eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławySukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@piwet.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

weterynaria

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15d851b2-ea5b-461e-bcd4-531a42c42d4a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://piwet.ezamawiajacy.pl/pn/piwet/demand/205644/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piwet.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający podaje wymagania
techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
7) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
8) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir
SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
9) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
10) Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
11) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości
do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,
ASIC, XMLenc.
12) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik
załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
13) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także
oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Instytut Weterynaryjny – Państwowy Instytut Badawczy, Aleja
Partyzantów 57, 24-100 Puławy, tel. 81 8893000, sekretariat@piwet.pulawy.pl, NIP 7160010761;
2) Z inspektorem ochrony danych w PIW-PIB, można skontaktować się mailowo: iod@piwet.pulawy.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona mzostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa
Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp
oraz przepisami archiwizacyjnymi;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, dane nie będą też profilowane 8) Posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednak skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmian wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO, prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-23/7/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 24

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 zestawy diagnostyczne : Zestaw reagentów do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi choroby pęcherzykowej świń (SVDV) w próbkach surowicy i osocza od świń i dzików. W skład zestawu wchodzą: przeciwciała monoklonalne (Mab 5B7) przeciwko SVDV, antygen SVDV, koniugat, surowica kontrolna słabo dodatnia, silnie dodatni i ujemna. Przy uzyciu jednego zestawu reagentów można zbadać 2150 próbek surowicy/osocza;
Zestaw ELISA do diagnostyki serologicznej krwotocznej choroby królików - RHD, zawiera przeciwciała monoklonalne skierowane przeciwko RHDV i RHDVa, skoniugowane z enzymem peroksydazą chrzanową (koniugat), surowice kontrolne (dodatnia i ujemna), antygen RHDV oraz surowicę do opłaszczania. Zestaw umożliwia wykonanie badania punktowego 600 surowic.;
Zestaw ELISA do diagnostyki wirusologicznej krwotocznej choroby królików (RHD) i krwotocznego syndromu zająca szaraka (EBHS), zawiera mieszaninę przeciwciał monoklonalnych przeciwko RHDV, RHDVa, RHDV2 i EBHSV. Umozliwia wykonanie badania diagnostycznego 84 próbek badanych i 24 próbek kontrolnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 zestawy diagnostyczne: Zestaw diangostyczny do wykrywania antygenu wirusa pryszczycy w warunkach terenowych (on site. Opakowanie zawiera 20 szt. testów;
Enzymatyczny test immunologiczny (ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi BRSV w próbkach surowicy, osocza i mleka (próbki pojedyncze i zbiorcze) od bydła. W skład zestawu wchodzą: BRSV Antigen Coated Plates, Positive Control, Negative Control, PBS tween solution 20x, Stop solution, HRP conjugate, Substrate solution, Sample dilution buffer. Zestaw 2 płytkowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 zestawy diagnostyczne: Test kasetowy do szybkiej diagnozy zgnilca amerykańskiego (AFB) w zainfekowanych larwach pszczoły miodnej. Zestaw oparty jest na technologii podobnej do używanej w wysoko skutecznych testach ciążowych i reaguje specyficznie na przeciwciała związane z patogenem Paenibacillus larvae. Wyrób do diagnostyki in vitro stosowany w medycynie weterynaryjnej; Test kasetowy do szybkiej diagnozy zgnilca europejskiego (EFB) w zainfekowanych larwach pszczoły miodnej. Zestaw oparty jest na technologii podobnej do używanej w wysoko skutecznych testach ciążowych i reaguje specyficznie na przeciwciała związane z patogenem Melissococcus plutonius. Wyrób do diagnostyki in vitro stosowany w medycynie weterynaryjnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Enzymatyczny test immunologiczny (ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi BRSV w próbkach surowicy, osocza i mleka (próbki pojedyncze i zbiorcze) od bydła. W skład zestawu wchodzą: BRSV Antigen Coated Plates, Positive Control, Negative Control, PBS tween solution 20x, Stop solution, HRP conjugate, Substrate solution, Sample dilution buffer. Zestaw 2 płytkowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 zestawy diagnostyczne: Immunoenzymatyczny test ELISA do badania przeciwciał przeciwko wirusowi niedokrwistości zakaźnej koni, ELISA; Test immunoenzymatyczny (competitive ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko lentiwirusom małych przeżuwaczy (CAEV i MVV - OPPV) w surowicy owiec i kóz ; Immunoenzymatyczny test ELISA do badania przeciwciał przeciwko wirusowi niedokrwistości zakaźnej koni, ELISA. Płytkach pokryte antygenem EIAV p26.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 zestawy diagnostyczne: Zestaw 96-dołkowych płytek typu Strip (czyli z mozliwością podzielenia na poszczególne rzędy dołków) do oznaczania metodą ELISPOT wydzielanego przez komórki świń IFN-gamma. Płytki uprzednio opłaszczone przeciwciałami anty-IFN-gamma. Zestaw musi zawierać konieczne do wykonania wszystkie odczynniki (przeciwciało II-rzędowe, chromogen itp) i bufory. Zestaw do oznaczania IFN-gamma Świń.Zestaw składa się z 5 płytek oraz niezbędnych odczynników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 zestawy diagnostyczne: Test immunodyfuzji w żelu agarozowym (AGID) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi białaczki bydła (BLV). Test składa się z: liofilizatu antygenu wirusa BLV, umożliwia wykonanie 400 reakcji; rozpuszczalnika do antygenu; surowicy dodatniej; podłoża agarozowego. Test do wykrywania przeciwciał w surowicy bydlęcej; w próbkach indywidualnych. Zestaw zwalidowany, posiadający certyfikat jakości, termin ważności minimum 18 m-cy; wpisany do wykazu wyrobów do diagnostyki in vitro stosowanych w medycynie weterynaryjnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zestaw 96-dołkowych płytek typu Strip (czyli z mozliwością podzielenia na poszczególne rzędy dołków) do oznaczania metodą ELISPOT wydzielanego przez komórki świń IFN-gamma. Płytki uprzednio opłaszczone przeciwciałami anty-IFN-gamma. Zestaw musi zawierać konieczne do wykonania wszystkie odczynniki (przeciwciało II-rzędowe, chromogen itp) i bufory. Zestaw do oznaczania IFN-gamma Świń.Zestaw składa się z 5 płytek oraz niezbędnych odczynników.