To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-07
Wędrzyn: Obsługa kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 167614 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104994 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa kotłowni gazowych, olejowych i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn w podziale na dwie części: Część nr 1-Obsługa kotłowni gazowych, olejowych (Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna) Część nr 2-Obsługa kotłowni na paliwo stałe (Wędrzyn, Skwierzyna) Szczegółowy wykaz kotłowni dla obu części znajduje się w SIWZ w formie tabeli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.Usługa polega na:ciągłej (w okresie trwania sezonu grzewczego zimowego i letniego) dostawy energii cieplnej do obiektów zasilanych z przedmiotowych kotłowni zgodnie z instrukcjami eksploatacji-obsługi i dokumentacjami kotłowni oraz przepisami w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych. 2.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Część nr 1: od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r. Część nr 2: od 01.07.2015 r. do 30.06.2016 r. Od dnia 01.10.2015 r. do dnia 30.04.2016 r. w zakresie kotłów wodnych w miejscowościach: -Wędrzyn: kotłownie nr: 4, 6, 8, 9, 11, 14, 16, 17, 22, 30; -Skwierzyna: kotłownia nr 1, 8; Od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.06.2016 r. w zakresie kotłów parowych w miejscowościach: Wędrzyn: kotłownia nr 17; -Skwierzyna: kotłownia nr 1; Od dnia 01.07.2015 r. do dnia 30.09.2015 r. oraz od dnia 01.05.2016r. do 30.06.2016r. (1 440 godzin) w zakresie kotłów wodnych w miejscowości: -Wędrzyn: kotłownia nr 4 (poza sezonem grzewczym w przypadku konieczności uruchomienia łaźni dla wojsk ćwiczących na poligonie). Część nr 1 Obsługa kotłowni gazowych, olejowych w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn 1.Zakres obsługi kotłowni na paliwo płynne i gazowe obejmuje w szczególności: a) utrzymanie w ruchu ciągłym obsługiwanej kotłowni, b) bezwzględne przestrzeganie instrukcji eksploatacji / obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń oraz przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. c) prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji pracy kotłowni w tym: -książki obsługi kotłowni, -ewidencji i rozliczeń przyjętego i zużytego opału d)racjonalna gospodarka powierzonym opałem, w tym rozliczenie jego zużycia w cyklach miesięcznych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzony opał będący własnością Zamawiającego. e)w przypadku stwierdzenia ponadnormatywnego zużycia lub utraty opału z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (bezspornie stwierdzonych komisyjnie), Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia w naturze (z zachowaniem parametrów ilościowych i jakościowych opału dostarczonego przez Zamawiającego), f)niezwłoczne zgłaszanie do Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury stwierdzonych nieprawidłowości i awarii urządzeń kotłowni mających lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni lub bezpieczeństwo obsługi, a wykraczających poza zakres obsługi urządzeń (nie później niż 1 godz.). g)w razie zaistnienia, wyżej wymienionych sytuacji Wykonawca przy udziale przedstawiciela Zamawiającego oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokółu wystąpienia awarii. W protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii i stronę odpowiedzialną za jej powstanie. Wyżej wymieniony protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy Wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze. 2.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)utrzymanie całodobowej obsługi urządzeń kotłowni zlokalizowanych w poszczególnych kompleksach wg załącznika nr 3 wraz dokonywaniem dziennych odczytów parametrów pracy i zapisywaniem ich w Książce kotłowni. Książka kotłowni stanowi element stałego wyposażenia (zabezpiecza Zamawiający) b)regulacja urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni oraz DTR poszczególnych urządzeń. c)prowadzenie konserwacji oraz czyszczenie urządzeń zgodnie z instrukcją obsługi i DTR w tym filtrów, filtroodmulaczy, zaworów bezpieczeństwa, zaworów regulujących pracę podgrzewania wody, liczników ciepła, wodomierzy i innej nie wymienionej armatury. d)kontrola pracy