eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WędrzynObsługa kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Wędrzyn: Obsługa kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 104994 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn w podziale na dwie części: Część nr 1-Obsługa kotłowni gazowych, olejowych (Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna) Część nr 2-Obsługa kotłowni na paliwo stałe (Wędrzyn, Skwierzyna) Szczegółowy wykaz kotłowni dla obu części znajduje się w SIWZ w formie tabeli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.Usługa polega na:ciągłej (w okresie trwania sezonu grzewczego zimowego i letniego) dostawy energii cieplnej do obiektów zasilanych z przedmiotowych kotłowni zgodnie z instrukcjami eksploatacji-obsługi i dokumentacjami kotłowni oraz przepisami w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych. 2.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Część nr 1: od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r. Część nr 2: od 01.07.2015 r. do 30.06.2016 r. Od dnia 01.10.2015 r. do dnia 30.04.2016 r. w zakresie kotłów wodnych w miejscowościach: -Wędrzyn: kotłownie nr: 4, 6, 8, 9, 11, 14, 16, 17, 22, 30; -Skwierzyna: kotłownia nr 1, 8; Od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. w zakresie kotłów parowych w miejscowościach: Wędrzyn: kotłownia nr 17; -Skwierzyna: kotłownia nr 1; Od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.09.2015 r. oraz od dnia 01.05.2016r. do 30.06.2016r. (1 440 godzin) w zakresie kotłów wodnych w miejscowości: -Wędrzyn: kotłownia nr 4 (poza sezonem grzewczym w przypadku konieczności uruchomienia łaźni dla wojsk ćwiczących na poligonie). Część nr 1 Obsługa kotłowni gazowych, olejowych w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn 1.Zakres obsługi kotłowni na paliwo płynne i gazowe obejmuje w szczególności: a) utrzymanie w ruchu ciągłym obsługiwanej kotłowni, b) bezwzględne przestrzeganie instrukcji eksploatacji / obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń oraz przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. c) prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji pracy kotłowni w tym: -książki obsługi kotłowni, -ewidencji i rozliczeń przyjętego i zużytego opału d)racjonalna gospodarka powierzonym opałem, w tym rozliczenie jego zużycia w cyklach miesięcznych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzony opał będący własnością Zamawiającego. e)w przypadku stwierdzenia ponadnormatywnego zużycia lub utraty opału z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (bezspornie stwierdzonych komisyjnie), Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia w naturze (z zachowaniem parametrów ilościowych i jakościowych opału dostarczonego przez Zamawiającego), f)niezwłoczne zgłaszanie do Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury stwierdzonych nieprawidłowości i awarii urządzeń kotłowni mających lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni lub bezpieczeństwo obsługi, a wykraczających poza zakres obsługi urządzeń (nie później niż 1 godz.). g)w razie zaistnienia, wyżej wymienionych sytuacji Wykonawca przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokółu wystąpienia awarii. W protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii i stronę odpowiedzialną za jej powstanie. Wyżej wymieniony protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy Wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze. 2.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)utrzymanie całodobowej obsługi urządzeń kotłowni zlokalizowanych w poszczególnych kompleksach wg załącznika nr 3 wraz dokonywaniem dziennych odczytów parametrów pracy i zapisywaniem ich w Książce kotłowni. Książka kotłowni stanowi element stałego wyposażenia (zabezpiecza Zamawiający) b)regulacja urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni oraz DTR poszczególnych urządzeń. c)prowadzenie konserwacji oraz czyszczenie urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi i DTR w tym filtrów, filtroodmulaczy, zaworów bezpieczeństwa, zaworów regulujących pracę podgrzewania wody, liczników ciepła, wodomierzy i innej nie wymienionej armatury. d)kontrola pracy elektrozaworów, pomp, układów napędowych, manometrów, termometrów, termostatów, programatorów, AKPiA. e)utrzymanie porządku: -we wszystkich pomieszczeniach poszczególnych kotłowni, -wokół budynków poszczególnych