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 zestawy diagnostyczne: Test służący do detekcji pozostałości antybiotyków i substancji hamujących w mleku. Podzielne mikrostudzienki. Objętość próbki 50 µl. Opakowanie 96 testów; Zestaw ELISA z 12 paskami z których każdy zawiera 8 dołków pokrtych przeciwciałami przeciwko króliczej IgG do oznaczania saksytoksyn w mięsie małży. W zestawie roztwory standardowe o stężeniach 0,0025; 0,05; 0,1; 0,2; 0,3 ng/ml. Test zwalidowany. Zakres oznaczania: 112,5-2700 ug/kg. LOD i LOQ dla małży 0,3 i 0,6 mg/kg, dla ostryg 0,15 i 0,24 mg/kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 wzorce i materiały odniesienia: Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej ilościowej. Oznaczanie liczby przypuszczalnych  Bacillus cereus; Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej ilościowej. Oznaczanie liczby Clostridium perfringens; Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej iloscioej. Oznaczanie liczby Escherichia coli; Certyfikowany materiał odniesienia dla metody mikrobiologicznej ilościowej. Oznaczanie liczby szczepów drożdży probiotycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 surowice i antygeny: Antygen- tuberkulina PPD ptasia, wykorzystywana w przyżyciowej diagnostyce gruźlicy przeżuwaczy w teście BOVIGAM. Data ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy; Antygen- tuberkulina PPD bydlęca, wykorzystywana w przyżyciowej diagnostyce gruźlicy przeżuwaczy w teście BOVIGAM. Data ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 10 testy mikrobiologiczne: Krążki do badania aktywności czynnika wibriostatycznego, stężenie: 10mcg, 50/op; Krążki do badania aktywności czynnika wibriostatycznego, stężenie: 150mcg, 50 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 11 testy diagnostyczne: Paskowy test immunochromatograficzny do jakościowego wykrywania antygenu grupy prątków gruźliczych Mycobacterium tuberculosis complex z próbek podłoża wzrostowego Data ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 12 surowice i antygeny: Dopełniacz liofilizowany (ampułka - 2ml) jest mieszaniną natywnych surowic otrzymanych z krwi świnek morskich o odpowiednim poziomie dopełniacza; Surowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella spp. HM, op./5 ml, zakraplacz, Surowica Salmonella Hm do aglutynacji szkiełkowej; Surowica hemolityczna (Ampułka 1 ml) - preparat standardowy niezbędny do ilościowego i jakościowego odczynu wiązania dopełniacza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 13 surowice i antygeny: Surowica H:E 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:G 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:HMA 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMC 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMF 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:1 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:14 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:19 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:27 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:46 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:5 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:6 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMB 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMC 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMC 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMD 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OME 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Anti Salmonella H:k 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:6 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:7 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:f 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:h 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:m 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:r 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:z 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica H:z10 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMB 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMD 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica HMG 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:12 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:15 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:3,10,15 do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:4 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica O:7 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMA 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica Salmonella Multi Group OMG 3 ml do aglutynacji szkiełkowej Salmonella; Surowica do aglutynacji szkiełkowej bakterii Salmonella spp.,O: 1,3,19; 3 ml ; Surowica przeznaczona jest do wstępnej identyfikacji serologicznej pałeczek Yersinia enterocolitica O:3 metodą aglutynacji szkiełkowej; Surowica przeznaczona do wstępnej identyfikacji serologicznej pałeczek Yersinia enterocolitica O:9 metodą aglutynacji szkiełkowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 14 odczynniki laboratoryjne: karboksylowane mikrocząstki polistyrenu lub "kulki", które zostały zabarwione w spektralnie odrębne zestawy lub "regiony", co pozwala na ich indywidualną identyfikację za pomocą instrumentu xMAP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 15 składniki do ppdłoży bakteriologicznych, suplementy, rozcieńczalniki: Telluryn potasu, op./100 g, nr CAS 7790-58-1; Zasadowa woda peptonowa, op./500 g

