pow. 515,39 m 2 , - Docieplenie stropu segmentu A i B płytami z wełny mineralnej - pow. 1638,60 m2 - Docieplenie stropodachu segmentu C z włókien celulozowych stabilizowanych borem - pow. 307,51 m2 , - Remont dachu i wymiana pokrycia na pokrycie z blachy powlekanej - segment A i B - pow. . 1495,77 m2 , - Wymiana pokrycia z papy termozgrzewalnej - segment C - pow. 639,38 m , - Wymiana stolarki okiennej na okna z profilu PCV - pow. ok. 257,55 m 2 , - Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe - pow. ok. 3,54 m 2 , - Remont instalacji c.o. - wymiana rurociągów i grzejników, - Roboty towarzyszące : roboty rozbiórkowe, obróbki blacharskie, remont wejścia do budynku, remont kominów, chodniki i opaski, instalacja odgromowa. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60.000,00 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Starachowicach. 1) Krótki opis: Zakres robót obejmuje: - wymiana podłogi w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach - około 570 m2 - montaż płyt dźwiękochłonnych, - wymiana opraw oświetleniowych - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - około 1250 m2 - wykonanie lamperii z marmolitu, - dostarczenie mebli (zamówienie indywidualne),. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.07.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.