kotłowni (Zamawiający wskaże utrzymania porządku), -niezbędne środki i sprzęt do utrzymania porządku zapewni Wykonawca. f) sprawdzenia raz w tygodniu drożności wentylacji i odprowadzenia spalin. g) sprawdzenia raz w tygodniu poziomu oleju, spuszczenia kondensatu oraz czyszczenia filtrów powietrza kompresorów. h) dokonanie raz w roku wymiany oleju, czyszczenia żebrowanych elementów sprężarki oraz wymiany filtrów powietrza kompresorów. i) dokonanie robót malarskich farbami wapienno - emulsyjnymi pomieszczeń kotłowni oraz części socjalnych każdorazowo po zakończeniu sezonu zimowego. j) występowanie do Zamawiającego z wnioskami mającymi na celu poprawienie ekonomiki pracy systemów ciepłowniczych objętych umową. k) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości w pracy systemów grzewczych w formie pisemnej. l) wykonawca powiadamia Zamawiającego o konieczności uzupełnienia stanu oleju opałowego na minimum 5 dni w formie pisemnej. m) Wyposażenie kotłowni w sprzęt ppoż (ważne legalizacje) leży po stronie Wykonawcy. n) Wykonawca pisemnie upoważni pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie do magazynu przy kotłowni oleju opałowego. o) przekazanie Zamawiającemu Protokółem przekazania kotłowni wraz z terenem przynależnym po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w stanie niepogorszonym. Protokół winien zawierać opis stanu technicznego urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia znacznych różnic w zakresie stanu technicznego wykraczających poza zwykłe zużycie eksploatacyjne Wykonawca dokonuje uzupełnień, napraw na koszt własny w okresie 14 dni. p) co miesięczne sporządzanie protokołu odbioru usługi zatwierdzanego przez Kierownika SOI i pracownika odpowiedzialnego za prawidłową realizację umowy na terenie poszczególnych Kompleksów wojskowych (protokół należy dołączyć do faktury). q) wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy użyciu materiałów, sprzętu i narzędzi Wykonawcy. r) zabezpieczenie obiektu kotłowni przed dostępem osób trzecich nie związanych z realizacją zamówienia. s) Przestrzeganie zasad dostępu, przebywania i poruszania się po terenie wojskowym, w tym udział wykonawcy i jego pracowników (bezpośrednio wykonujących obsługę i serwis kotłowni) w jednorazowym szkoleniu przeprowadzonym przez GZ w zakresie dostępu i przemieszczania się po terenie wojskowym (za podpisem uczestników szkolenia na liście obecności). t) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego tj: pracownikom poszczególnych SOI odpowiedzialnym za prawidłowość wykonania umowy przeprowadzenia bieżących kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy. u) pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy. 3. Wymagania: Wymagania dotyczące kwalifikacji osób zajmujących się obsługą urządzeń zgodnie z załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) W przypadku Świadectw Kwalifikacyjnych Serii D, zamawiający wymaga, aby osoby dozorujące dokonywały wpisu do Książek Obsługi Kotłowni przynajmniej raz w tygodniu. Część nr 2 Obsługa kotłowni i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn 1.Zakres obsługi kotłowni na paliwo stałe obejmuje w szczególności: a)zapewnienie obsługi kotłów i urządzeń pomocniczych przez personel posiadający wymagane uprawnienia. b)kierowanie pracą obsługi kotłowni. c)nadzór w zakresie bieżącej obsługi urządzeń i instalacji kotłowni służących do produkcji energii cieplnej. d)zapewnienie gotowości urządzeń, instalacji i elementów kotłowni do produkcji energii cieplnej. e) produkcja energii cieplnej. f) bieżące dostarczanie opału z placu rozładunkowego przy kotłowni do magazynu wewnętrznego i po niezbędnym rozmrożeniu i osuszeniu do źródła ciepła. g) utrzymanie w ruchu ciągłym obsługiwanej kotłowni poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni i zakresem obowiązków palacza (opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika SOI). h) przestrzeganie instrukcji eksploatacji - obsługi zamontowanych urządzeń oraz przepisów bhp, ppoż i ochrony środowiska. i) prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji pracy kotłowni, a w tym: - książki obsługi kotłowni, - ewidencji i rozliczeń przyjętego i zużytego opału. j) racjonalna gospodarka powierzonym opałem, w tym rozliczenie jego zużycia w cyklach miesięcznych. k) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzony opał będący własnością Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia jego ponadnormatywnego zużycia lub utraty z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (bezspornie komisyjnie stwierdzonych) Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia w naturze (z zachowaniem parametrów ilościowych i jakościowych opału dostarczonego przez Zamawiającego). l)niezwłoczne zgłaszanie do Kierownika SOI stwierdzonych nieprawidłowości i awarii urządzeń kotłowni mających lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni lub bezpieczeństwo obsługi, a wykraczających poza zakres podstawowej obsługi urządzeń. 