eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńOpracowanie koncepcji programowo - przestrzennej stanowiącej materiał do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej dla zadaniaNowy przebieg drogi krajowej nr 1 z mostem przez Wisłę - etap III Budowa Trasy Wschodniej od Pl. Daszyńs

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Toruń: Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej stanowiącej materiał do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej dla zadania: Nowy przebieg drogi krajowej nr 1 z mostem przez Wisłę - etap III Budowa Trasy Wschodniej od Pl. Daszyńskiego poprzez ul. Wschodnią do ul. Grudziądzkiej
Numer ogłoszenia: 105724 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, fax 056 6612109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej stanowiącej materiał do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej dla zadania: Nowy przebieg drogi krajowej nr 1 z mostem przez Wisłę - etap III Budowa Trasy Wschodniej od Pl. Daszyńskiego poprzez ul. Wschodnią do ul. Grudziądzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Niniejsze przedsięwzięcie dotyczy opracowania koncepcji programowo - przestrzennej stanowiącej materiał do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej dla zadania: Nowy przebieg drogi krajowej nr 1 z mostem przez Wisłę - etap III Budowa Trasy Wschodniej od Pl. Daszyńskiego poprzez ul. Wschodnią do ul. Grudziądzkiej 2.W zakres przedmiotu zamówienia obejmującego dwa odcinki tj.: Odcinek A - od Pl. Daszyńskiego do ul. Grudziądzkiej (Trasa Wschodnia); Odcinek B - od skrzyżowania Trasy Średnicowej Północnej z ul. Chrobrego do ul. Wschodniej wchodzi: 2.1. Dla zakresu A: 1) Opracowanie wielobranżowej koncepcji przebiegu projektowanej Trasy Wschodniej od Pl. Daszyńskiego do ul. Grudziądzkiej ( Trasa Wschodnia) z uwzględnieniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (modyfikacja i przyjęcie rozwiązań wariantów zawartych w koncepcji opracowanej przez Biuro Projektowo - Inżynierskie REDAN Sp. z o.o.), przy następujących założeniach: a. przekrój trasy - G 2/2 długości 4,7 km, b. poprawa przejezdności przez Toruń oraz płynności ruchu w mieście, c. stworzenie zintegrowanej sieci połączeń komunikacyjnych miasta, d. poprawa bezpieczeństwa ruchu, e. likwidacja wąskich gardeł, f. usprawnienie komunikacji zbiorowej, 2) Pozyskanie aktualnych map do celów projektowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz. U. Nr 25, poz. 133), w tym: a. Mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:5000 przedstawiającej proponowany przebieg ulicy, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych wraz z istniejącym uzbrojeniem, b. Mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 koncepcji zagospodarowania terenu z liniami rozgraniczającymi w oparciu, o które zostanie wykonany podział nieruchomości, 3) Wykonanie analizy powiązania projektowanej drogi z innymi drogami publicznymi oraz prognozą ruchu stanowiącą dane wyjściowe do: a. wymiarowania geometrii drogi, b. ustalenia typów obiektów, c. ustalenia konstrukcji obiektów , d. projektowania urządzeń sterowania ruchem, e. analiz bezpieczeństwa ruchu, f. raportu o oddziaływaniu na środowisko i analiz efektywności ekonomicznej, 4) Wykonanie opracowania określającego zmiany w dotychczasowej infrastrukturze wraz z mapami przedstawiającymi istniejące uzbrojenie, 5) Opracowanie wstępnego studium wykonalności wraz z analizą opcji zgodnie z obowiązującymi wymaganiami dla dużych projektów współfinansowanych ze środków pomocowych z uwzględnieniem następujących wytycznych i dokumentów: a. Rezultatów studium wykonalności wraz z analizą kosztów i korzyści, b. Niebieskiej Księgi - Analiza kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych w sektorze transportu - Podręcznik dla beneficjentów, c. Rozporządzenia Rady ( WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r, 6) Wykonanie założeń do badań geologicznych i hydrologicznych niezbędnych do zaprojektowania posadowienia trasy i obiektów inżynierskich, 7) Przygotowanie materiałów oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150). 2.2. Dla zakresu B: 1) Opracowanie wielobranżowej koncepcji przebiegu projektowanej Trasy Wschodniej od skrzyżowania Trasy Średnicowej Północnej z ul. Chrobrego do ul. Wschodniej z uwzględnieniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (co najmniej dwa warianty), przy następujących założeniach: a. przekrój trasy - G 2/2 długości 0,7 km, b. poprawa przejezdności przez Toruń oraz płynności ruchu w mieście, c. stworzenie zintegrowanej sieci połączeń komunikacyjnych miasta, d. poprawa bezpieczeństwa ruchu, e. likwidacja wąskich gardeł, f. usprawnienie komunikacji zbiorowej, 2) Pozyskanie aktualnych map do celów projektowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz. U. Nr 25, poz. 133), w tym: a. Mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:5000 przedstawiającej proponowany przebieg ulicy, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych wraz z istniejącym uzbrojeniem, b. Mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 koncepcji zagospodarowania terenu z liniami rozgraniczającymi w oparciu, o które zostanie wykonany podział nieruchomości, 3) Wykonanie analizy powiązania projektowanej drogi z innymi drogami publicznymi oraz prognozą ruchu stanowiącą dane wyjściowe do: a. wymiarowania geometrii drogi, b. ustalenia typów obiektów, c. ustalenia konstrukcji obiektów , d. projektowania urządzeń sterowania ruchem, e. analiz bezpieczeństwa ruchu, f. raportu o oddziaływaniu na środowisko i analiz efektywności ekonomicznej, 4) Wykonanie opracowania określającego zmiany w dotychczasowej infrastrukturze wraz z mapami przedstawiającymi istniejące uzbrojenie, 5) Opracowanie wstępnego studium wykonalności wraz z analizą opcji zgodnie z obowiązującymi wymaganiami dla dużych projektów współfinansowanych ze środków pomocowych z uwzględnieniem następujących wytycznych i dokumentów: a. Rezultatów studium wykonalności wraz z analizą kosztów i korzyści, b. Niebieskiej Księgi - Analiza kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych w sektorze transportu - Podręcznik dla beneficjentów, c. Rozporządzenia Rady ( WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r, 6) Wykonanie założeń do badań geologicznych i hydrologicznych niezbędnych do zaprojektowania posadowienia trasy i obiektów inżynierskich, 7) Przygotowanie materiałów oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150). 