Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-06-27
Lublin: Dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Numer og³oszenia: 105865 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli do jednostek UMCS w Lublinie z podzia³em na czê¶ci:Czê¶æ 1 - dostawa wraz z monta¿em krzese³; Czê¶æ 2 - dostawa wraz z monta¿em mebli;Czê¶æ 3 - dostawa wraz z monta¿em szafy do zabudowy. Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia podany jest w za³±czniku do SIWZ, odpowiednio dla czê¶ci. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy precyzuje zamawiany asortyment poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiaj±cy informuje, i¿ zapis ten jest jedynie przyk³adowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadaæ produkty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy , dopuszcza oferowanie produktów równowa¿nych. Produkty pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, oraz jako¶ciowe (m.in.: wymiary, zastosowany materia³, kolor, odcieñ, estetyka itp.) jakim musz± odpowiadaæ towary oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Asortyment pochodz±cy od konkretnych producentów stanowi wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przy pomocy okre¶lonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca mo¿e, przy pomocy innych dokumentów wykazaæ, ¿e oferowany przez niego asortyment spe³nia wymogi wynikaj±ce ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego towary, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych ten asortyment ..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 39.14.33.10-2, 39.11.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy: w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;zaistnienie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia.Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em krzese³.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³acznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 39.14.33.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em szafy szafy do zabudowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zas³on przeciw¶nie¿nych
- Us³uga polegaj±ca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa ga¶nic i ¶rodka ga¶niczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Us³uga zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Ba³tyckie dla emerytów i rencistów, by³ych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy S³owian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzese³ i taboretów laboratoryjnych oraz wyposa¿enia pomieszczeñ ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z p³yty meblowej oraz sto³ów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Utworzenie Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposa¿enia)
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposa¿enia wraz z monta¿em na potrzeby Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w Warszawie - Dyspozytorni Medycznych w Siedlcach, Radomiu i Warszawie.
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowo¶ci Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej spo³eczno¶ci
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.