2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie obsługi kotłowni należy: a) przejęcie kotłowni od Zamawiającego Protokołem przekazania kotłowni z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym niniejszą umową. b) posiadanie przez Wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy. c) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii).W protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie. Protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy leżącej po stronie Wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze. d) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur. e) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne. f) Zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej: - bezpieczeństwo personelu obsługi, - ciągłość procesu produkcji energii cieplnej właściwych parametrach, - bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie i bezpieczeństwo zatrudnionych pracowników. Do obowiązków palaczy należy: a) wykonywanie wszystkich czynności związanych bezpośrednio z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu grzewczego. b) załadunek kotłów paliwem. c) wytwarzanie ciepła poprzez spalanie opału Zleceniodawcy zgodnie z tabelą temperatur, tabelą intensywności palenia i z uwzględnieniem przekazanych przez SOI normami-tabelami należności opału (chyba że Kierownik SOI lub wyznaczony przez niego pracownik wyda pisemne polecenie do zmiany parametrów czynnika grzewczego w tabeli temperatur na zasilaniu i powrocie lub tabeli intensywności palenia) w zależności od temperatury zewnętrznej pod nadzorem osoby zatrudnionej przez Wykonawcę posiadającej Świadectwo Kwalifikacyjne Serii D. d) czyszczenie przewodów ogniowych i spalinowych, kotłów. e) Utrzymanie szczelności kotłów (przy wyczystkach, otworach rewizyjnych, połączeniach z czopuchem, drzwiczkach kotłów, oraz przy fundamentach kotłów). f) kontrola sprawności urządzeń pomiarowych. g) odżużlanie kotłów. h) odmulanie kotłów parowych i wodnych zgodnie z dokumentacją techniczno ruchową. i) czyszczenie kanałów spalinowych kotłów. j) utrzymanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, armatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi, środków transportu wewnętrznego, hali kotłów i innych pomieszczeń kotłowni jak i terenu wokół kotłowni. k) transport żużla na składowisko zewnętrzne przy kotłowni. l) zmianowe rozpisywanie zużycia opału w książce kotłowni, prowadzenie zapisów temperatury: czynnika grzewczego na wyjściu i powrocie do kotłowni. m) racjonalne i oszczędne spalanie opału Zleceniodawcy oraz prowadzenie w sposób ciągły kontroli nad ekonomicznym procesem spalania, w tym bieżące ewidencjonowanie przyjętego i zużytego opału, rozliczanie cyklicznie zużytego opału w okresach miesięcznych w trakcie realizacji usługi (załącznik do protokołu odbioru dołączonego do faktury zaakceptowany przez SOI) oraz każdorazowo po zakończeniu sezonu grzewczego jak i po zakończeniu realizacji usługi zgodnie z normami i przepisami obowiązującymi w wojsku na podstawie współczynników korygujących obliczonych (na podstawie rejestru temperatur jw. i danych ze stacji meteorologicznych) i przekazanych przez Kierownika SOI w terminie do 5 dni od zakończenia rozliczanego okresu realizacji usługi. n) udostępnienie osobom upoważnionym przez Zamawiającego do kontroli powierzonego mienia oraz dokumentów osób wykonujących czynności obsługowe (potwierdzające tożsamość, uprawnienia do obsługi, aktualne badania lekarskie dla stanowiska palacz c. o. oraz odbyte szkolenia. o)dbałość o właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia oraz utrzymanie ładu i porządku (zgodnie z zapisami protokołu przekazania). p)przestrzeganie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń, przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. q)informowanie każdorazowo pisemnie Kierownika GZ o kończącym się zapasie