eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Nowy Sącz: PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie
Numer ogłoszenia: 104855 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie w związku z realizacją projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych. Schemat B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego W ramach Pakietu 1 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) laptop do pracowni gastronomicznej - 14 sztuk, b) drukarka do pracowni gastronomicznej - 1 sztuka, c) laptop do pracowni mechanicznej - 2 sztuki, d) telewizor do pracowni gastronomicznej - 2 sztuki. 2) Pakiet 2: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej W ramach Pakietu 2 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) kontakt grill (podwójny) - 1 sztuka, b) frytownica podwójna - 1 sztuka, c) kuchenka indukcyjna - 2 sztuki, d) kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki, e) podgrzewacz GN1/1 - 2 sztuki, f) podgrzewacz z kociołkami - 2 sztuki, g) obieraczka do ziemniaków - 1 sztuka, h) maszynka do mielenia mięsa (wilk) - 2 sztuki, i) sokowirówka - 2 sztuki, j) młynek do kawy - 1 sztuka. 3) Pakiet 3: Zakup drobnego sprzętu gastronomicznego W ramach Pakietu 3 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) pojemnik na odpady na kółkach - 10 sztuk, b) pojemniki GN - 1 komplet, c) termos - 2 sztuki, d) pojemnik termoizolacyjny GN1/1 - 1 sztuka, e) tablica suchościeralna magnetyczna szkolna - 3 sztuki, f) odbijak do krążków kawowych ? GN z kasetą - 1 sztuka. g) porcelana - 1 komplet, h) sztućce - 1 komplet, i) taca ekspozycyjna z uchwytami - 2 sztuki, j) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 60 mm - 4 sztuki, k) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 44 mm - 2 sztuki, l) taca ekspozycyjna GN1/1 - 2 sztuki, m) patera na owoce - 4 sztuki, n) patera do tortu - 2 sztuki, o) patera do tortu na podstawie - 2 sztuki, p) półmisek 360 x 250 mm - 4 sztuki, q) półmisek 420 x 290 mm - 4 sztuki, r) półmisek 254 x 183 mm - 6 sztuk, s) półmisek 302 x 202 mm - 6 sztuk, t) półmisek 348 x 233 mm - 6 sztuk, u) półmisek 392 x 262 mm - 6 sztuk, v) półmisek 448 x 300 mm - 6 sztuk, w) półmisek głęboki 250 x 125 x 50 mm - 6 sztuk, x) półmisek głęboki 350 x 165 x 60 mm - 6 sztuk, y) szkło - 1 komplet, z) termos stołowy 1,5l- 8 sztuk, aa) termos stołowy 2,0l- 8 sztuk. 4) Pakiet 4: Zakup wyposażenia pracowni mechanicznej W ramach Pakietu 4 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) szlifierka stołowa 2-tarczowa przemysłowa - 1 sztuka, b) prasa z trzpieniem obrotowym - 1 sztuka, c) nożyce dźwigniowe - 1 sztuka, d) wiertarka udarowa - 1 sztuka, e) szlifierka kątowa - 1 sztuka, f) wiertarko - wkrętarka akumulatorowa - 1 sztuka, 5) Pakiet 5: Zakup wyposażenia pracowni mechatroniki samochodowej W ramach Pakietu 5 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) zestaw panelowy: Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej - 1 sztuka, b) zestaw panelowy: Oświetlenie pojazdu samochodowego - 1 sztuka, c) zestaw panelowy: Sensoryka systemów pojazdowych - 1 sztuka, d) zestaw panelowy: Układy zapłonowe pojazdu - 1 sztuka, e) stanowisko demonstracyjne ABS/ASR - regulacja siły hamowania - 1 sztuka, f) komputer diagnostyczny z aktualizacją dla szkół - 1 zestaw. 6) Pakiet 6: Zakup maszyn i urządzeń do pracowni mechanicznej W ramach Pakietu 6 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) wiertarka stołowa - 1 komplet, b) wiertarka wieloczynnościowa - 1 komplet, c) tokarka uniwersalna typ 1 - 1 komplet, d) tokarka uniwersalna typ 2 - 1 komplet, e) frezarka konsolowa - 1 komplet, f) frezarka pozioma - 1 komplet, g) wiertarka promieniowa - 1 komplet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.32.46.00-6, 39.22.00.00-0, 39.22.10.00-7, 39.22.11.10-1, 39.22.11.20-4, 39.22.11.23-5, 39.22.11.30-7, 39.22.11.50-3, 39.22.11.60-6, 39.22.11.80-2, 39.22.12.10-2, 39.22.12.20-5, 39.22.12.30-8, 39.22.12.40-1, 39.22.30.00-1, 39.24.11.00-4, 39.71.12.00-1, 39.71.12.10-4, 39.71.12.11-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na Pakiet 1: 950,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt 00/100), b) w przypadku składania oferty na Pakiet 2: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100), c) w przypadku składania oferty na Pakiet 3: 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), d) w przypadku składania oferty na Pakiet 4: 100,00 zł (słownie złotych: sto 00/100), e) w przypadku składania oferty na Pakiet 5: 4 100,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sto 00/100), f) w przypadku składania oferty na Pakiet 6: 11 000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804/. 4) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zostanie wykluczony. 5) Wadium w pieniądzu: a) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Getin Noble Bank S.A., nr 46156000132150754500000016 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do ZSZ w Grybowie, Pakiet ... b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego; c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6) Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją: a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ppkt 3) lit. b) - e) należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą z uwagi na konieczność jego zwrotu. b) wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą, c) W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ppkt 3) lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 7) Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do specyfikacji).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) na realizację Pakietu 1 a) dla procesorów komputerów przenośnych - wydruku potwierdzającego, że oferowany procesor umożliwia uzyskanie wydajności minimum 3250 punktów wg testu Passmark CPU Mark dostępnego na stronie http://www.cpubenchmark.net. W przypadku, gdy oferowany procesor nie znajduje się na wskazanej stronie, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu i przedstawienia wydruku z programu testującego potwierdzającego wynik uzyskany przez procesor. Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. Wymaga się, aby załączony do oferty na wydruku wynik testu był aktualny, tzn. uzyskany nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) dla kart graficznych komputerów przenośnych - wydruku potwierdzającego, że oferowana karta graficzna umożliwia uzyskanie wydajności minimum 550 pkt wg testu PassMark Video Performance w kolumnie PassMark G3D Mark według wyników opublikowanych na stronie http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php. W przypadku, gdy oferowana karta graficzna nie znajduje się na wskazanej stronie, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu i przedstawienia wydruku z programu testującego potwierdzającego wynik uzyskany przez kartę graficzną. Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. Wymaga się, aby załączony do oferty na wydruku wynik testu był aktualny, tzn. uzyskany nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmiany produktu / sprzętu / narzędzi / urządzeń / maszyn objętych przedmiotem zamówienia na równoważne pod względem jakości (parametry nie gorsze niż określone w specyfikacji), jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia zakończenia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w specyfikacji, z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji, bez zmiany wynagrodzenia określonego w umowie, 2) na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w ppkt 1, 3) warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt 1, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjująca zmianę i wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 8)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3, Informacja Dziennik Podawczy (pokój nr 7)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie udzielone w związku z realizacją projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 2013, Oś priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych. Schemat B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 1 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) laptop do pracowni gastronomicznej - 14 sztuk, b) drukarka do pracowni gastronomicznej - 1 sztuka, c) laptop do pracowni mechanicznej - 2 sztuki, d) telewizor do pracowni gastronomicznej - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.1 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.30.00.00-6, 32.32.00.00-2, 32.32.43.00-3, 32.32.46.00-6, 48.48.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja jakości - 10
    • 3. Czas reakcji serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 2 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) kontakt grill (podwójny) - 1 sztuka, b) frytownica podwójna - 1 sztuka, c) kuchenka indukcyjna - 2 sztuki, d) kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki, e) podgrzewacz GN1/1 - 2 sztuki, f) podgrzewacz z kociołkami - 2 sztuki, g) obieraczka do ziemniaków - 1 sztuka, h) maszynka do mielenia mięsa (wilk) - 2 sztuki, i) sokowirówka - 2 sztuki, j) młynek do kawy - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.2 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.10.00-7, 39.22.11.80-2, 39.71.12.00-1, 39.71.12.10-4, 39.71.12.11-1, 39.71.13.62-4, 39.71.14.20-9, 42.21.41.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja jakości - 10
