Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-18
Ogłoszenie nr 10472 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.
Warszawa: REZERWACJA, ZAKUP I DOSTARCZENIE BILETÓW NA KRAJOWE I ZAGRANICZNE PRZEWOZY LOTNICZE ORAZ KOLEJOWE ( NA TERENIE EUROPY) WRAZ Z UBEZPIECZENIEM W PODRÓŻY ORAZ REZERWACJA NOCLEGÓW W POLSCE I ZA GRANICĄ NA RZECZ MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE Postępowanie numer 1/MSN/PN/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
14018743500000, ul.
ul. Pańska
3,
00124
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 596 40 32, 596 40 00, e-mail
info@artmuseum.pl, faks
022 596 40 22.
Adres strony internetowej (URL): www.artmuseum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pod adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REZERWACJA, ZAKUP I DOSTARCZENIE BILETÓW NA KRAJOWE I ZAGRANICZNE PRZEWOZY LOTNICZE ORAZ KOLEJOWE ( NA TERENIE EUROPY) WRAZ Z UBEZPIECZENIEM W PODRÓŻY ORAZ REZERWACJA NOCLEGÓW W POLSCE I ZA GRANICĄ NA RZECZ MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE Postępowanie numer 1/MSN/PN/2017
Numer referencyjny: 1/MSN/PN/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a. rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów na krajowe i zagraniczne przewozy lotnicze wraz z ubezpieczeniem w podróży na rzecz Zamawiającego oraz rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów kolejowych (na terenie Unii Europejskiej). b. rezerwacji i opłacenia pobytów w hotelach lub innych miejscach noclegowych o standardzie odpowiadającym hotelowi trzygwiazdkowemu lub lepszym na terenie Polski i za granicą. 2. Rezerwacja i zakup biletów na przewozy lotnicze za granicą będą dotyczyły następujących krajów lub kontynentów: Europa, Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Azja. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu biletów do dowolnego kraju świata, przy czym szacowana ilość biletów do krajów, kontynentów niewymienionych powyżej nie przekroczy w ujęciu wartościowym 10% wszystkich zakupionych biletów. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje rezerwację, zakup i dostarczenie biletów kolejowych (na terenie Unii Europejskiej). 3. Wykonawca zobowiązuje się przed dokonaniem rezerwacji przedkładać drogą e-mail na adres osoby zamawiającej w imieniu Zamawiającego, co najmniej trzy warianty alternatywnych połączeń lotniczych na wybranym kierunku i wybranym terminie, wraz z cenami biletów (chyba, że w danym przypadku na rynku dostępnych jest mniej ofert). Cena biletu na pasażerski przewóz lotniczy musi być ceną obowiązującą u przewoźnika lotniczego w dniu zakupu biletu. Decyzja o wyborze połączenia należy do Zamawiającego i pod rygorem nieważności jest potwierdzana na druku zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do umowy. Zamówienie musi być podpisane przez osobę zamawiającą oraz potwierdzone przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Muzeum. Skan podpisanego druku wysyłany jest do wykonawcy droga email. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić zapłaty wynagrodzenia czy też kosztów zakupu biletów lub rezerwacji miejsc hotelowych, w przypadku realizacji zlecenia niezawierającego akceptacji osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. Wskazany w ofercie upust musi zostać naliczony od ceny obowiązującej w dniu zakupu wybranego przez Zamawiającego biletu. 4. W wypadku, gdy cena zaoferowanych przez Wykonawcę biletów będzie wyższa od ceny połączenia między tymi samymi lokalizacjami znalezionymi przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zlecenia na warunkach wskazanych przez Zamawiającego albo zapłaty kary umownej na zasadach określonych w umowie. 5. Rezerwacje noclegów i miejsc hotelowych za granicą będą dotyczyły głównie następujących krajów lub kontynentów: Europa, Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Azja. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezerwacji noclegów i miejsc hotelowych w dowolnym kraju świata, przy czym szacowana ilość rezerwacji noclegów i miejsc hotelowych do krajów, kontynentów niewymienionych powyżej, nie przekroczy w ujęciu wartościowym 10 % wszystkich rezerwacji. 6. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przedstawiać Zamawiającemu, co najmniej trzy oferty o najniższej cenie (chyba, że w danym przypadku na rynku dostępnych jest mniej ofert), w hotelach i miejscach noclegowych o standardzie hoteli trzygwiazdkowych, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta, którego zlecenie dotyczy. Ostateczna decyzja o wyborze połączenia należy do Zamawiającego i pod rygorem nieważności jest potwierdzana na druku zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do umowy. Zamówienie musi być podpisane przez osobę zamawiającą oraz potwierdzone przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Muzeum. Skan podpisanego druku wysyłany jest do wykonawcy droga email lub fax. