Ogłoszenie z dnia 2007-06-22
Ustroń: Likwidację barier architektonicznych w budynku zajmowanym przez Ośrodek Edukacyjno Rehabilitacyjno Wychowawczy
Numer ogłoszenia: 104998 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Opieki nad Niepełnosprawnymi w Ustroniu, ul. Szeroka 7, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8547759, fax 033 8547759.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepelnosprawniustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Opieki nad Niepełnosprawnymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidację barier architektonicznych w budynku zajmowanym przez Ośrodek Edukacyjno Rehabilitacyjno Wychowawczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka zamówienia: Do wykonania należy: l. Wymiana posadzek w salach zajęć na parterze: a) Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych- wykładziny PCV b) Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów c) Zerwanie spękanych warstw podłoża d) Uzupełnienie i wyrównanie podłoża e) Wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej o grubości 5mm f) Położenie posadzki z wykładziny antypoślizgowej TARKET lub równoważnej g) Zgrzewanie wykładzin rulonowych h) Położenie listew przyściennych z wykładziny antypoślizgowej T ARKET lub równoważnej 2. Wymiana okładziny na schodach zewnętrznych wejściowych do budynku: a) Zerwanie posadzki z płytek b) Wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej o grubości 5mm c) Gruntowanie powierzchni poziomych d) Wykonanie cokolików na schodach z płytek układanych na klej z przygotowaniem podłoża na cokolik o wysokości 10cm. e) Położenie okładziny z płytek kresowych antypoślizgowych układanych na klej (wym. płytek 30x30cm, kolor do uzgodnienia) 3. Wymiana drzwi wejściowych na automatyczne: a) Wykucie z muru drzwi drewnianych (2 szt.) b) Rozebranie obicia ścian z boazerii drewnianej c) Wykonanie tynków wewnętrzne zwykłe kat. III na ścianach płaskich d) Wykonanie gładzi gipsowych o grubości do 3 mm na uprzednio wytynkowanych ścianach e) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem (powierzchnie wewnętrzne ścian i sufitów) f) Wykonanie tynku cienkowarstwowego żywicznego (marmuric) o grubości 2,5mm po uprzednim zagruntowaniu gruntem CTl6 lub równoważnej g) Wstawienie drzwi automatycznych (1 kpI.) z szybami bezpiecznymi, nad drzwiami od strony wewnętrznej kurtyna powietrzna o mocy ok. 4 KW z podłączeniem do wskazanego miejsca przez inwestora z samodzielną rozdzielnią elektryczną; Minimalna szerokość rozwarcia drzwi 110 cm. Stolarka aluminiowa. 4. Poszerzenie otworów drzwiowych: a) Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 (1 szt.) b) Wykucie bruzd pionowych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej o głębokości i szerokości 1/2 x 1 1/2 cegły ( na drzwi 90) c) Uzupełnienie tynków po poszerzeniu otworu drzwiowego d) Wstawienie drzwi wewnętrznych 90 pełnych z zamkiem i wkładką e) Trzykrotne pomalowanie ścian farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem 5. Wykonawca uprzątnie plac budowy i wywiezie materiał z rozbiórki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, - aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2002 - 2006), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 30.000,00 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 30.000,00 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony w oparciu o kosztorys ślepy i specyfikację techniczną. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o: - sytuacji ekonomiczno finansowej; - nie zaleganiu z płatnościami; - niekaralności; - wykaz prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat - wykaz podwykonawców wraz z zakresem im powierzonym. Załącznik nr 4 Akceptacja warunków umownych w załączonym wzorze umowy Załącznik nr 5 Aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Załącznik nr 6 Referencje potwierdzające wszystkie prace wymienione w zał. nr 3. Załącznik nr 7 Kopia uprawnień budowlanych potwierdzających doświadczenie kierownika budowy: - uprawnienia budowlane kierownika do prowadzenia prac budowlanych (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia); - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające jej przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niepelnosprawniustron.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Opieki nad Niepełnosprawnymi 43 - 450 Ustroń ul. Szeroka 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego 43-450 Ustroń ul. Szeroka 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ustroń
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: "Dowożenie uczniów do szkół"
- Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z cykloergometrami rehabilitacyjnymi dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury IT
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.