Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5340414
1.5.8.) Numer faksu: 89 5340538
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695cca52-2fa5-423e-a273-d0ee5af351e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095592/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Warsztaty wyjazdowe- wyjazdy edukacyjne z elementami integracji w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Pozytywna przyszłość PLUS. Promocja rodzicielstwa zastępczego, wsparcie istniejących rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych i opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się za pomocą poczty elektronicznej po upływie terminu składania ofert pod adresem cymek.iwona@mops.olsztyn.eu przy czym złożenie oferty wraz załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu
2.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne, aby korzystać z usług Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn Wykonawca powinien utworzyć konto użytkownika.
3.Instrukcja dla Wykonawcy oraz regulamin korzystania z systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn zamieszczone zostały w zakładce „Pomoc”. Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z regulaminem korzystania z systemu oraz instrukcją użytkownika systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.
4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania
z Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn:
1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
4)Włączona obsługa JavaScript;
5)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;
6)Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
6.Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig
2) Format kodowania złożonych plików UTF8. Możliwość otworzenia pliku po odszyfrowaniu przez terminu składania ofert.
7.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę złożenia kompletu dokumentów w systemie Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.
8.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego posiadający konto na Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
9. Wymaga się by dokumenty elektroniczne w postępowaniu:
1)były utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytywanie, zapisywanie i powielanie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2)umożliwiały prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym.
3) umożliwiały prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku
4)zawierały dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości, co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
10.Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku po upływie terminu otwarcia ofert.
11.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawie zamówienia w sprawach proceduralnych jest Iwona Cymek-Wójcicka.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) zostały zawarte w SWZ w rozdziale XXVI klauzula informacyjna z art 13 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 78056,91 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- Organizacja warsztatów wyjazdowych, edukacyjnych z elementami integracji w okresie wiosennym dla 62 osób
4.2.5.) Wartość części: 39028,46 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92331210-5 - Usługi animacji dla dzieci
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-15 do 2025-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1.1.Kryterium Cena - 60 % = 60 pkt
1.2.Kryterium aspekt społeczny - 20 %= 20 pkt
1.3.Kryterium doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę - waga kryterium 20 %
2.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach
1)Kryterium Cena -waga kryterium 60 % będzie rozpatrywana na podstawie ceny /brutto/ za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cn
C =---------------- x 60, gdzie:
Cb
C - ilość punktów za kryterium cena,
Cn -najniższa cena spośród ofert ocenianych, nie podlegających odrzuceniu
Cb -cena oferty badanej,
2)Kryterium aspekt społeczny - waga kryterium 20 %
Zamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do
realizacji zamówienia osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Poprzez zatrudnienie zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób
posiadających status osoby niepełnosprawnej, jak i oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób.
W sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia zatrudnienia przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby ze wskazanej przez zamawiającego grupy zagrożonej wykluczeniem społecznym.
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia Ilość przyznanych punktów
1 osoba 10 pkt
2 osoby 20 pkt
3)Kryterium doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę - waga kryterium 20 % (dotyczy dwóch pedagogów oraz dwóch specjalistów ds. przemocy i/lub uzależnień i/lub z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej)
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz wykazie osób stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ skierowania do realizacji zamówienia osoby, która posiada udokumentowane dłuższe doświadczenie niż wskazane w ramach warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale VI SWZ (dotyczy dwóch pedagogów oraz dwóch specjalistów ds. przemocy i/lub uzależnień i/lub z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej) tj. ponad dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub rodziną w zakresie przemocy i/lub uzależnień i/lub z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca zadeklaruje doświadczenie poniżej 2 lat to jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z zapisami SWZ, gdyż dwa lata jest okresem minimalnym, jaki Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia oraz warunkach udziału
w postępowaniu.
Doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę
Posiadanie 3-letniego i powyżej doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i/lub
młodzieżą i/lub rodziną
Specjalista Ilość przyznanych
punktów Specjalista Ilość przyznanych punktów
1 osoba pedagog 5 pkt 1 osoba specjalista ds. przemocy/lub uzależnień i/lub
z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej 5 pkt
2 osoba pedagog 5 pkt 2 osoba specjalista ds. przemocy i/lub uzależnień i/lub
z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej 5 pkt
2.Po dokonaniu oceny, punkty zostaną zsumowane dla każdego kryterium oddzielnie. Suma punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów będzie stanowić końcową ocenę oferty.
