Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/CZD/039/25 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU PHADIA 250
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/039/25 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU PHADIA 250
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78164e9b-3976-447a-8a23-58f6b9928c15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/199867/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): link do postępowania: https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/199867/notice/public/details
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) j.w.
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) j.w.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=ipczd&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
b) Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet), wówczas ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
c) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
d) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl nr postępowania ZP/CZD/039/25 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
e) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
f) Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w postępowaniach
o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych przez Instytut „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływ takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO'') informujemy Państwa, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych (dalej, jako: „Administrator Danych Osobowych”) jest Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie (04-730), przy Al. Dzieci Polskich 20, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000092381, NIP 952-11-43-675, REGON 000557961
2. W instytucie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres email iod@ipczd.pl lub pisemnie na adres Administratora Danych.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6 akapit 1 lit f) RODO.
Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w celu zawarcia i realizacji umowy, której stronę Państwo reprezentują.
4. Państwa dane osobowe są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
a) dostawcom usług zaopatrującym Administratora Danych Osobowych w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora Danych Osobowych
b) dostawcom usług prawnych oraz wpierającym Administratora Danych Osobowych w dochodzeniu należnych roszczeń.
c) instytucjom państwowym upoważnionym z mocy prawa.
d)podmiotom upoważnionym na mocy prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2024 poz.1320).
5. Administrator Danych Osobowych przechowuje Państwa dane osobowe przez okres 14 lat.
6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemożliwi zawarcie i wykonanie umowy.
7. Przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo do żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie w zakresie, w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. W celu skorzystania z powyższych praw, należy skontaktować się poprzez kanały komunikacji wskazane w pkt 1 i 2 powyżej.
8. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/CZD/039/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do aparatu Phadia 250 prod. Phadia AB lub równoważne.
1. Anti-IgE ImmunoCAP lub równoważne
2. d1- roztocze lub równoważne
3. d2 - roztocze lub równoważne lub równoważne
4. d202 rDer p1 House dust mite, lub równoważne
5. d203 rDer p2 House dust mite,lub równoważne
6. d205 rDer p 10 Tropomiosin, lub równoważne
7. d209 rDer p23 House dust mite, lub równoważne
8. Dummy ImmunoCAP, lub równoważne
9. e1 - sierść kota lub równoważne
10. e101 rCan f 1 - Dog lub równoważne
11. e102 rCan f 2 Dog lub równoważne
12. e220 rFel d 2 Cat serum albumin lub równoważne
13. e221 nCan f 3 - Dog serum albumin lub równoważne
14. e226 rCan f 5 - Dog lub równoważne
15. e5 - dog dander lub równoważne
16. e94 rFel d 1 - Cat lub równoważne
17. Elia ASCA IgA Well lub równoważne
18. Elia ASCA IgG Well lub równoważne
19. EliA Gliadin DP IgG Well lub równoważne
20. EliA IgA Calibrator strips,lub równoważne
21. EliA IgA Calibrator Well lub równoważne
22. EliA IgA Celikey Well lub równoważne
23. EliA IgA Conjugate 50, lub równoważne
24. EliA IgA Curve Control strips, lub równoważne
25. EliA IgG Calibrator strips, lub równoważne
26. EliA IgG Calibrators Well lub równoważne
27. EliA IgG Celikey Well lub równoważne
28. EliA IgG Conjugate 50, lub równoważne
29. EliA IgG Curve Control strips, lub równoważne
30. EliA Sample Diluent, lub równoważne
31. ex71 - mieszanka pierza lub równoważne
32. f1 - białko jaja lub równoważne
33. f10 Sesame seed, lub równoważne
34. f13 - orzech ziemny lub równoważne
35. f14 - soja lub równoważne
36. f17 - orzech laskowy lub równoważne
37. f2 - mleko lub równoważne
38. f213 - rabbit meat lub równoważne
39. f232 nGal d 2 Ovalbumin, Egg, lub równoważne
