Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Borzęcin: REMONT KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. NARODZENIA NMP W BORZĘCINIE. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego i Starostwa Powiatowego.
Numer ogłoszenia: 105079 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Narodzenia NMP, Borzęcin 592, 32-825 Borzęcin, woj. małopolskie, tel. 014 6846014, fax 014 6846375.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościół Rzymsko-Katolicki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. NARODZENIA NMP W BORZĘCINIE. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego i Starostwa Powiatowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje; a) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych kościoła, b) wykonanie drenażu wokół kościoła, c) remont cokołu kamiennego i fragmentu zawilgoconych ścian, d) wykonanie kanalizacji opadowej, e) wykonanie nowej nawierzchni obejścia kościoła z kostki granitowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 zł; słownie: sześć tysięcy złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Szczurowa nr 15859100070100000640150001 2. Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis Wadium - Przetarg na: REMONT KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. NARODZENIA NMP W BORZĘCINIE. Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego i Starostwa Powiatowego. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, oryginał należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego tj. w kancelarii parafialnej (budynek plebanii) - przed upływem terminu składania ofert . Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 3. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium określa artykuł 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawców którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 4. Spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; wymagane jest, aby Wykonawca udokumentował, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum 2 prace budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie. Przez podobne zamówienia należy rozumieć wykonanie minimum 2 prac przy obiektach sakralnych, w których udział prac związanych z układaniem nawierzchni granitowej stanowi co najmniej 40 % deklarowanej ceny ofertowej. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 1 września 2006 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wykaże się co najmniej 2 letnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych- zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie - załącznik nr 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowe dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku); 5) wskazanie (imiennie na piśmie) kierownika robót posiadającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i należy załączyć kserokopię uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). 6) wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy, względnie oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; 7) w celu wykazania spełnienie przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych składa kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową w oparciu o kosztorys ślepy. 8) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1: p.pkt 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna) pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - Pełnomocnika, który musi posiadać pełnomocnictwo do: - zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - do rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia, - dokonywania czynności faktycznych i prawnych wobec Zamawiającego, a w szczególności do: a) wnoszenia protestów, b) podpisania w imieniu wszystkich wspólników umowy z Zamawiającym na realizację przedmiotu zamówienia, c) wystawiania faktur, d) przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego o istnieniu wad w przedmiocie umowy stwierdzonych przy odbiorze czy w okresie gwarancji, e) reprezentacji w zakresie powstałych spraw wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. W treści pełnomocnictwa powinno być zawarte zrzeczenie się prawa do odwołania pełnomocnika przed upływem okresu rękojmi. Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy oraz z tytułu rękojmi względem Zamawiającego, Wykonawcy ponosić będą solidarnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika . Musi tez wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem - do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane w taki sposób, by prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Jeżeli Wykonawcy nie złożyli w ofercie wszystkich oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy Zamawiający wezwie ich do uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie. 6. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.diecezja.tarnow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Narodzenia NMP 32-825 Borzęcin 592..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Narodzenia NMP, 32-825 Borzęcin 592..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.