paliwa co najmniej na 5 dni przed jego końcem. r)co miesięczne sporządzanie protokołu odbioru usługi zatwierdzanego przez Kierownika SOI i pracownika odpowiedzialnego za prawidłową realizację umowy na terenie poszczególnych Kompleksów wojskowych (protokół należy dołączyć do faktury). s)prowadzenie w sposób ciągły książki eksploatacji kotłowni wraz z wpisami o usterkach, uszkodzeniach i awariach. t)niezwłoczne powiadamianie telefonicznie Kierownika SOI o wystąpieniu awarii urządzeń kotłowni lub innych mających wpływ lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni i sieci zasilającej obiekty lub bezpieczeństwo obsługi a wykraczających poza zakres podstawowej obsługi urządzeń. u)Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przystąpienia do procedury usuwania awarii i jej usunięcia w czasie do 72 godzin. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszystkich strat powstałych w zasilanych obiektach i instalacjach należących do Zamawiającego w przypadku ich wystąpienia na skutek awarii urządzeń kotłowni z winy Wykonawcy. v)wyposażenie osób obsługujących kotłownie w sprzęt i materiały potrzebne do pracy, a także niezbędne do obsługi kotłowni, (w tym sprzęt bhp, apteczkę pierwszej pomocy oraz sprzęt ppoż z ważną legalizacją). w)rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego na polecenie Kierownika SOI w tym m. in.: - obsługa posezonowa kotłów i urządzeń kotłowni w zakresie wymaganym przez DTR urządzeń, - porządkowanie składu opału i jego spryzmowanie umożliwiające pomiar (czynność wykonywana na bieżąco 15-go każdego miesiąca), - usuwanie szlaki i innych odpadów z pomieszczeń kotłowni i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Kierownika GZ lub wyznaczonego przez niego pracownika (skład przy kotłowni) - czynność wykonywana na bieżąco, x)przedstawienie Zamawiającemu (Kierownik GZ) wykazu osób obsługujących poszczególne kotłownie wraz z grafikiem dyżurów poszczególnych pracowników (kopia do wiadomości - comiesięcznie do 25 - każdego miesiąca), na miesiąc następny. y) przekazanie Zamawiającemu Protokołem przekazani kotłowni wraz z terenem przynależnym po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w stanie nie pogorszonym. Protokół powinien zawierać opis stanu technicznego urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia znacznych różnic w zakresie stanu technicznego wykraczających poza zwykłe zużycie eksploatacyjne Wykonawca dokonuje uzupełnień i napraw na koszt własny w terminie do 14 dni. z)wykonywanie przedmiotu zamówienia z użyciem materiałów, sprzętu i narzędzi własnych. aa) zabezpieczenie obiektu kotłowni przed dostępem osób trzecich nie związanych z realizacją usługi. bb) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego tj: pracownikom poszczególnych SOI odpowiedzialnym za prawidłowość wykonania umowy przeprowadzenia bieżących kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy. cc) pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.42.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : - dla części nr 1 - 2.500,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych - 00-100); - dla części nr 2 -15.000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych - 00-100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony polegający na obsłudze kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn: - Część nr 1: Obsługa kotłowni gazowych, olejowych (Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna) - Część nr 2: Obsługa kotłowni na paliwo stałe (Wędrzyn, Skwierzyna) *niepotrzebne skreślić Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 13.05.2015r. do godz. 09:45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - (wg wzoru zawartego w Zał. Nr 6 SIWZ), z których co najmniej jedna opiewać będzie na wartość min: - Część nr 1 - 70.000,00 zł brutto odpowiadających przedmiotowi zamówienia (tj. obsługa kotłowni gazowych, olejowych), - Część nr 2 - 400.000,00 zł brutto odpowiadających przedmiotowi zamówienia, (tj. obsługa kotłowni na paliwo stałe) oraz załączenia dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia oferty na dwie części, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży Wykaz dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (tj. obsługa kotłowni gazowych, olejowych, na paliwo stałe), z których co najmniej jedna opiewać będzie na kwotę min. 470.