3.Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium aspekt społecznyZamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II- Organizacja warsztatów wyjazdowych, edukacyjnych z elementami integracji w okresie jesiennym dla 62 osób.
4.2.5.) Wartość części: 39028,46 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92331210-5 - Usługi animacji dla dzieci
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1.1.Kryterium Cena - 60 % = 60 pkt
1.2.Kryterium aspekt społeczny - 20 %= 20 pkt
1.3.Kryterium doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę - waga kryterium 20 %
2.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach
1)Kryterium Cena -waga kryterium 60 % będzie rozpatrywana na podstawie ceny /brutto/ za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cn
C =---------------- x 60, gdzie:
Cb
C - ilość punktów za kryterium cena,
Cn -najniższa cena spośród ofert ocenianych, nie podlegających odrzuceniu
Cb -cena oferty badanej,
2)Kryterium aspekt społeczny - waga kryterium 20 %
Zamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do
realizacji zamówienia osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Poprzez zatrudnienie zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób
posiadających status osoby niepełnosprawnej, jak i oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób.
W sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia zatrudnienia przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby ze wskazanej przez zamawiającego grupy zagrożonej wykluczeniem społecznym.
Liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia Ilość przyznanych punktów
1 osoba 10 pkt
2 osoby 20 pkt
3)Kryterium doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę - waga kryterium 20 % (dotyczy dwóch pedagogów oraz dwóch specjalistów ds. przemocy i/lub uzależnień i/lub z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej)
Ocena w niniejszym kryterium dokonana zostanie zgodnie z poniższymi zasadami:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz wykazie osób stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ skierowania do realizacji zamówienia osoby, która posiada udokumentowane dłuższe doświadczenie niż wskazane w ramach warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale VI SWZ (dotyczy dwóch pedagogów oraz dwóch specjalistów ds. przemocy i/lub uzależnień i/lub z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej) tj. ponad dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub rodziną w zakresie przemocy i/lub uzależnień i/lub z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca zadeklaruje doświadczenie poniżej 2 lat to jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z zapisami SWZ, gdyż dwa lata jest okresem minimalnym, jaki Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia oraz warunkach udziału
w postępowaniu.
Doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę
Posiadanie 3-letniego i powyżej doświadczenia zawodowego w pracy z dziećmi i/lub
młodzieżą i/lub rodziną
Specjalista Ilość przyznanych
punktów Specjalista Ilość przyznanych punktów
1 osoba pedagog 5 pkt 1 osoba specjalista ds. przemocy/lub uzależnień i/lub
z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej 5 pkt
2 osoba pedagog 5 pkt 2 osoba specjalista ds. przemocy i/lub uzależnień i/lub
z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej 5 pkt
2.Po dokonaniu oceny, punkty zostaną zsumowane dla każdego kryterium oddzielnie. Suma punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów będzie stanowić końcową ocenę oferty.
3.Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny -Zamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób świadczących usługę
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
Część I Zdolność zawodowa
a)Doświadczenie
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie organizacji wyjazdów-warsztatów, co najmniej
2 dniowych uwzględniających zakwaterowanie, wyżywienie z elementami edukacji i integracji dla około 30 osób jednorazowo. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na podstawie odrębnej (pojedynczej) umowy dla jednego Zamawiającego oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
o przedstawienie takich informacji lub dokumentów (art. 128 ust. 5).