elektrozaworów, pomp, układów napędowych, manometrów, termometrów, termostatów, programatorów, AKPiA. e)utrzymanie porządku: -we wszystkich pomieszczeniach poszczególnych kotłowni, -wokół budynków poszczególnych kotłowni (Zamawiający wskaże utrzymania porządku), -niezbędne środki i sprzęt do utrzymania porządku zapewni Wykonawca. f) sprawdzenia raz w tygodniu drożności wentylacji i odprowadzenia spalin. g) sprawdzenia raz w tygodniu poziomu oleju, spuszczenia kondensatu oraz czyszczenia filtrów powietrza kompresorów. h) dokonanie raz w roku wymiany oleju, czyszczenia żebrowanych elementów sprężarki oraz wymiany filtrów powietrza kompresorów. i) dokonanie robót malarskich farbami wapienno - emulsyjnymi pomieszczeń kotłowni oraz części socjalnych każdorazowo po zakończeniu sezonu zimowego. j) występowanie do Zamawiającego z wnioskami mającymi na celu poprawienie ekonomiki pracy systemów ciepłowniczych objętych umową. k) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości w pracy systemów grzewczych w formie pisemnej. l) wykonawca powiadamia Zamawiającego o konieczności uzupełnienia stanu oleju opałowego na minimum 5 dni w formie pisemnej. m) Wyposażenie kotłowni w sprzęt ppoż (ważne legalizacje) leży po stronie Wykonawcy. n) Wykonawca pisemnie upoważni pracownika odpowiedzialnego za przyjmowanie do magazynu przy kotłowni oleju opałowego. o) przekazanie Zamawiającemu Protokółem przekazania kotłowni wraz z terenem przynależnym po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w stanie niepogorszonym. Protokół winien zawierać opis stanu technicznego urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia znacznych różnic w zakresie stanu technicznego wykraczających poza zwykłe zużycie eksploatacyjne Wykonawca dokonuje uzupełnień, napraw na koszt własny w okresie 14 dni. p) co miesięczne sporządzanie protokołu odbioru usługi zatwierdzanego przez Kierownika SOI i pracownika odpowiedzialnego za prawidłową realizację umowy na terenie poszczególnych Kompleksów wojskowych (protokół należy dołączyć do faktury). q) wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy użyciu materiałów, sprzętu i narzędzi Wykonawcy. r) zabezpieczenie obiektu kotłowni przed dostępem osób trzecich nie związanych z realizacją zamówienia. s) Przestrzeganie zasad dostępu, przebywania i poruszania się po terenie wojskowym, w tym udział wykonawcy i jego pracowników (bezpośrednio wykonujących obsługę i serwis kotłowni) w jednorazowym szkoleniu przeprowadzonym przez GZ w zakresie dostępu i przemieszczania się po terenie wojskowym (za podpisem uczestników szkolenia na liście obecności). t) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego tj: pracownikom poszczególnych SOI odpowiedzialnym za prawidłowość wykonania umowy przeprowadzenia bieżących kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy. u) pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy. 3. Wymagania: Wymagania dotyczące kwalifikacji osób zajmujących się obsługą urządzeń zgodnie z załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) W przypadku Świadectw Kwalifikacyjnych Serii D, zamawiający wymaga, aby osoby dozorujące dokonywały wpisu do Książek Obsługi Kotłowni przynajmniej raz w tygodniu. Część nr 2 Obsługa kotłowni i na paliwo stałe w rejonie działania Jednostki Wojskowej 5701 Wędrzyn 1.Zakres obsługi kotłowni na paliwo stałe obejmuje w szczególności: a)zapewnienie obsługi kotłów i urządzeń pomocniczych przez personel posiadający wymagane uprawnienia. b)kierowanie pracą obsługi kotłowni. c)nadzór w zakresie bieżącej obsługi urządzeń i instalacji kotłowni służących do produkcji energii cieplnej. d)zapewnienie gotowości urządzeń, instalacji i elementów kotłowni do produkcji energii cieplnej. e) produkcja energii cieplnej. f) bieżące dostarczanie opału z placu rozładunkowego przy kotłowni do magazynu wewnętrznego i po niezbędnym rozmrożeniu i osuszeniu do źródła ciepła. g) utrzymanie w ruchu ciągłym obsługiwanej kotłowni poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni i zakresem obowiązków palacza (opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Kierownika SOI). h) przestrzeganie instrukcji eksploatacji - obsługi zamontowanych urządzeń oraz przepisów bhp, ppoż i ochrony środowiska. i) prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji pracy kotłowni, a w