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ tj. 2Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z kserokopiami aktualnych dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia: - Świadectwo Kwalifikacyjne Serii D dla osób nadzorujących obsługę kotłowni Grupy 1, 2, 3 oraz Świadectwo Kwalifikacyjne Serii E dla osób wykonujących obsługę kotłowni Grupy 1, 2, 3);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ tj.: aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - Cześć nr 1 - 150.000,00 zł; - Część nr 2 - 300.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na dwie części, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy dokument, o którym mowa powyżej na kwotę min. 450.000,00 zł. W razie wygaśnięcia polisy w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy (bądź kontynuacji) pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzorów zamieszczonych w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 i nr 1a, 1b do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - posiadanie certyfikyu ISO 9001 w zakresie przedmiotu - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701 69-211 Wędrzyn, bud.33 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 69-211 Wędrzyn, bud.33 Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn, bud.33 Kancelaria Jawna -pokój nr 211.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa kotłowni gazowych, olejowych (Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługa polega na:ciągłej (w okresie trwania sezonu grzewczego zimowego i letniego) dostawy energii cieplnej do obiektów zasilanych z przedmiotowych kotłowni zgodnie z instrukcjami eksploatacji-obsługi i dokumentacjami kotłowni oraz przepisami w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych. 2.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Część nr 1 od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r. Część nr 1 Obsługa kotłowni gazowych, olejowych w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn 1.Zakres obsługi kotłowni na paliwo płynne i gazowe obejmuje w szczególności: a) utrzymanie w ruchu ciągłym obsługiwanej kotłowni, b) bezwzględne przestrzeganie instrukcji eksploatacji - obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń oraz przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. c) prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji pracy kotłowni w tym: -książki obsługi kotłowni, -ewidencji i rozliczeń przyjętego i zużytego opału d) racjonalna gospodarka powierzonym opałem, w tym rozliczenie jego zużycia w cyklach miesięcznych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzony opał będący własnością Zamawiającego. e) w przypadku stwierdzenia ponadnormatywnego zużycia lub utraty opału z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (bezspornie stwierdzonych komisyjnie), Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia w naturze (z zachowaniem parametrów ilościowych i jakościowych opału dostarczonego przez Zamawiającego), f) niezwłoczne zgłaszanie do Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury stwierdzonych nieprawidłowości i awarii urządzeń kotłowni mających lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni lub bezpieczeństwo obsługi, a wykraczających poza zakres obsługi urządzeń (nie później niż 1 godz.). g) w razie zaistnienia, wyżej wymienionych sytuacji Wykonawca przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokółu wystąpienia awarii. W protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii i stronę odpowiedzialną za jej powstanie. Wyżej wymieniony protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy Wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) utrzymanie całodobowej obsługi urządzeń kotłowni zlokalizowanych w poszczególnych kompleksach wg załącznika nr 3 wraz dokonywaniem dziennych odczytów parametrów pracy i zapisywaniem ich w Książce kotłowni. Książka kotłowni stanowi element stałego wyposażenia (zabezpiecza Zamawiający) b) regulacja urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni oraz DTR poszczególnych urządzeń. c) prowadzenie konserwacji oraz czyszczenie urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi i DTR w tym filtrów, filtroodmulaczy, zaworów bezpieczeństwa, zaworów regulujących pracę podgrzewania wody, liczników ciepła, wodomierzy i innej nie wymienionej armatury. d) kontrola pracy elektrozaworów, pomp, układów napędowych, manometrów, termometrów, termostatów, programatorów, AKPiA. e)utrzymanie porządku: -we wszystkich pomieszczeniach