To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Nowy Sącz: PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie.
Numer ogłoszenia: 207088 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104855 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.32.2015 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w ramach projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla pracowni gastronomicznej, pracowni mechanicznej oraz pracowni mechatroniki samochodowej w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie w związku z realizacją projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych. Schemat B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego W ramach Pakietu 1 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) laptop do pracowni gastronomicznej - 14 sztuk, b) drukarka do pracowni gastronomicznej - 1 sztuka, c) laptop do pracowni mechanicznej - 2 sztuki, d) telewizor do pracowni gastronomicznej - 2 sztuki. 2) Pakiet 2: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej W ramach Pakietu 2 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) kontakt grill (podwójny) - 1 sztuka, b) frytownica podwójna - 1 sztuka, c) kuchenka indukcyjna - 2 sztuki, d) kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki, e) podgrzewacz GN1/1 - 2 sztuki, f) podgrzewacz z kociołkami - 2 sztuki, g) obieraczka do ziemniaków - 1 sztuka, h) maszynka do mielenia mięsa (wilk) - 2 sztuki, i) sokowirówka - 2 sztuki, j) młynek do kawy - 1 sztuka. 3) Pakiet 3: Zakup drobnego sprzętu gastronomicznego W ramach Pakietu 3 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) pojemnik na odpady na kółkach - 10 sztuk, b) pojemniki GN - 1 komplet, c) termos - 2 sztuki, d) pojemnik termoizolacyjny GN1/1 - 1 sztuka, e) tablica suchościeralna magnetyczna szkolna - 3 sztuki, f) odbijak do krążków kawowych ? GN z kasetą - 1 sztuka. g) porcelana - 1 komplet, h) sztućce - 1 komplet, i) taca ekspozycyjna z uchwytami - 2 sztuki, j) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 60 mm - 4 sztuki, k) taca ekspozycyjna śr. 480 mm wys. 44 mm - 2 sztuki, l) taca ekspozycyjna GN1/1 - 2 sztuki, m) patera na owoce - 4 sztuki, n) patera do tortu - 2 sztuki, o) patera do tortu na podstawie - 2 sztuki, p) półmisek 360 x 250 mm - 4 sztuki, q) półmisek 420 x 290 mm - 4 sztuki, r) półmisek 254 x 183 mm - 6 sztuk, s) półmisek 302 x 202 mm - 6 sztuk, t) półmisek 348 x 233 mm - 6 sztuk, u) półmisek 392 x 262 mm - 6 sztuk, v) półmisek 448 x 300 mm - 6 sztuk, w) półmisek głęboki 250 x 125 x 50 mm - 6 sztuk, x) półmisek głęboki 350 x 165 x 60 mm - 6 sztuk, y) szkło - 1 komplet, z) termos stołowy 1,5l- 8 sztuk, aa) termos stołowy 2,0l- 8 sztuk. 4) Pakiet 4: Zakup wyposażenia pracowni mechanicznej W ramach Pakietu 4 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) szlifierka stołowa 2-tarczowa przemysłowa - 1 sztuka, b) prasa z trzpieniem obrotowym - 1 sztuka, c) nożyce dźwigniowe - 1 sztuka, d) wiertarka udarowa - 1 sztuka, e) szlifierka kątowa - 1 sztuka, f) wiertarko - wkrętarka akumulatorowa - 1 sztuka, 5) Pakiet 5: Zakup wyposażenia pracowni mechatroniki samochodowej W ramach Pakietu 5 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) zestaw panelowy: Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej - 1 sztuka, b) zestaw panelowy: Oświetlenie pojazdu samochodowego - 1 sztuka, c) zestaw panelowy: Sensoryka systemów pojazdowych - 1 sztuka, d) zestaw panelowy: Układy zapłonowe pojazdu - 1 sztuka, e) stanowisko demonstracyjne ABS/ASR - regulacja siły hamowania - 1 sztuka, f) komputer diagnostyczny z aktualizacją dla szkół - 1 zestaw. 6) Pakiet 6: Zakup maszyn i urządzeń do pracowni mechanicznej W ramach Pakietu 6 wykonawca dostarczy następujący sprzęt: a) wiertarka stołowa - 1 komplet, b) wiertarka wieloczynnościowa - 1 komplet, c) tokarka uniwersalna typ 1 - 1 komplet, d) tokarka uniwersalna typ 2 - 1 komplet, e) frezarka konsolowa - 1 komplet, f) frezarka pozioma - 1 komplet, g) wiertarka promieniowa - 1 komplet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.11.10 - Naczynia 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.11.23 - Szklanki do napojów 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność 39.22.11.50 - Termosy 39.22.11.60 - Tacki 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.22.12.10 - Talerze 39.22.12.20 - Półmiski 39.22.12.30 - Spodki 39.22.12.40 - Misy 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.00 - Noże 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 39.71.12.11 - Miksery kuchenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie udzielone w związku z realizacją projektu pn.: Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego i ustawicznego w Zespole Szkół Zawodowych w Grybowie, w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 2013, Oś priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.1 Poprawa jakości usług edukacyjnych. Schemat B. Rozwój infrastruktury kształcenia ustawicznego oraz kształcenia zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1: Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU INTERSELL Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17A, 42-525 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32782,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53429,97
Oferta z najniższą ceną: 53429,97 / Oferta z najwyższą ceną: 59930,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
- INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23958,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25873,94
Oferta z najniższą ceną: 24898,89 / Oferta z najwyższą ceną: 30384,46
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3: Zakup drobnego sprzętu gastronomicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
- INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24,, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27385,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28990,11
Oferta z najniższą ceną: 28990,11 / Oferta z najwyższą ceną: 52459,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4: Zakup wyposażenia pracowni mechanicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3530,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4708,44
Oferta z najniższą ceną: 4708,44 / Oferta z najwyższą ceną: 5330,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5: Zakup wyposażenia pracowni mechatroniki samochodowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABPLANLP CONSULTING Sp. z o.o., ul. Kostrzyńska 36, 02-979 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138933,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194700,87
Oferta z najniższą ceną: 194700,87 / Oferta z najwyższą ceną: 194700,87
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6: Zakup maszyn i urządzeń do pracowni mechanicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZDT TOP PORĘBA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZDT TOP PORĘBA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ZDT TOP PORĘBA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Cz. Mierzejewskiego 10, 42-480 Poręba, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 453685,20
Oferta z najniższą ceną: 195300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 453685,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia zmywalni dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.