eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 8

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141542393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmokła 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-819

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 2774719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mbfo@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mos8.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m.st. Warszawy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015752866

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Mokotowska 55

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-542

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mbfo@eduwarszawa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://mbfo.waw.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd3c6636-f07c-46d2-8cb8-1fa7cf340951

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00545136/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie ( wykonanie 2024/2025)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mbfo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mbfo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem V SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 56/MBFO/MOS8/5/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2734878,47 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na budowie zespołu boisk wraz z niezbędną infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie oraz pełnieniu nadzoru autorskiego nad jej realizacją.
Realizacja będzie odbywać się w dwóch etapach:

Etap I – wykonanie całości dokumentacji projektowej w szczególności:
a) Koncepcja architektoniczno-budowalna - koncepcja swoim zakresem powinna obejmować całość zadania i powinna zawierać rzuty, przekroje, opis, określenie materiałów, urządzeń, kolorystykę oraz plan sytuacyjny rozmieszczenia obiektu na działce, wizualizację. Koncepcję należy opracować w dwóch wariantach w taki sposób, aby Zamawiający mógł wybrać wariant realizacyjny.
b) Projekt zagospodarowania terenu.
c) Projekt architektoniczno-budowlany na podstawie którego Zamawiający dokona skutecznego zgłoszenia do organu architektoniczno-budowlanego, do obowiązków Wykonawcy należy ścisła współpraca z Zamawiającym w tym zakresie.
d) Projekt techniczny/wykonawczy wielobranżowy zawierający m.in.: branżę budowlaną, branżę sanitarną, branże elektryczną.
e) Przedmiar robót
f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Etap II – wykonanie całości robót budowlanych i montażowych, których wynikiem będzie obiekt budowlany – zespół boisk wraz z niezbędną infrastrukturą oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej i pełnienie nadzoru autorskiego, w tym między innymi:
a) budowa zespołu boisk: wielofunkcyjnego piłka nożna / koszykówka o nawierzchni poliuretanowej, 2 bramki do piłki nożnej, 4 kosze do koszykówki oraz widownia na 45 osób, w 3 grupach po 15 krzesełek wykonane z barwionego polipropylenu, siedziska składane wraz z konstrukcją, krzesła stadionowe mocowane na belce;
b) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni poliuretanowej z siatką do siatkówki turniejowej z antenkami (2 sztuki) słupki do siatkówki turniejowe aluminiowe
z regulacją wysokości i możliwością zastosowania siatek do badmintona lub tenisa oraz widownia na 20 osób, w 2 grupach po 10 krzesełek wykonane z barwionego polipropylenu, siedziska składane wraz z konstrukcją, krzesła stadionowe mocowane na belce;
c) wokół boiska wielofunkcyjnego i boiska do siatkówki należy wykonać piłkochwyty po całym obwodzie boisk o wysokości 6 m., siatka linowa ze stali nierdzewnej z zaciskam;
d) bodowa bieżni prostej krótkodystansowej połączonej ze skocznią do skoku w dal, zeskok kryty zabezpieczony przed czynnikami atmosferycznymi, nawierzchnia poliuretanowa;
e) system monitoringu boisk, zapewniający możliwość obserwacji wszystkich boisk oraz ich otoczenia z podłączeniem rejestratora w budynku ośrodka;
f) oświetlenie obiektu, oprawy montowane parami na słupach oświetleniowych, słupy ze stali ocynkowanej.
g) w ramach prac wykonawczych należy przewidzieć niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczające na terenie inwestycji, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, elementów infrastruktury, urządzeń sportowych.
h) dostarczenie dokumentacji konserwacji, naprawy i pielęgnacji zespołu boisk wraz z niezbędną infrastrukturą;
i) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną.
Wymienione wyżej prace muszą być wykonane zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym wraz załącznikami stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w skali 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na podstawie w art. 112 ust. 1 i 2 Pzp warunki udziału w postępowaniu:
a) sytuacji ekonomicznej tzn. posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum
3.000.000,00 zł;
b) zdolności zawodowej, tzn. wykażą się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna w formule zaprojektuj i wybuduj;
c) Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń dla każdej z poniższych specjalności:
− architektonicznej - wskazana osoba będzie pełnić funkcję głównego projektanta, powinna posiadać uprawnienia budowlane projektowe oraz doświadczenie zawodowe zdobyte przy projektowaniu co najmniej dwóch boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem,
− konstrukcyjno-budowlanej –uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi wskazana osoba będzie pełnić funkcje kierownika budowy oraz powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy co najmniej dwóch robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wskazana osoba będzie pełnić funkcję kierownika robót,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych – uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wskazana osoba będzie pełnić funkcję kierownika robót

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp – sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
e) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. 2024 poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz należycie wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie niższej niż 1.500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna w formule zaprojektuj i wybuduj - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Oświadczenie należy złożyć wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ;
b) wykaz osoby lub osób posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń dla specjalności:
− architektonicznej - wskazana osoba będzie pełnić funkcję głównego projektanta, powinna posiadać uprawnienia budowlane projektowe oraz doświadczenie zawodowe zdobyte przy projektowaniu co najmniej dwóch boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem,
− konstrukcyjno-budowlanej –uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi wskazana osoba będzie pełnić funkcje kierownika budowy oraz powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót budowy przy co najmniej dwóch robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem,
− Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wskazana osoba będzie pełnić funkcję kierownika robót,
− Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych – uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wskazana osoba będzie pełnić funkcję kierownika robót
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z podanymi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ.
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 3.000.000,00 zł.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 41 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści jeden tysięcy 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 Pzp:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SWZ.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze:
14103015080000000551015010 z tytułem: „Wadium w postępowaniu nr 56/MBFO/MOS8/5/24”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej oraz spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 8;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający na wniosek Wykonawcy zaliczy kwotę wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem VIII oraz IX SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie i na warunkach przewidzianych
w Pzp (Dział VII, Rozdział III Pzp – Zmiany umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mbfo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.