poszczególnych kotłowni, -wokół budynków poszczególnych kotłowni (Zamawiający wskaże granicę utrzymania porządku), -niezbędne środki i sprzęt do utrzymania porządku zapewni Wykonawca. f) sprawdzenia raz w tygodniu drożności wentylacji i odprowadzenia spalin. g) sprawdzenia raz w tygodniu poziomu oleju, spuszczenia kondensatu oraz czyszczenia filtrów powietrza kompresorów. h) dokonanie raz w roku wymiany oleju, czyszczenia żebrowanych elementów sprężarki oraz wymiany filtrów powietrza kompresorów. i) dokonanie robót malarskich farbami wapienno - emulsyjnymi pomieszczeń kotłowni oraz części socjalnych każdorazowo po zakończeniu sezonu zimowego. j) występowanie do Zamawiającego z wnioskami mającymi na celu poprawienie ekonomiki pracy systemów ciepłowniczych objętych umową. k) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości w pracy systemów grzewczych w formie pisemnej. l) wykonawca powiadamia Zamawiającego o konieczności uzupełnienia stanu oleju opałowego na minimum 5 dni w formie pisemnej. m) Wyposażenie kotłowni w sprzęt ppoż (ważne legalizacje) leży po stronie Wykonawcy. n) Wykonawca pisemnie upoważni pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie do magazynu przy kotłowni oleju opałowego. o) przekazanie Zamawiającemu Protokółem przekazania kotłowni wraz z terenem przynależnym po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w stanie niepogorszonym. Protokół winien zawierać opis stanu technicznego urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia znacznych różnic w zakresie stanu technicznego wykraczających poza zwykłe zużycie eksploatacyjne Wykonawca dokonuje uzupełnień, napraw na koszt własny w okresie 14 dni. p) co miesięczne sporządzanie protokołu odbioru usługi zatwierdzanego przez Kierownika SOI i pracownika odpowiedzialnego za prawidłową realizację umowy na terenie poszczególnych Kompleksów wojskowych (protokół należy dołączyć do faktury). q) wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy użyciu materiałów, sprzętu i narzędzi Wykonawcy. r) zabezpieczenie obiektu kotłowni przed dostępem osób trzecich nie związanych z realizacją zamówienia. s) Przestrzeganie zasad dostępu, przebywania i poruszania się po terenie wojskowym, w tym udział wykonawcy i jego pracowników (bezpośrednio wykonujących obsługę i serwis kotłowni) w jednorazowym szkoleniu przeprowadzonym przez GZ w zakresie dostępu i przemieszczania się po terenie wojskowym (za podpisem uczestników szkolenia na liście obecności). t) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego tj: pracownikom poszczególnych SOI odpowiedzialnym za prawidłowość wykonania umowy przeprowadzenia bieżących kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy. u) pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. posiadanie certyfikatu ISO 9001 w zakresie przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa kotłowni na paliwo stałe (Wędrzyn, Skwierzyna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa polega na: ciągłej (w okresie trwania sezonu grzewczego zimowego i letniego) dostawy energii cieplnej do obiektów zasilanych z przedmiotowych kotłowni zgodnie z instrukcjami eksploatacji-obsługi i dokumentacjami kotłowni oraz przepisami w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych. 2.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Część nr 2: od 01.07.2015 r. do 30.06.2016 r. Od dnia 01.10.2015 r. do dnia 30.04.2016 r. w zakresie kotłów wodnych w miejscowościach: -Wędrzyn: kotłownie nr: 4, 6, 8, 9, 11, 14, 16, 17, 22, 30; -Skwierzyna: kotłownia nr 1, 8; Od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. w zakresie kotłów parowych w miejscowościach: -Wędrzyn: kotłownia nr 17; -Skwierzyna: kotłownia nr 1; Od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.09.2015 r. oraz od dnia 01.05.2016r. do 30.06.2016r. (1 440 godzin) w zakresie kotłów wodnych w miejscowości: -Wędrzyn: kotłownia nr 4 (poza sezonem grzewczym w przypadku konieczności uruchomienia łaźni dla wojsk ćwiczących na poligonie Obsługa kotłowni i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn 1. Zakres obsługi kotłowni na paliwo stałe obejmuje w szczególności: a) zapewnienie obsługi kotłów i urządzeń pomocniczych przez personel posiadający wymagane uprawnienia. b) kierowanie pracą obsługi kotłowni. c) nadzór w zakresie bieżącej obsługi urządzeń i instalacji kotłowni służących do produkcji energii cieplnej. d) zapewnienie gotowości