tym: - książki obsługi kotłowni, - ewidencji i rozliczeń przyjętego i zużytego opału. j) racjonalna gospodarka powierzonym opałem, w tym rozliczenie jego zużycia w cyklach miesięcznych. k) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzony opał będący własnością Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia jego ponadnormatywnego zużycia lub utraty z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (bezspornie komisyjnie stwierdzonych) Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia w naturze (z zachowaniem parametrów ilościowych i jakościowych opału dostarczonego przez Zamawiającego). l)niezwłoczne zgłaszanie do Kierownika SOI stwierdzonych nieprawidłowości i awarii urządzeń kotłowni mających lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni lub bezpieczeństwo obsługi, a wykraczających poza zakres podstawowej obsługi urządzeń. 2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w zakresie obsługi kotłowni należy: a) przejęcie kotłowni od Zamawiającego Protokołem przekazania kotłowni z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym niniejszą umową. b) posiadanie przez Wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy. c) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii).W protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie. Protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy leżącej po stronie Wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze. d) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur. e) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne. f) Zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej: - bezpieczeństwo personelu obsługi, - ciągłość procesu produkcji energii cieplnej właściwych parametrach, - bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie i bezpieczeństwo zatrudnionych pracowników. Do obowiązków palaczy należy: a) wykonywanie wszystkich czynności związanych bezpośrednio z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu grzewczego. b) załadunek kotłów paliwem. c) wytwarzanie ciepła poprzez spalanie opału Zleceniodawcy zgodnie z tabelą temperatur, tabelą intensywności palenia i z uwzględnieniem przekazanych przez SOI normami-tabelami należności opału (chyba że Kierownik SOI lub wyznaczony przez niego pracownik wyda pisemne polecenie do zmiany parametrów czynnika grzewczego w tabeli temperatur na zasilaniu i powrocie lub tabeli intensywności palenia) w zależności od temperatury zewnętrznej pod nadzorem osoby zatrudnionej przez Wykonawcę posiadającej Świadectwo Kwalifikacyjne Serii D. d) czyszczenie przewodów ogniowych i spalinowych, kotłów. e) Utrzymanie szczelności kotłów (przy wyczystkach, otworach rewizyjnych, połączeniach z czopuchem, drzwiczkach kotłów, oraz przy fundamentach kotłów). f) kontrola sprawności urządzeń pomiarowych. g) odżużlanie kotłów. h) odmulanie kotłów parowych i wodnych zgodnie z dokumentacją techniczno ruchową. i) czyszczenie kanałów spalinowych kotłów. j) utrzymanie w czystości powierzchni zewnętrznych kotłów, urządzeń pomocniczych, armatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi, środków transportu wewnętrznego, hali kotłów i innych pomieszczeń kotłowni jak i terenu wokół kotłowni. k) transport żużla na składowisko zewnętrzne przy kotłowni. l) zmianowe rozpisywanie zużycia opału w książce kotłowni, prowadzenie zapisów temperatury: czynnika grzewczego na wyjściu i powrocie do kotłowni. m) racjonalne i oszczędne spalanie opału Zleceniodawcy oraz prowadzenie w sposób ciągły kontroli nad ekonomicznym procesem spalania, w tym bieżące ewidencjonowanie przyjętego i zużytego opału, rozliczanie cyklicznie zużytego opału w okresach miesięcznych w trakcie realizacji usługi (załącznik do protokołu odbioru dołączonego do faktury zaakceptowany przez SOI) oraz każdorazowo po zakończeniu sezonu grzewczego jak i po zakończeniu realizacji usługi zgodnie z normami i przepisami obowiązującymi w wojsku na podstawie współczynników korygujących obliczonych (na podstawie rejestru temperatur jw. i danych ze stacji meteorologicznych) i przekazanych przez Kierownika SOI w terminie do 5 dni od zakończenia rozliczanego okresu realizacji usługi. n) udostępnienie osobom upoważnionym przez Zamawiającego do kontroli powierzonego mienia oraz dokumentów osób wykonujących czynności obsługowe (potwierdzające