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 16 - antybiotyki: Płytka do oznaczania antybiotykooporności izolatów Salmonella i Escherichia coli metodą MIC, do monitorowania ESBL w urzędowym monitoringu oporności (EUVSEC2). Płytka musi być kompatybilna z urzadzeniem Sensititre AIM i Vizion.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 17 odczynniki: Selektywny test biochemiczny, który wykorzystuje aktywność enzymów mykoplazmowych, które znajdują się we wszystkich sześciu głównych zanieczyszczeniach kultur komórkowych mykoplazm i w ogromnej większości 180 gatunków mykoplazm, ale nie są obecne w komórkach eukariotycznych . Żywe mykoplazmy w próbce testowej (supernatancie komórek) są poddawane lizie, a enzymy reagują z podłożem zawartym w teście, katalizując konwersję ADP do ATP. ATP jest następnie przenoszony na sygnał świetlny przez enzym lucyferazy w odczynniku. Mierząc poziom ATP w próbce zarówno przed (odczyt A), jak i po dodaniu substratu (odczyt B), można uzyskać stosunek wskazujący na obecność lub brak mykoplazmy. Zestaw na 25 analiz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 18 odczynniki laboratoryjne - próbki kontrolne do aparatu BactoScan nr P/N 557058

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 19 przeciwciała i koniugaty: Antibody Diluent,op/125 ml: Bufor Tris-HCl zawierający białko stabilizujące i 0,015 mol/L azydku sodu, do rozcieńczania przeciwciał do barwienia IHC , gotowy do użycia; zestaw do barwienia IHC na 500 testów, do stosowania w automatycznych urzadzeniach do barwienia IHC oparty o system Peroxidase/DAB+ anti Rabbit/Mouse, HRP