urządzeń, instalacji i elementów kotłowni do produkcji energii cieplnej. e) produkcja energii cieplnej. f) bieżące dostarczanie opału z placu rozładunkowego przy kotłowni do magazynu wewnętrznego i po niezbędnym rozmrożeniu i osuszeniu do źródła ciepła. g) utrzymanie w ruchu ciągłym obsługiwanej kotłowni poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni i zakresem obowiązków palacza (opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika SOI). h) przestrzeganie instrukcji eksploatacji - obsługi zamontowanych urządzeń oraz przepisów bhp, ppoż i ochrony środowiska. i) prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji pracy kotłowni, a w tym: - książki obsługi kotłowni, - ewidencji i rozliczeń przyjętego i zużytego opału. j) racjonalna gospodarka powierzonym opałem, w tym rozliczenie jego zużycia w cyklach miesięcznych. k) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzony opał będący własnością Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia jego ponadnormatywnego zużycia lub utraty z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (bezspornie komisyjnie stwierdzonych) Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia w naturze (z zachowaniem parametrów ilościowych i jakościowych opału dostarczonego przez Zamawiającego). l) niezwłoczne zgłaszanie do Kierownika SOI stwierdzonych nieprawidłowości i awarii urządzeń kotłowni mających lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni lub bezpieczeństwo obsługi, a wykraczających poza zakres podstawowej obsługi urządzeń. 2.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie obsługi kotłowni należy: a) przejęcie kotłowni od Zamawiającego Protokołem przekazania kotłowni z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym niniejszą umową. b) posiadanie przez Wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy. c) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii).W protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie. Protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy leżącej po stronie Wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze. d) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur. e) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne. f) Zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej: - bezpieczeństwo personelu obsługi, - ciągłość procesu produkcji energii cieplnej właściwych parametrach, - bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie i bezpieczeństwo zatrudnionych pracowników. Do obowiązków palaczy należy: a) wykonywanie wszystkich czynności związanych bezpośrednio z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu grzewczego. b) załadunek kotłów paliwem. c) wytwarzanie ciepła poprzez spalanie opału Zleceniodawcy zgodnie z tabelą temperatur, tabelą intensywności palenia i z uwzględnieniem przekazanych przez SOI normami-tabelami należności opału (chyba że Kierownik SOI lub wyznaczony przez niego pracownik wyda pisemne polecenie do zmiany parametrów czynnika grzewczego w tabeli temperatur na zasilaniu i powrocie lub tabeli intensywności palenia) w zależności od temperatury zewnętrznej pod nadzorem osoby zatrudnionej przez Wykonawcę posiadającej Świadectwo Kwalifikacyjne Serii D. d) czyszczenie przewodów ogniowych i spalinowych, kotłów. e) Utrzymanie szczelności kotłów (przy wyczystkach, otworach rewizyjnych, połączeniach z czopuchem, drzwiczkach kotłów, oraz przy fundamentach kotłów). f) kontrola sprawności urządzeń pomiarowych. g) odżużlanie kotłów. h) odmulanie kotłów parowych i wodnych zgodnie z dokumentacją techniczno ruchową. i) czyszczenie kanałów spalinowych kotłów. j) utrzymanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, armatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi, środków transportu wewnętrznego, hali kotłów i innych pomieszczeń kotłowni jak i terenu wokół kotłowni. k) transport żużla na składowisko zewnętrzne przy kotłowni. l) zmianowe rozpisywanie zużycia opału w książce kotłowni, prowadzenie zapisów temperatury: czynnika grzewczego na wyjściu i powrocie do kotłowni. m) racjonalne i oszczędne spalanie opału Zleceniodawcy oraz prowadzenie w sposób ciągły kontroli nad ekonomicznym procesem spalania, w tym bieżące ewidencjonowanie przyjętego i zużytego opału, rozliczanie cyklicznie zużytego opału w okresach miesięcznych w trakcie realizacji usługi (załącznik do protokołu odbioru dołączonego do faktury zaakceptowany przez SOI) oraz każdorazowo po