    • 3. Czas reakcji serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Zakup drobnego sprzętu gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 3 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) pojemnik na odpady na kółkach - 10 sztuk, b) pojemniki GN - 1 komplet, c) termos - 2 sztuki, d) pojemnik termoizolacyjny GN1/1 - 1 sztuka, e) tablica suchościeralna magnetyczna szkolna - 3 sztuki, f) odbijak do krążków kawowych ? GN z kasetą - 1 sztuka. g) porcelana - 1 komplet, h) sztućce - 1 komplet, i) taca ekspozycyjna z uchwytami - 2 sztuki, j) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 60 mm - 4 sztuki, k) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 44 mm - 2 sztuki, l) taca ekspozycyjna GN1/1 - 2 sztuki, m) patera na owoce - 4 sztuki, n) patera do tortu - 2 sztuki, o) patera do tortu na podstawie - 2 sztuki, p) półmisek 360 x 250 mm - 4 sztuki, q) półmisek 420 x 290 mm - 4 sztuki, r) półmisek 254 x 183 mm - 6 sztuk, s) półmisek 302 x 202 mm - 6 sztuk, t) półmisek 348 x 233 mm - 6 sztuk, u) półmisek 392 x 262 mm - 6 sztuk, v) półmisek 448 x 300 mm - 6 sztuk, w) półmisek głęboki 250 x 125 x 50 mm - 6 sztuk, x) półmisek głęboki 350 x 165 x 60 mm - 6 sztuk, y) szkło - 1 komplet, z) termos stołowy 1,5l- 8 sztuk, aa) termos stołowy 2,0l- 8 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.3 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.20.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.22.11.00-8, 39.22.11.10-1, 39.22.11.20-4, 39.22.11.21-1, 39.22.11.23-5, 39.22.11.30-7, 39.22.11.50-3, 39.22.11.60-6, 39.22.11.80-2, 39.22.12.00-9, 39.22.12.10-2, 39.22.12.20-5, 39.22.12.30-8, 39.22.12.40-1, 39.22.30.00-1, 39.22.31.00-2, 39.22.32.00-3, 39.24.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Zakup wyposażenia pracowni mechanicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 4 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) szlifierka stołowa 2-tarczowa przemysłowa - 1 sztuka, b) prasa z trzpieniem obrotowym - 1 sztuka, c) nożyce dźwigniowe - 1 sztuka, d) wiertarka udarowa - 1 sztuka, e) szlifierka kątowa - 1 sztuka, f) wiertarko - wkrętarka akumulatorowa - 1 sztuka, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.4 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.40.00-8, 42.62.00.00-8, 42.63.60.00-3, 44.51.00.00-8, 44.51.10.00-5, 44.51.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja jakości - 10
    • 3. Czas reakcji serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Zakup wyposażenia pracowni mechatroniki samochodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 5 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) zestaw panelowy: Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej - 1 sztuka, b) zestaw panelowy: Oświetlenie pojazdu samochodowego - 1 sztuka, c) zestaw panelowy: Sensoryka systemów pojazdowych - 1 sztuka, d) zestaw panelowy: Układy zapłonowe pojazdu - 1 sztuka, e) stanowisko demonstracyjne ABS/ASR - regulacja siły hamowania - 1 sztuka, f) komputer diagnostyczny z aktualizacją dla szkół - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0, 38.34.13.10-3, 38.34.13.20-6, 38.34.20.00-4, 38.41.00.00-2, 38.54.80.00-8, 38.55.00.00-5, 38.55.10.00-2, 38.55.20.00-9, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja jakości - 10
    • 3. Czas reakcji serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Zakup maszyn i urządzeń do pracowni mechanicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Pakietu 6 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) wiertarka stołowa - 1 komplet, b) wiertarka wieloczynnościowa - 1 komplet, c) tokarka uniwersalna typ 1 - 1 komplet, d) tokarka uniwersalna typ 2 - 1 komplet, e) frezarka konsolowa - 1 komplet, f) frezarka pozioma - 1 komplet, g) wiertarka promieniowa - 1 komplet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6.6 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.00.00-8, 42.62.10.00-5, 42.62.30.00-9, 44.51.00.00-8, 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja jakości - 10
    • 3. Czas reakcji serwisu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.