2.3. Dla zakresu A+B: 1) Opracowanie wielobranżowej koncepcji przebiegu projektowanej Trasy Wschodniej od Pl. Daszyńskiego poprzez ul. Wschodnią do ul. Grudziądzkiej z uwzględnieniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (co najmniej dwa warianty węzła drogowego), przy następujących założeniach: a. przekrój trasy - G 2/2, b. poprawa przejezdności przez Toruń oraz płynności ruchu w mieście, c. stworzenie zintegrowanej sieci połączeń komunikacyjnych miasta, d. poprawa bezpieczeństwa ruchu, e. likwidacja wąskich gardeł, f. usprawnienie komunikacji zbiorowej, 2) Pozyskanie aktualnych map do celów projektowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz. U. Nr 25, poz. 133), w tym: a. Mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:5000 przedstawiającej proponowany przebieg ulicy, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych wraz z istniejącym uzbrojeniem, b. Mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 koncepcji zagospodarowania terenu z liniami rozgraniczającymi w oparciu, o które zostanie wykonany podział nieruchomości, 3) Wykonanie analizy powiązania projektowanej drogi z innymi drogami publicznymi oraz prognozą ruchu stanowiącą dane wyjściowe do: a. wymiarowania geometrii drogi, b. ustalenia typów obiektów, c. ustalenia konstrukcji obiektów , d. projektowania urządzeń sterowania ruchem, e. analiz bezpieczeństwa ruchu, f. raportu o oddziaływaniu na środowisko i analiz efektywności ekonomicznej, 4) Wykonanie opracowania określającego zmiany w dotychczasowej infrastrukturze wraz z mapami przedstawiającymi istniejące uzbrojenie, 5) Opracowanie wstępnego studium wykonalności wraz z analizą opcji zgodnie z obowiązującymi wymaganiami dla dużych projektów współfinansowanych ze środków pomocowych z uwzględnieniem następujących wytycznych i dokumentów: a. Rezultatów studium wykonalności wraz z analizą kosztów i korzyści, b. Niebieskiej Księgi - Analiza kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych w sektorze transportu - Podręcznik dla beneficjentów, c. Rozporządzenia Rady ( WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r, 6) Wykonanie założeń do badań geologicznych i hydrologicznych niezbędnych do zaprojektowania posadowienia trasy i obiektów inżynierskich, 7) Przygotowanie materiałów oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150). 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do :wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63, poz. 735) oraz w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 43, poz. 430); dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym dokumentacją w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 2.5.Wykonawca dostarczy komplet dokumentacji w zakresie określonym w punkcie 2 w formie papierowej w ilości 4 egz. oraz w formie elektronicznej na nośniku CD-R w ilości 2 egz. 2.6. Dokumentacja w wersji elektronicznej, o której mowa w pkt 2.5., musi być dostosowana do wymagań ustawy Prawo zamówień publicznych( pliki tekstowe - edytor tekstów kompatybilny z MS WORD i graficzne - zalecany format PDF). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru - skompresowane pliki (zip), których całkowita pojemność nie przekracza 10 MB, a jakość wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych i zdjęć powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech. W nazwach folderów i plików nie należy stosować polskich liter: ć, ś, ź, ż, ą, ę, ó, ł, ń. W wersji elektronicznej należy przekazać kompletną dokumentację ( wszystkie rysunki zamieszczone w dokumentacji, części opisowe i obliczeniowe, uzgodnienia, opinie itp.). 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do: a. opracowania dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami stosownych przepisów i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b. dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia; c. uzyskania niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń; d. konsultowania ( na roboczo) z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne : 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (Pzp). 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (Pzp). Warunki szczegółowe: 1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie koncepcje rozwiązań układów drogowych lub co najmniej dwie dokumentacje projektowe dla budowy(przebudowy) drogi(ulicy) i o wartości nie mniejszej niż 300 tyś. PLN brutto(każde). 2. Potencjał kadrowy Wykonawca winien dysponować osobami legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednim do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informację dot. osoby odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu zamówienia - projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i z doświadczeniem w kierowaniu pracami nad realizacją co najmniej jednej dokumentacji projektowej w sektorze budownictwa drogowego i o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia. 3. Sytuacja ekonomiczna Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 tyś. PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w pkt.1, 2, i 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z określonymi przez zamawiającego wymaganiami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie wykonawcy). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie, 4. Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. PLN Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1. oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 2. dokument wymieniony w punkcie 2 powinien być złożony przez każdego Wykonawcę; 3. dokumenty wymienione w pkt 3, 4 i 5 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzd.torun.pl/bip/index.php?str=622

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159 - pokój nr 17.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 11:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159 - pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.07.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.