eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Festiwalu Innowatorów w ramach Projektu Mały Archimedes

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Augustów: Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Festiwalu Innowatorów w ramach Projektu Mały Archimedes
Numer ogłoszenia: 105086 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Augustowskie Centrum Edukacyjne , Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432861, faks 087 6432861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ace.pol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Festiwalu Innowatorów w ramach Projektu Mały Archimedes.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Festiwalu Innowatorów w ramach Projektu Mały Archimedes 1. zakwaterowanie 184 uczestników festiwalu w terminie 17.05. - 18.05.2013r. w miejscu zlokalizowanym maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego (Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów). 1.1obiekt hotelowy o standardzie: pokoje 2, 3 lub 4-osobowe z łazienką (pełny węzeł sanitarny, środki i materiały toaletowe - mydło, szampon, ręczniki), wyposażone w TV satelitarną, możliwość podłączenia do internetu, łóżka jednoosobowe, szafa lub komoda na ubrania. 2. usługa gastronomiczna: 2.1 I i II dzień Festiwalu - obiad dla 190 osób: przystawka, zupa, do wyboru mięso gotowane lub smażone, warzywa, deser, napoje, 2.2 I dzień Festiwalu - w miejscu zakwaterowania kolacja dla 184 osób w formie stołu szwedzkiego: przekąski: 4 zimne i 4 gorące, napoje zimne i gorące, 2.3 II dzień Festiwalu - w miejscu zakwaterowania śniadanie dla 184 osób w formie stołu szwedzkiego: 4 zimne i 4 gorące, napoje zimne i gorące, 2.4 II dzień Festiwalu - suchy prowiant na drogę dla 180 osób - 2 kanapki (bułka z wędliną i sałatą, bułka z serem i sałatą),baton słodki,1 świeże jabłko,1 świeży banan, 1 sok owocowy w kartoniku 0,2 l, woda niegazowana 0,5l. 2.5 I i II dzień Festiwalu - w siedzibie Zamawiającego usługa cateringowa dla 190 osób: - kanapka (bułka, wędlina, warzywa) na osobę - 2 batoniki na osobę - 0,5 l wody na osobę - 2 soki w kartoniku 0,2l na osobę - cukierki, owoce, ciastka kruche - kawa, herbata 3. Transport na trasach: 3.1 Trasa I: - przewóz uczestników na trasie: Puławy - Łuków - Łosice - Sarnaki - Sztabin - Augustów - liczba osób: 42 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - W ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Sztabin - Sarnaki - Łosice - Łuków - Puławy. 3.2 Trasa II: - przewóz uczestników na trasie: Stawiski - Kolno - Grajewo - Rajgród - Bargłów Kościelny - Augustów - liczba osób: 30 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. -wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Bargłów Kościelny - Rajgród - Grajewo - Kolno - Stawiski. 3.3 Trasa III: - przewóz uczestników na trasie: Sejny - Giby - Płaska - Augustów - liczba osób: 18 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport Busem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. BUS do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Płaska - Giby - Sejny. 3.4 Trasa IV - przewóz uczestników na trasie: Pasym - Biskupiec - Reszel - Barciany - Kętrzyn - Karolewo - Pisanica - Augustów - liczba osób: 42 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Pisanica - Karolewo - Kętrzyn - Barciany - Reszel - Biskupiec - Pasym. 3.5. Trasa V - przewóz uczestników na trasie: Gołdap - Węgorzewo - Wydminy - Olecko - Raczki - Janówka - Augustów. - liczba osób: 42 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Janówka - Raczki - Olecko - Wydminy - Węgorzewo - Gołdap. 4.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników przejazdu (ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdu w zakresie NNW ). 5. Wykonawca zapewni transport uczestników w I i II dniu Festiwalu Innowatorów z miejsca zakwaterowania do siedziby Zamawiającego i z powrotem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1 zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2 zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, 3 zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ace.pol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Augustowskie Centrum Edukacyjne Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mały Archimedes/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.