Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Częstochowa: DOSTAWA W OKRESIE 12 M-CY KURCZAKÓW ŚWIEŻYCH DLA KUCHNI SZPITALA CHORÓB WEWNĘTRZYCH HUTNICZY W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 104987 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Wewnętrznych - "Hutniczy", Al. Niepodległości 32, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3630262, faks 034 3230288.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA W OKRESIE 12 M-CY KURCZAKÓW ŚWIEŻYCH DLA KUCHNI SZPITALA CHORÓB WEWNĘTRZYCH HUTNICZY W CZĘSTOCHOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ SUKCESYWNE DOSTAWY W OKRESIE 12 M-CY KURCZAKÓW ŚWIEŻYCH DLA POTRZEB KUCHNI SZPITALA CHORÓB WEWNĘTRZNYCH - HUTNICZY W CZĘSTOCHOWIE.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00 - Świeży drób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UBOJNIA DROBIU JAN -MAR MAREK BEJM, BOROWE UL. DŁUGA 185, 42-133 WĘGLOWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13104,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12776,40
Oferta z najniższą ceną: 12776,40 / Oferta z najwyższą ceną: 14407,85
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NA PODSTAWIE ART. 70 ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ JEŻELI PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ DOSTAWY LUB USŁUGI POWSZECHNIE DOSTĘPNE O USTALONYCH STANDARDACH JAKOŚCIOWYCH, A WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA JEST MNIEJSZA NIZ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8. PRZEDMIOT NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA ORAZ JEGO POWSZECHNA DOSTĘPNOŚĆ I NISKA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA POZWALA NA ZASTOSOWANIE TRYBU ZAPYTANIE O CENĘ. BIORĄC POWYŻSZE POD UWAGĘ, PRZESŁANKI ZASTOSOWANIA TRYBU ZAPYTANIE O CENĘ ZOSTAŁY SPEŁNIONE.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 4 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Świeży drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.