Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-27
Kamień Pomorski: organizacja trzydniowego szkolenia w ramach projektu pt. Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES)
Numer ogłoszenia: 104682 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PUP Kamień Pomorski , ul. Topolowa 5, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3820285, faks 91 3820285 w. 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkamienpomorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja trzydniowego szkolenia w ramach projektu pt. Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje usługi związane z organizacją trzydniowego szkolenia dla 20 osób obejmujące dostawę posiłków dla podanej liczby osób, zapewnienie sali konferencyjnej oraz obsługi organizacyjno-technicznej podczas szkolenia, a także zapewnienia noclegu dla uczestników szkolenia. Zamawiający przewiduje dodatkowo nocleg oraz całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) dla 3 osób zależnych/opiekunów/opiekunów osób niepełnosprawnych. Kody i nazwa zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 55500000-5 - usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków; CPV 55110000-4 - hotelarskie usługi noclegowe; CPV 55120000-7 - usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji. Termin wykonania zamówienia: 25 - 27 kwiecień 2014r. Wskazany powyżej termin może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego z zastrzeżeniem formy pisemnej po wcześniejszym uzgodnieniu zmian pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Szkolenie ma być zorganizowane na terenie powiatu kamieńskiego lub powiatu gryfickiego, w miejscu umożliwiającym dojazd środkami komunikacji publicznej w odpowiednich godzinach zgodnie z przedstawionym harmonogramem szkolenia. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym (w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie). Zamawiający wymaga aby pokoje, restauracja i sala konferencyjna znajdowała się w jednym budynku, z węzłem komunikacyjnym wewnątrz budynku przystosowanym do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich. Obsługa organizacyjno-techniczna obejmuje: wynajęcie sali konferencyjnej na trzydniowe szkolenie wraz z odpowiednim wyposażeniem oraz zapleczem umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia: sala zlokalizowana w obiekcie pozbawionym barier architektonicznych, z wygodnym dojazdem i dostępem dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, posiadająca odpowiedni standard, tzn. przestronna, z odpowiednią liczbą miejsc z możliwością zaciemnienia i klimatyzacji, wyposażona w sprzęt audiowizualny niezbędny do prezentacji, projektor, flipchart, papier do flipcharta, ekran, dostęp do Internetu, zaplecze sanitarne (dostęp do łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich), wyposażona w stół prezydialny oraz taki układ krzeseł i stołów, który umożliwi swobodne poruszanie się uczestników szkolenia, w tym osób niepełnosprawnych. obsługę techniczną sprzętu, w tym kontrolę jakości sprzętu przed oraz w czasie szkoleń wraz z możliwością naprawy jego ewentualnych usterek. Catering dla uczestników podczas szkolenia (3 dni szkolenia): Catering obejmuje całodzienny serwis kawowy (w tym pierwszy serwis kawowy dodatkowo z kanapkami), 2 śniadania, 2 obiady i 2 kolacje wraz z obsługą kelnerską. Noclegi dla uczestników szkolenia: liczba noclegów zgodnie z zapotrzebowaniem wymienionym przy szkoleniu (maks. 2 noclegi/1os.), zakwaterowanie uczestników w pokojach dwuosobowych wraz ze śniadaniem (w przypadku zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej umieszczenie osób w pokojach dwuosobowych z uwagi, np. na nieparzystą liczbę kobiet i mężczyzn, Wykonawca umieści te osoby w osobnych pokojach, w cenie jak za osobę w pokoju dwuosobowym. Pokoje powinny być wyposażone w telewizor oraz pełny węzeł sanitarny tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna. zamawiający wymaga zapewnienia przynajmniej dwóch pokoi przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich z łazienkami wyposażonymi w specjalne uchwyty i łatwo dostępne umywalki i wc. Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail) na 3 dni kalendarzowe przed planowanym szkoleniem. Wstępny wzór harmonogramu szkolenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W terminie 3 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej (e-mail) ostateczną listę osób korzystających z cateringu i noclegu. Szczegółowa specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie bip.pupkamienpomorski.pl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pupkamienpomorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Topolowa 5, 72-400 Kamień Pomorski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Topolowa 5, 72-400 Kamień Pomorski, sekretariat - pokój nr 5 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pt.: Ośrodki Wsparcia Ekonomii Społecznej jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1012Z na odcinku Kukułowo - Sibin".
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu USG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- "Przebudowa ul. Orzeszkowej w miejscowości Kamień Pomorski".
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- Wynajem sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch szkoleń na terenie województwa dolnośląskiego.
- Zabezpieczenie logistyczne Konferencji Naukowo - Technicznej ARMTECH 2025
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Świadczenie hotelarskiej usługi noclegowej na potrzeby uczestników konferencji
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.