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 20 odczynniki do biologii molekularnej: KAPA HiFi Polimeraza DNA z formułą Hot Start i Ready Mix - jednoenzymowy system, który wykazuje wysoką wydajność do trudnych matryc DNA. System do amplifikacji zarówno krótkich, jak i długich matryc. System poddany rygorystycznym testom kontroli jakości, wolny od egzo- i endonukleaz. Polimeraza kompatybilna z protokołem do przygotowywania bibliotek KAPA HyperPlus oraz robotem biomek i5; Zestaw do przygotowywania bibliotek NGS, kompatybilny z protokołem KAPA Hyper Plus (protokół zaprogramowany w automatycznej stacji do przygotowania próbek Biomek i5). Zestaw na 96 reakcji; Paramagnetyczne kulki do oczyszczania DNA w protokołach manualnych oraz automatycznych, umożliwiające selekcję DNA określonej wielkości w zależności od zastosowanego stężenia kulek. Kulki zawieszone w buforze zawierającym mieszaninę PEG/NaCl powodującym wydajne wiązanie się jedno i dwuniciowego kwasu nukleinowego z kulkami. Produkt umożliwia oczyszczenie oraz selekcję wielkości fragmentów kwasów nukleinowych w procedurach przygotowania bibliotek NGS. Kulki umożliwiają wydajny odzysk jedno i dwuniciowego kwasu nukleinowego w szerokim zakresie stężeń od 1 ng do 5 ug. Kompatybilne z protokołem KAPA HyperPlus i umożliwiające selekcję DNA w zakresie 1000 bp. Opakowanie 60 ml.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 21 odczynniki do biologii molekularnej: Zestaw do prowadzenia reakcji PCR z odwrotną transkrypcją umożliwiający szybką amplifikację materiału genetycznego przy zachowaniu wysokiej wierności sekwencji uzyskiwanych produktów. W skład zestawu wchodzi mieszanina enzymów (polimeraza, odwrotna transkryptaza, inhibtor RNAz), bufor reakcyjny (zawierający Tris, MgCl2 oraz oligonukleotydy), wodę oraz wewnętzne kontrole.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 22 odczynniki do biologii molekularnej: 10%Triton X-102; bydlęce macierze ekspresyjne w formacie 4x44K na szkiełku szklanym, wymiar 25 mm x 75 mm, wyprodukowane technologią 60-mer SurPrint, skanowanie i pozyskanie danych z mikromacierzy ekspresyjnych dedykowane w urządzeniu SureScan Microarray Scanner; Zestaw zawierający trzy odczynniki pozwalające na przeprowadzenie fragmentacji RNA oraz hybrydyzację badanych próbek przy zachowaniu jak najbardziej optymalnych i specyficznych warunków reakcji - dedykowany macierzom ekspresyjnym umieszczonym na szkiełku szklanym, wymiar 25 mm x 75 mm, wyprodukowanych technologią 60-mer SurPrint; Zestaw służący do znakowania RNA, pozwalający na przeprowadzenie reakcji przy niskich stężeniach badanego RNA - nawet 10 ng na reakcję; zawierający wodę wolną od nukleaz, T7 promoter starter, 5X bufor do syntezy cDNA, 0.1 M DTT, mieszankę 10 mM deoksyrybonukleotydów, AffinityScript RT RNase Block Mix, mieszankę trifosforanów nukleozydów (NTPs), 5X bufor do transkrypcji, T7 polimerazę RNA oraz dwa barwniki fluorescencyjne: cyjaninę Cy3-CTP i cyjaninę Cy5-CTP; Zestaw służący do znakowania RNA, pozwalający na przeprowadzenie reakcji przy niskich stężeniach badanego RNA - nawet 10 ng na reakcję; zawierający wodę wolną od nukleaz, T7 promoter starter, 5X bufor do syntezy cDNA, 0.1 M DTT, mieszankę 10 mM deoksyrybonukleotydów, AffinityScript RT RNase Block Mix, mieszankę trifosforanów nukleozydów (NTPs), 5X bufor do transkrypcji oraz T7 polimerazę RNA

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 23

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d (+) ksyloza cz (500g)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 24

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 24 zestawy diagnostyczne: Test hodowlany przeznaczony do różnicowania szczepu szczepionkowego produktu Salmovac 440 (Salmonella Enteritidis mutant, szczep 441/014) od szczepów terenowych bakterii Salmonella Enteritidis. Zasada działania testu ma być oparta o auksotroficzne właściwości szczepów szczepionkowych. Termin przydatności minimum 12 mcy od daty dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polegające na możliwości zwiększenia zamówienia do 30 % wartości każdej z poszczególnych części zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy a jedynie pisemnego poinformowania Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- foldery/broszury producenta/dystrybutora oferowanych odczynników, tj. specyfikacje odczynników/testów, instrukcji producenta, procedur wykonywania testów/użycia odczynników,
- informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora,
- świadectwa jakości, certyfikaty.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przedmiotowych środków dowodowych w języku polski lub angielskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- foldery/broszury producenta/dystrybutora oferowanych odczynników, tj. specyfikacje odczynników/testów, instrukcji producenta, procedur wykonywania testów/użycia odczynników,
- informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora,
- świadectwa jakości, certyfikaty.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przedmiotowych środków dowodowych w języku polski lub angielskim.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określony został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://piwet.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.