eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt - liczba części 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Poznań: Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt - liczba części 10
Numer ogłoszenia: 105372 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt - liczba części 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt liczba części 10. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a, 2b2c,2d,2e,2f,2g,2h,2i,2j do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części określone, w załącznikach nr 2a,2b, 2c,2d,2e,2f,2g,2h,2i,2j, Potencjalny dostawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub wybrane przez siebie części. 3) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych specjalistycznych odczynników chemicznych i akcesoria będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych specjalistycznych odczynników chemicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zakupionych przez Zamawiającego odczynników chemicznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego może być jednak niższa od maksymalnej wartości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości umowy brutto zamówionych drobnego sprzętu laboratoryjnego. 4) Jakość oferowanych asortymentów nie może być niższa niż produktów pochodzących z asortymentu oferowanego przez firmy wskazane w formularzu cenowym w kolumnie Referencyjne parametry jakości. Nazwa własna producentów została podana przykładowo ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania bądź posiadane urządzenia. Przez jakość zamawianych produktów Zamawiający rozumie wszelkie parametry określone w specyfikacji jakościowej, świadectwie kontroli jakości, certyfikatach bądź innych równoważnych dokumentach. Parametry te Zamawiający określa poprzez odniesienie do specyfikacji zawartych w katalogach i na stronach internetowych oraz wskazanie w formularzu cenowym numeru katalogowego danego produktu. 5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych dla pozycji z załącznika Nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j do niniejszej SIWZ. Ze względu na kontynuację prowadzonych badań naukowych, które w szczególności precyzują określone środowisko i konkretne aplikacje, ze względów techniczno - technologicznych, które muszą być w 100% kompatybilne z urządzeniami będącymi na stanie naukowych jednostek organizacyjnych oraz dla konieczności zachowania powtarzalności uzyskiwanych wyników, a także wymogów stawianych przez wydawców publikacji naukowych, dopuszcza się wyłącznie produkt oryginalny. 6) Zaproponowanie produktu o innych cechach, o innym stężeniu i ilości jednostkowej lub o większej ilości zanieczyszczeń niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 7) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą specjalistycznych odczynników chemicznych będą jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Uczelni, określonych w załączniku nr 1 do umowy, odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 9:00 do 14:00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: samodzielnej dostawy standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz pipet automatycznych i końcówek do pipet a) powiadomienia (telefon, fax) odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; 9). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy 10) Zamówienie zbiorcze kierowane będzie przez Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia Zamawiajacego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu zamawianych odczynnikówi akcesoriów. 12) Termin realizacji dostawy - maksymalnie do 23 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksowa lub e-mailową. 13) Miejsce realizacji: Jednostki organizacyjne Zamawiającego, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do umowy. 4.2. Składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez wykonawców części - Liczba części: 10 - wg opisu w załącznikach 4.3. Składanie ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.4. Umowy ramowe Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 4.5. Postanowienia dotyczące aukcji elektronicznej . Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4.6. Przewidywane zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust 1 pkt.7 ustawy Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 2. wypełniony formularz cenowy dla wybranej przez Wykonawcę części - załącznik nr 2a , 2b, 2c,2d,2e,2f,2g,2h,2i,2j 3. wypełniony formularz cenowy na plycie CD w formacie Excel dla wybranej przez Wykonawcę części

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 w pokoju 407 - Biuro Zamówień Publicznych; w godz. od 10:00 do 12:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 - Biuro Zamówień Publicznych pok. 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a, do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2b do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2c do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2d do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2e do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2f do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowli Zwierząt. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2g do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowlii Zwierząt. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2h do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowlii Zwierząt. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2i do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowego szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Genetyki i Podstaw Hodowlii Zwierząt. 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2j do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.96.50.00-6, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.