To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Zakopane: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu automatycznego do identyfikacji i określania lekowrażliwości szczepów oraz systemu do posiewu krwi dla pracowni mikrobiologii Szpitala Powiatowego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 104795 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70535 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą systemu automatycznego do identyfikacji i określania lekowrażliwości szczepów oraz systemu do posiewu krwi dla pracowni mikrobiologii Szpitala Powiatowego w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez Wykonawcę własnym transportem, do pracowni mikrobiologii Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem: 1) Testów wraz z dzierżawą systemu automatycznego do identyfikacji i określenia lekowrażliwości szczepów w oparciu o gradient stężeń z zachowaniem procedur mikrobiologicznych (Pakiet Nr 1), 2) Podłoży wraz z dzierżawą systemu do posiewu krwi (Pakiet - Nr 2), 3) Podłoży gotowych na płytkach oraz podłoży bakteriologicznych suchych (Pakiet - Nr 3), 4) Pasków plastikowych nasyconych gradientem stężeń min. 15 rozcieńczeń antybiogramowych (Pakiet - Nr 4), 5) Krążków diagnostycznych (Pakiet - Nr 5), 6) Testów serologicznych (Pakiet - Nr 6), 7) Wybranych krążków antybiogramowych (Pakiet - Nr 7), z podziałem na 7 Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został określony w punkcie 3 przedmiotowej SIWZ. II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa w punkcie I ogłoszenia musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczającą do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć w tym w szczególności: 1) Spełniać wymagania CLSI oraz EUCAST, 2) Certyfikat ISO 13485 dotyczący jakości oferowanych produktów będących przedmiotem niniejszego postępowania, 3) Certyfikat ISO 9001 na podłoża gotowe na płytkach, krążki antybiotykowe, testy lateksowe, 4) Certyfikaty Kontroli Jakości dla każdej serii podłoży na płytkach, testów, krążków antybiotykowych. III. Zamawiający zastrzega, że krążki antybiotykowe wymienione w SIWZ powinny pochodzić od jednego producenta. Termin ważności minimum 1 rok. IV. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie przez czas obowiązywania umowy, do udzielenia konsultacji merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia. V. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odczynników laboratoryjnych przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Laboratorium za pomocą faksu potwierdzonego pismem. VI. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odbywać się będzie najdłużej w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia w godzinach od 8:00 do 14:00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet - Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- bioMérieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108825,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121510,58
Oferta z najniższą ceną: 121510,58 / Oferta z najwyższą ceną: 121510,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet - Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DIAG-MED - Grażyna Konecka, ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszaw, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32264,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28941,12
Oferta z najniższą ceną: 28941,12 / Oferta z najwyższą ceną: 38092,32
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet - Nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
- ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21688,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22292,93
Oferta z najniższą ceną: 22292,93 / Oferta z najwyższą ceną: 24382,33
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet - Nr4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- bioMérieux Polska Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7782,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8339,78
Oferta z najniższą ceną: 8339,78 / Oferta z najwyższą ceną: 8339,78
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet - Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
- ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2752,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2462,40
Oferta z najniższą ceną: 2462,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4592,53
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet - Nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTA INVESTMENTS SP. Z O.O.
- ARGENTA Sp. z o.o., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3966,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4222,80
Oferta z najniższą ceną: 4222,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5443,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet - Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMAPOL Sp. z o.o., ul. Budowlanych 68, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 410,40
Oferta z najniższą ceną: 410,40 / Oferta z najwyższą ceną: 490,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.