40. f233 nGal d 1 Ovomucoid, Egg, lub równoważne
41. f25 - pomidor lub równoważne
42. f256 Walnut (Juglans spp.) (16 CAP's) lub równoważne
43. f26 - mięso wieprzowe lub równoważne
44. f27 - beef lub równoważne
45. f284 - mięso indyka lub równoważne
46. f3 - dorsz lub równoważne
47. f31 - marchew lub równoważne
48. f33 - pomarańcz lub równoważne
49. f35 - ziemniaki lub równoważne
50. f351 Pen a 1 PR-10, Shrimp, lub równoważne
51. f352 rAra h 8 PR-10, Peanut, lub równoważne
52. f353 rGly m4 PR-10,Soy, lub równoważne
53. f4 - pszenica lub równoważne
54. f416 rTri a 19 Omega-5 Gliadin (rec. Wheat), lub równoważne
55. f419 rPru p 1 (recombinant, Peach), lub równoważne
56. f420 rPru p 3 (recombinant, Peach) lub równoważne
57. f422 rAra h 1, Peanut, lub równoważne
58. f423 rAra h 2, Peanut, lub równoważne
59. f424 rAra h 3, Peanut, lub równoważne
60. f425 rCor a 8 LTP, Hazel nut, lub równoważne
61. f427 rAra h 9, lub równoważne
62. f428 rCor a 1 PR-10, Hazel nut - Corylus avellana lub równoważne
63. f431 nGly m 5 beta -conglycinin, Soy, lub równoważne
64. f432 nGly m 6 Glycinin, Soy,lub równoważne
65. f433 rTri a 14 LTP, Wheat, lub równoważne
66. f434 rMal d 1 PR-10 - Apple Malus domestica lub równoważne
67. f435 rMal d 3 LTP, Apple, lub równoważne
68. f439 rCor a 14, Hazel nut - Corylus avellana lub równoważne
69. f440 nCor a 9, Hazel nut, lub równoważne
70. f441 rJug r 1, Walnut, lub równoważne
71. f442 rJug r 3 LTP, Walnut,lub równoważne
72. f443 Ana o 3 Cashew nut, lub równoważne
73. f447 rAra h 6, Peanut, lub równoważne
74. f49 - jabłko lub równoważne
75. f5 - żyto lub równoważne
76. f75 - żółtko jaja lub równoważne
77. f76 - alpha-laktoalbumina lub równoważne
78. f77 - beta-laktoglobulina lub równoważne
79. f78 - casein lub równoważne
80. f79 - gluten lub równoważne
81. f8 - kukurydza lub równoważne
82. f83 - mięso kurczaka lub równoważne
83. f84 Kiwi fruit, lub równoważne
84. f85 - seler lub równoważne
85. f86 - pietruszka lub równoważne
86. f9 - ryż lub równoważne
87. f92 - banan lub równoważne
88. f93 - kakao lub równoważne
89. fx5E - skryning pokarmowy lub równoważne
90. g12 - secale cereale lub równoważne
91. g205 rPhl p1 (recom.)timothy (10 CAP's) lub równoważne
92. g210 rPhl p 7 (recombinant) (10 CAP's) lub równoważne
93. g212 rPhl p 12 (recombinant) (10 CAP's) lub równoważne
94. g215 rPhl p 5b (recombinant) lub równoważne
95. g6 - tymotka ląkowa lub równoważne
96. gx1 lub równoważne
97. h1 - kurz lub równoważne
98. i1 - jad pszczoły lub równoważne
99. i3 - jad osy lub równoważne
100. ImmunoCAP Development Solution, lub równoważne
101. ImmunoCAP Specific IgE Calibrator Strip,lub równoważne
102. ImmunoCAP Specific IgE Conjugate 100, lub równoważne
103. ImmunoCAP Specific IgE Curve Control Strip, lub równoważne
104. ImmunoCAP Stop Solution lub równoważne
105. ImmunoCAP Total IGE Anti IGE lub równoważne
106. ImmunoCAP Total IgE Calibrator Strip, lub równoważne
107. ImmunoCAP Total IgE Conjugate 100, lub równoważne
108. ImmunoCAP Total IgE Curve Control Strip, lub równoważne
109. k215 Hev b 1, lub równoważne
110. k217 rHev b 3 - Latex Hevea brasiliensis lub równoważne
111. k218 Hev b 5, lub równoważne
112. k220 Hev b 6.02, lub równoważne
113. k221 rHev b 8 Profilin - Latex Hevea brasiliensis lub równoważne
114. k224 rHev b 11 - Latex Hevea brasiliensis lub równoważne
115. k82 - lateks lub równoważne
116. m2 Cladosporium herbarum, lub równoważne
117. m6 - Alternaria alternata lub równoważne
118. mx1 - mixt pleśni lub równoważne
119. p1 - glista ludzka lub równoważne
120. p4 Anisakis (16 CAP's), lub równoważne
121. Phadia 250 Dilution Plate, lub równoważne
122. Phadia Maintenance Solution Kit Small, lub równoważne
123. Phadiatop ImmunoCAP lub równoważne
124. t2 - olcha lub równoważne
125. t215 Bet v1 (recombinant), lub równoważne
126. t216 Bet v2-profilin(recombinant;10 CAPs), lub równoważne
127. t3 - brzoza lub równoważne
128. t4 - leszczyna lub równoważne
129. tx9 - mixt drzew lub równoważne
130. w231 nArt v 1 Mugwort - Artemisia vulgaris lub równoważne
131. w233 nArt v3 LPT Mugwort, lub równoważne
132. w6 - bylica pospolita lub równoważne
133. Washing Solution Kit, lub równoważne
134. wx5 - mieszanka chwastów lub równoważne
135. ImmunoCAP Total IgE Control LMH lub równoważne
136. ImmumoCAP Specific IgE Control lub równoważne
137. ImmumoCAP Specific IgE Control L lub równoważne
138. mmumoCAP Specific IgE Control M lub równoważne
139. ImmumoCAP Specific IgE Negative Control lub równoważne
140. EliA ASCA Positive Control 250 lub równoważne
141. EilA Celiac Positive Control 250 lub równoważne