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie dotyczące faktycznie i konkretnie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
b)Pedagodzy
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika i minimum
2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub rodziną. Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje
o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
c)Specjaliści ds. przemocy i/lub uzależnień i/lub z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika psychologia, socjoterapia, resocjalizacja i minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe
w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub rodziną w zakresie przemocy i/lub uzależnień i/lub
z zakresu wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje
o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu
d)Animatorzy/opiekunowie
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej trzema osobami posiadającymi wykształcenie minimum średnie, przeszkolenie
z zakresu pierwszej pomocy, ukończony kurs animatora czasu wolnego i minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub rodziną. Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje
o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
e)Ratownik medyczny
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie i minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku ratownika medycznego, która będzie realizowała przedmiot zamówienia. Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje
o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
f)Kierownik warsztatów
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika psychologia, socjoterapia, resocjalizacja i minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe
w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub rodziną. Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje
o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Część I Zdolność techniczna
a)Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej w zakresie opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował bazą noclegową z zapleczem niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia, spełniającym wymagania bhp i p.poż. oraz wymagania Zamawiającego zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Dysponowanie bazą noclegową z zapleczem niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego”.
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca wskazanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; przedmiotowy odpis dotyczący również podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy powołuje się na zasoby podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w ofercie wskazał podwykonawcę.
2.Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z dnia 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 9 do SWZ
-w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczenia w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych wskazana powyżej podstawa wykluczenia ma zastosowanie tylko w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert co oznacza, że wskazany powyżej przepis nie daje podstaw do wykluczenia Wykonawcy
z postępowania, w przypadku, gdy złożono tylko jedną ofertę. W związku z powyższym w świetle celu, jakim jest przeciwdziałanie zakłóceniu konkurencji w postępowaniu przez grupę kapitałową, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia w/w oświadczenia w przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta, ponieważ w takiej sytuacji staje się ono zbędne.
3.Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy załącznik nr 12 do SWZ.
2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4. SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
-referencje,
-inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
-oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert załącznik nr 8 do SWZ
2.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego załącznik nr 10 do SWZ
3.Dysponowanie bazą noclegową z zapleczem niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego załącznik nr 14 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1.1.Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ
1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert załącznik nr 4 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
1.3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w ust.1 pkt 1.2 i 1.3 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.4.Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia w ramach kryterium oceny ofert-załącznik nr 15 do SWZ
1.5.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby załącznik nr 5 - jeżeli dotyczy
1.6.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia załącznik nr 6 - jeżeli dotyczy.
1.7.Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 7 - jeżeli dotyczy
1.8.Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby załącznik nr 13 - jeżeli dotyczy.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia wraz oświadczeniem o którym mowa w pkt 1.5, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy złożone wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp), złożone wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby udzielające pełnomocnictw, albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym.W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone przez mocodawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
2.Zamawiający zaleca, aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1, zawierało
w szczególności wskazanie:
− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
−wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty „oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4).
7.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (jeżeli dotyczy), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
8.Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO, zawarte w Formularzu oferty podpisuje każdy z Wykonawców.
9.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian ujęty jest w projekcie umowy par.157.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
*Pełna nazwa zamówienia:Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji
w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. Promocja rodzicielstwa zastępczego, wsparcie istniejących rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych i opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą” nr: FEWM.09.09-IZ.00-0003/24 w ramach Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający:
4.1.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej (tzn. przewidującej odmienny niż określony w SWZ, sposób wykonania zamówienia) oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4.2.Do postępowania stosuje się przepisy dotyczące zamawiania usług.
4.3.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.4.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.5.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
4.6.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.7.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 i 8
4.8.Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę polegającą na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy.
(Uzasadnienie: Zamawiający dopuszcza zatrudnienie osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w formie np. umowy o pracę umów cywilno-prawnych, spółdzielczej umowy o pracę)
4.9.Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą
z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 2023 poz. 862, z późn. zm.) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
4.10.Zamawiający przewiduje możliwość zatrudnienia do realizacji zamówienia osób o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp.
Wykonawca będzie dodatkowo punktowany w kryteriach oceny ofert, jeżeli zadeklaruje do realizacji zamówienia zatrudnienie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Informację należy zawrzeć w załączniku nr 2 do SWZ – Formularz ofertowy w zakresie spełnienia kryterium aspekt społeczny - deklaracja zatrudnienia do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań znajdują się w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 11 do SWZ.
4.11.Zamawiający określa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych na podstawie art. 100 ust.1 ustawy Pzp.
4.12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
4.13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbycia wizji lokalnej u Wykonawcy.
4.14.Rodzaj zamówienia: usługi.
4.15.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na dwie części.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.