zakończeniu sezonu grzewczego jak i po zakończeniu realizacji usługi zgodnie z normami i przepisami obowiązującymi w wojsku na podstawie współczynników korygujących obliczonych (na podstawie rejestru temperatur jw. i danych ze stacji meteorologicznych) i przekazanych przez Kierownika SOI w terminie do 5 dni od zakończenia rozliczanego okresu realizacji usługi. n)udostępnienie osobom upoważnionym przez Zamawiającego do kontroli powierzonego mienia oraz dokumentów osób wykonujących czynności obsługowe (potwierdzające tożsamość, uprawnienia do obsługi, aktualne badania lekarskie dla stanowiska palacz c. o. oraz odbyte szkolenia. o)dbałość o właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia oraz utrzymanie ładu i porządku (zgodnie z zapisami protokołu przekazania). p) przestrzeganie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń, przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. q) informowanie każdorazowo pisemnie Kierownika GZ o kończącym się zapasie paliwa co najmniej na 5 dni przed jego końcem. r) co miesięczne sporządzanie protokołu odbioru usługi zatwierdzanego przez Kierownika SOI i pracownika odpowiedzialnego za prawidłową realizację umowy na terenie poszczególnych Kompleksów wojskowych (protokół należy dołączyć do faktury). s) prowadzenie w sposób ciągły książki eksploatacji kotłowni wraz z wpisami o usterkach, uszkodzeniach i awariach. t) niezwłoczne powiadamianie telefonicznie Kierownika SOI o wystąpieniu awarii urządzeń kotłowni lub innych mających wpływ lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni i sieci zasilającej obiekty lub bezpieczeństwo obsługi a wykraczających poza zakres podstawowej obsługi urządzeń. u) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przystąpienia do procedury usuwania awarii i jej usunięcia w czasie do 72 godzin. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszystkich strat powstałych w zasilanych obiektach i instalacjach należących do Zamawiającego w przypadku ich wystąpienia na skutek awarii urządzeń kotłowni z winy Wykonawcy. v) wyposażenie osób obsługujących kotłownie w sprzęt i materiały potrzebne do pracy, a także niezbędne do obsługi kotłowni, (w tym sprzęt bhp, apteczkę pierwszej pomocy oraz sprzęt ppoż z ważną legalizacją). w) rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego na polecenie Kierownika SOI w tym m. in.: - obsługa posezonowa kotłów i urządzeń kotłowni w zakresie wymaganym przez DTR urządzeń, - porządkowanie składu opału i jego spryzmowanie umożliwiające pomiar (czynność wykonywana na bieżąco 15-go każdego miesiąca), - usuwanie szlaki i innych odpadów z pomieszczeń kotłowni i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Kierownika GZ lub wyznaczonego przez niego pracownika (skład przy kotłowni) - czynność wykonywana na bieżąco, x) przedstawienie Zamawiającemu (Kierownik GZ) wykazu osób obsługujących poszczególne kotłownie wraz z grafikiem dyżurów poszczególnych pracowników (kopia do wiadomości - comiesięcznie do 25 - każdego miesiąca), na miesiąc następny. y) przekazanie Zamawiającemu Protokołem przekazania kotłowni wraz z terenem przynależnym po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w stanie nie pogorszonym. Protokół powinien zawierać opis stanu technicznego urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia znacznych różnic w zakresie stanu technicznego wykraczających poza zwykłe zużycie eksploatacyjne Wykonawca dokonuje uzupełnień i napraw na koszt własny w terminie do 14 dni. z) wykonywanie przedmiotu zamówienia z użyciem materiałów, sprzętu i narzędzi własnych. aa) zabezpieczenie obiektu kotłowni przed dostępem osób trzecich nie związanych z realizacją usługi. bb) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego tj: pracownikom poszczególnych SOI odpowiedzialnym za prawidłowość wykonania umowy przeprowadzenia bieżących kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy. cc) pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy. 3. Wymagania: Wymagania dotyczące kwalifikacji osób zajmujących się obsługą urządzeń zgodnie z załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) W przypadku Świadectw Kwalifikacyjnych Serii D, zamawiający wymaga, aby osoby dozorujące dokonywały wpisu do Książek Obsługi Kotłowni przynajmniej raz w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. posiadanie certyfikyu ISO 9001 w zakresie przedmiotu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.