142. EliA IgG/IgM/IgA Negative Control 250 lub równoważne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” w formule homograficznej malejącej: (wartość najniższej oferty/ wartość badanej oferty) * waga na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do swz, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w opz (zał. 1 do SWZ) kryteria zastosowane w celu oceny równoważności– dotyczy ofert równoważnych:- karta techniczna produktu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w opz (zał. 1 do SWZ) kryteria zastosowane w celu oceny równoważności– dotyczy ofert równoważnych:- karta techniczna produktu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w odniesieniu do art. 273 ust. 2 ustawy Pzp , składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian:a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia;
b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia;
c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany;
d) w przypadkach określonych w § 2 ust. 11 umowy i w sposób tam przewidziany;
e) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny;
f) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego do wysokości limitu finansowania w przypadku, gdy w czasie trwania umowy ulegnie on obniżeniu do wartości niższej niż cena umowna w konsekwencji wejścia w życie nowego Obwieszczenia Ministra Zdrowia;
g) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego;
h) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu ceny oraz zgodności nowych towarów z SWZ;
i) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości;
j) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ - zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów;
k) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
l) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień;
m) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 umowy, w terminie określonym w § 10 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze stron prawa przysługującego stronie na podstawie niniejszej umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie.
3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie lub w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 Kc.
4. Formy pisemnej lub formy elektronicznej w rozumieniu art. 781 Kc pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem wskazanego w SWZ środka komunikacji elektronicznej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:1.1. Formularz ofertowy – zał. 3 do SWZ;
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w odniesieniu do art. 273 ust. 2 ustawy Pzp - zał. 4 do SWZ;
Powyższe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzień składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
1.3. Formularz cenowy – zał. 5 do SWZ;
1.4. Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone w opz (zał. 1 do SWZ) kryteria zastosowane w celu oceny równoważności– dotyczy ofert równoważnych:
- karta techniczna produktu.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie pśd w trybie art. 107 ust 2 ustawy Pzp tylko w przypadku gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych (…) gdyż nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny
i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszy dopuszczenie ofert równoważnych.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje następujące kryteria oceny równoważności:
- wskazane przez Wykonawcę w formularzu cenowym nazwy i numery katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia mają odpowiadać cechom jakościowym, fizykochemicznym, eksploatacyjnym
i technicznym w zakresie nie gorszym niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu cenowym;
- odczynniki muszą być kompatybilne z aparatem Phadia 250 będącym własnością Zamawiającego;
- równoważność zostanie zweryfikowana w oparciu o dane zawarte w przedmiotowych środkach dowodowych wymaganych w SWZ (karta techniczna potwierdzające zgodność zaoferowanych produktów z opisanymi w formularzu cenowym parametrami i cechami użytkowymi przedmiotu zamówienia).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Dostawa kolimatora geodezyjnego wraz z wyposażeniem do testowania pomiarowych urządzeń geodezyjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Usługa serwisu pomp wody chłodzącej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Zakup i sukcesywna dostawa oksygenatorów do procedury ECMO kompatybilnych z urządzeniem Cardiohelp, oksygenatorów z filtrem tętniczym.
- Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzibą przy pl. Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie w zakresie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.ZDL.24.25 Zakup odczynników do immunofenotypowania leukocytów krwi, szpiku oraz płynów z jam ciała dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, testów diagnostycznych i surowic dla PSSE w Radomiu 2025r.
- ODCZYNNIKI DO MOLEKULARNEJ DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWA APARATU
- ZP/CZD/039/25 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU PHADIA 250
- Dostawa na odczynników wraz z dzierżawą analizatora do oznaczania wirusa brodawczaka ludzkiego wysokiego ryzyka dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.