eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomusługi w zakresieprzeglądów, napraw i konserwacji ambulansów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Radom: usługi w zakresie: przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
Numer ogłoszenia: 10573 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184545 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626389, faks 048 3624847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie: przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego przez stację naprawy samochodów. 2. Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres usług, marki, modele oraz ilości ambulansów, rok produkcji, dotychczasowy przebieg w km, średni przebieg roczny w km, pojemność silnika w cm3, numer rejestracyjny samochodu. 3. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: RSPR - 3 PN 2015 4. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 50112000-3 - usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów. 5. Rodzaj zamówienia - usługa. 6. Serwis naprawczy samochodów musi być zlokalizowany w odległości do 10 km od siedziby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego znajdującego się w Radomiu przy ul. Tochtermana 1. 7. Serwis naprawczy samochodów winien być czynny, co najmniej 12 godzin dziennie w dni robocze i minimum 7 godzin w soboty. 8. Wykonawca bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia zobowiązany jest do bezzwłocznego przystąpienia do naprawy ambulansu jak również do dołożenia wszelkich starań w przedmiocie zminimalizowania czasu naprawy. Strony dopuszczają telefoniczną formę zgłaszania zleceń, jak również za pośrednictwem: fax , lub e- mail. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zgłoszenia naprawy, ze względu na brak możliwości jej wykonania z uwagi np. na brak części zamiennych, brak mocy przerobowych itp. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i rozliczenia napraw samochodów wynikłych ze zdarzenia losowego objętego odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego, 10. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług w okresie trwania umowy, ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ. 11. W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu ambulansu, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej (badanie hamulców, amortyzatorów) z jednoczesnym załączeniem wydruków. 12. Wykonanie innych napraw niż w/w w zakresie napraw karoserii i zabudowy ambulansu wg zlecenia Zamawiającego. 13. Zapewnienie usługi pomocy drogowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 14. Części zamienne i materiały eksploatacyjne dostarcza Wykonawca. Części zamienne i materiały użyte w naprawach i okresowych przeglądach technicznych powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów i spełniać normy jakościowe stosowane w tym zakresie. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. 16. Od momentu przejęcia przez osobę upoważnioną z ramienia Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazany ambulans oraz jego wyposażenie. 17. Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania naprawionego ambulansu w stanie czystości i porządku oraz odpowiednio zakonserwowanego. 18. Liczba ambulansów podlegających obsłudze w ramach niniejszego zamówienia może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca udzieli, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie usługi, natomiast gwarancja na wszystkie użyte do wykonywania usługi części zamienne będzie zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta danej części. Przez okres trwania umowy udzielone przez Wykonawcę gwarancje na świadczone usługi oraz na części zamienne nie ulegną zmianom. 20. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji zamawiającemu przysługuje wobec Wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 21. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji wykonanej usługi Wykonawca na swój koszt odbierze ambulans z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu uznania reklamacji. Wykonawca rozpatrzy zasadność reklamacji w ciągu nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania formalnego jej zgłoszenia przez Zamawiającego. 22. Po bezskutecznym upływie terminów, o których mowa w pkt. 21, Wykonawca zabezpieczy zastępczy ambulans, który udostępni Zamawiającemu nieodpłatnie do czasu ukończenia naprawy reklamacyjnej. 23. W przypadku braku ambulansu zastępczego o którym mowa w pkt. 22 Zamawiający może wynająć ambulans od innego podmiotu obciążając kosztami wynajęcia Wykonawcę. 24. Z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności przez Zamawiającego oraz wymagane powyżej rygory dotyczące terminowości napraw, wszystkie usługi muszą być świadczone w stacji obsługi, wyposażonej w minimum cztery stanowiska naprawcze oraz minimum jedno stanowisko diagnostyczne. Wykonawca musi podać w ofercie adres stacji obsługi, która będzie realizowała zamówienie. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy lub obsługi technicznej samochodów. 26. Zamawiający zastrzega stałość cen ofertowych przez cały okres obowiązywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOGIS Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Zbigniew Petelski, ul. 1905 Roku 3/9, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 711019,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105,69

  • Oferta z najniższą ceną: 105,69 / Oferta z najwyższą ceną: 105,69

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.