Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Kraków: Dostawa przyrządów do pobierania prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła (BSE) , oraz przyrządów jednorazowych do pobierania krwi żylnej u bydła.
Numer ogłoszenia: 10500 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, fax 012 4187714.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów do pobierania prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła (BSE) , oraz przyrządów jednorazowych do pobierania krwi żylnej u bydła..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów do pobierania prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła (BSE), oraz przyrządów jednorazowych do pobierania krwi żylnej u bydła. 2. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1: Przyrządy do pobierania prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła (BSE) w kompletach na które składają się: a) Łyżki do pobierania próbek mózgu, rdzenia kręgowego w kierunku BSE - w ilości 100 000 szt, spełniające następujące wymagania: -plastikowe -jednorazowego użytku -zaopatrzone w swoim przednim końcu w ząbki ułatwiające odcięcie próbki oraz wyniosłości powierzchni ułatwiające wydobycie próbki b) Szczelne pojemniki do przechowywania i transportu próbek na BSE - w ilości 100 000 szt, spełniające następujące wymagania: -plastikowe -pojemność 100 - 120 ml -jednorazowego użytku -z pokrywką z gwintem -pojemniki muszą posiadać chropowate pole w celu łatwego i trwałego oznakowania próbki mazakiem oraz naklejki Część 2: Przyrządy jednorazowe do pobierania krwi żylnej u bydła - w ilości 80 000 szt spełniające następujące wymagania: -objętość 10 ml, -średnica igły - 2,0 mm. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 29.04.2004 r. o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 893 ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełna, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VII ppkt. 1 lit a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego - zał nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) zaświadczenie z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wpisie, zaproponowanych w ramach dostawy towarów, do Rejestru wyrobów stosowanych w medycynie weterynaryjnej, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie-art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.)).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Brodowicza 13 30-965 Kraków 69.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Brodowicza 13 30-965 Kraków 69 Sekretariat, pokój nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy do pobierania prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do pobierania prób do badań monitoringowych w kierunku gąbczastej encefalopatii bydła (BSE) w kompletach na które składają się: a) Łyżki do pobierania próbek mózgu, rdzenia kręgowego w kierunku BSE - w ilości 100 000 szt, spełniające następujące wymagania: plastikowe jednorazowego użytku zaopatrzone w swoim przednim końcu w ząbki ułatwiające odcięcie próbki oraz wyniosłości powierzchni ułatwiające wydobycie próbki b) Szczelne pojemniki do przechowywania i transportu próbek na BSE - w ilości 100 000 szt, spełniające następujące wymagania: plastikowe pojemność 100 - 120 ml jednorazowego użytku z pokrywką z gwintem pojemniki muszą posiadać chropowate pole w celu łatwego i trwałego oznakowania próbki mazakiem oraz naklejki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrządy jednorazowe do pobierania krwi żylnej u bydła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy jednorazowe do pobierania krwi żylnej u bydła - w ilości 80 000 szt spełniające następujące wymagania: objętość 10 ml, średnica igły - 2,0 mm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych II
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz z dzierżawą separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu
- Dostawa produktów leczniczych.
- dostawa leków.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.