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić zapłaty wynagrodzenia czy też kosztów zakupu biletów lub rezerwacji miejsc hotelowych, w przypadku realizacji zlecenia niezawierającego akceptacji osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. Wskazany w ofercie upust musi zostać naliczony od ceny obowiązującej w dniu zakupu wybranego przez Zamawiającego biletu. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać bilety oraz potwierdzenia rezerwacji wg wskazań Zamawiającego, ale nie później niż w ciągu 24 godzin przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu (biletów - bilety powinny zostać wysłane przez wykonawcę na adres wskazany przez osobę zamawiająca ze strony wykonawcy oraz obowiązkowo do wiadomości zamawiającego na adres e-mail: sekretariat@artmuseum.pl i katarzyna.krol@artmuseum.pl). Potwierdzenia rezerwacji należy wysłać do osoby wskazanej w druku zamówienia (załącznik nr 5 do umowy) jako "Wnioskodawca" oraz jego kopię lub skan na adres e-mail wskazany w umowie. 8. Wykonawca zobowiązany jest przypomnieć o terminach wykupu biletów przy wcześniejszych rezerwacjach. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać na życzenie Zamawiającego dodatkowych ubezpieczeń dla poszczególnych osób i w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, poza ubezpieczeniem w podróży określonym powyżej. Powyższe postanowienia mają zastosowanie zarówno do zleceń na rezerwację biletów oraz miejsc hotelowych w Polsce i zagranicą. 9. Wykonawca jest zobowiązany sporządzać miesięczne zestawienia zakupionych biletów oraz wykupionych rezerwacji hotelowych. Zestawienie Wykonawca sporządza i przesyła Zamawiającemu mailowo po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego w terminie do 2 dni roboczych. Wykonawca jest ponadto zobowiązany w terminie do 2 dni roboczych przedstawić zestawienia zakupionych biletów oraz wykupionych rezerwacji hotelowych na każde żądanie Zamawiającego. Zestawienie powinno być sporządzone dla okresu wskazanego przez Zamawiającego w żądaniu.
II.5) Główny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/01/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie jest wymagane - Zamawiający nie stawia żadnych warunków
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami. 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Łączna cena ofertowa brutto | 60 |
Zrealizowane usługi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 3) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/01/2017, godzina: 16:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 ustawy Pzp: 1. Zamawiający wymaga, aby osoba uczestnicząca w realizacji zamówienia poprzez świadczenie usług dotyczących obsługi zamówienia (czynności administracyjne/logistyczne) na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) była zatrudniona w zakresie prac wykonywanych na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. (Zamawiający dopuszcza by jeśli z przyczyn administracyjnych u wykonawcy realizacja zamówienia odbywała się przez więcej niż jedną osobę traktować wszystkie poniższe zapisy w tym zakresie w odniesieniu do więcej niż jednej osoby z pełną konsekwencją przyjęcia takiego rozwiązania.) 2. Wykonawca musi zatrudniać osobę wykonującą czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3. Najpóźniej w 7 dniu od podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osobowy wraz z informacją o czasie trwania umowy oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazaną osobę, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (a od podwykonawców, jeżeli już są znani). 4. Najpóźniej w 7 dniu od podpisania umowy Wykonawca poinformuje pracowników o zasadach zatrudnienia obowiązujących przy realizacji danego zamówienia, co potwierdzi ich podpis stwierdzający przyjęcie tejże informacji do wiadomości na wykazie osobowym wskazanym w pkt. 3.3 5. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym, a jeżeli strony nie ustalą terminu - w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu zanonimizowaną kopię aktualnej umowy o pracę potwierdzającą, że czynności, o których mowa w pkt 1. są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracownika na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikiem wykonującym w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 3.1. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.4. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracownika wykonującego czynności, o których mowa w pkt 3.1. na podstawie umowy o pracę. 8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.1. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa w Ogólnych warunkach umowy. 9. Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w Ogólnych warunkach umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych oraz krajowych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz
- Usługi transportu lotniczego
- Zakup i dostarczanie krajowych i zagranicznych biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych, pośredniczenie w uzyskiwaniu wiz oraz polis ubezpieczeniowych
- Zakup i dostarczanie krajowych i zagranicznych biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych, pośredniczenie w uzyskiwaniu wiz oraz polis ubezpieczeniowych
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.