tożsamość, uprawnienia do obsługi, aktualne badania lekarskie dla stanowiska palacz c. o. oraz odbyte szkolenia. o)dbałość o właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia oraz utrzymanie ładu i porządku (zgodnie z zapisami protokołu przekazania). p)przestrzeganie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń, przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska. q)informowanie każdorazowo pisemnie Kierownika GZ o kończącym się zapasie paliwa co najmniej na 5 dni przed jego końcem. r)co miesięczne sporządzanie protokołu odbioru usługi zatwierdzanego przez Kierownika SOI i pracownika odpowiedzialnego za prawidłową realizację umowy na terenie poszczególnych Kompleksów wojskowych (protokół należy dołączyć do faktury). s)prowadzenie w sposób ciągły książki eksploatacji kotłowni wraz z wpisami o usterkach, uszkodzeniach i awariach. t)niezwłoczne powiadamianie telefonicznie Kierownika SOI o wystąpieniu awarii urządzeń kotłowni lub innych mających wpływ lub mogących mieć wpływ na ciągłość pracy kotłowni i sieci zasilającej obiekty lub bezpieczeństwo obsługi a wykraczających poza zakres podstawowej obsługi urządzeń. u)Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przystąpienia do procedury usuwania awarii i jej usunięcia w czasie do 72 godzin. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszystkich strat powstałych w zasilanych obiektach i instalacjach należących do Zamawiającego w przypadku ich wystąpienia na skutek awarii urządzeń kotłowni z winy Wykonawcy. v)wyposażenie osób obsługujących kotłownie w sprzęt i materiały potrzebne do pracy, a także niezbędne do obsługi kotłowni, (w tym sprzęt bhp, apteczkę pierwszej pomocy oraz sprzęt ppoż z ważną legalizacją). w)rozpoczęcie i zakończenie sezonu grzewczego na polecenie Kierownika SOI w tym m. in.: - obsługa posezonowa kotłów i urządzeń kotłowni w zakresie wymaganym przez DTR urządzeń, - porządkowanie składu opału i jego spryzmowanie umożliwiające pomiar (czynność wykonywana na bieżąco 15-go każdego miesiąca), - usuwanie szlaki i innych odpadów z pomieszczeń kotłowni i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Kierownika GZ lub wyznaczonego przez niego pracownika (skład przy kotłowni) - czynność wykonywana na bieżąco, x)przedstawienie Zamawiającemu (Kierownik GZ) wykazu osób obsługujących poszczególne kotłownie wraz z grafikiem dyżurów poszczególnych pracowników (kopia do wiadomości - comiesięcznie do 25 - każdego miesiąca), na miesiąc następny. y) przekazanie Zamawiającemu Protokołem przekazani kotłowni wraz z terenem przynależnym po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w stanie nie pogorszonym. Protokół powinien zawierać opis stanu technicznego urządzeń i wyposażenia. W przypadku stwierdzenia znacznych różnic w zakresie stanu technicznego wykraczających poza zwykłe zużycie eksploatacyjne Wykonawca dokonuje uzupełnień i napraw na koszt własny w terminie do 14 dni. z)wykonywanie przedmiotu zamówienia z użyciem materiałów, sprzętu i narzędzi własnych. aa) zabezpieczenie obiektu kotłowni przed dostępem osób trzecich nie związanych z realizacją usługi. bb) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego tj: pracownikom poszczególnych SOI odpowiedzialnym za prawidłowość wykonania umowy przeprowadzenia bieżących kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy. cc) pozostałe ustalenia dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.42.00 - Usługi zarządzania energią .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa kotłowni gazowych, olejowych (Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CALESCO Spółka Akcyjna, ul. Tczewska, 70-850 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86038,50
Oferta z najniższą ceną: 82500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86038,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Obsługa kotłowni na paliwo stałe (Wędrzyn, Skwierzyna)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: Lider - Przedsiębiorstwo Usług Wielobranżowych Sp. z o.o., ul. Joanitów 13, 50-525 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 463165,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 593179,80
Oferta z najniższą ceną: 545701,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1693710,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.