Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gaśnic i środka gaśniczego – w 2 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna MON
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Infrastruktura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gaśnic i środka gaśniczego – w 2 pakietach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ac1800-4d7b-4397-9226-7420bc0a4d07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095292/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa gaśnic i środka gaśniczego w 2 pakietach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d0ac1800-4d7b-4397-9226-7420bc0a4d073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
a)w zakresie złożenia oferty oraz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą-przy użyciu platformy e-Zamowienia http://ezamowienia.gov.pl
UWAGA: Platforma e-Zamowienia służy wyłącznie do złożenia, wycofania lub zmiany oferty wraz z załącznikami. Złożenie oferty wraz z załącznikami na nośniku danych (np.CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
b)w pozostałym zakresie, w szczególności: składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywania informacji-przy użyciu poczty elektronicznej Zamawiającego, wskazanej w dokumentach postępowania (str.1 SWZ)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia, Instrukcji Interaktywnej platformy e-Zamówienia. Przedmiotowa instrukcja, regulamin dostępne są na stronie http://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w SWZ i we wzorze umowy-załącznik do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w SWZ i we wzorze umowy-załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6.006/25/TP1/SS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gaśnic i środka gaśniczego – w 2 pakietach.
A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 1 – Gaśnice
1 Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x szt 20
2 Gaśnica proszkowa GP-6x szt 200
3 Gaśnica proszkowa GP-12x szt 20
4 Gaśnica proszkowa GP-2x szt 300
5 Urządzenie gaśnicze UGS-2x szt 100
B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 1. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 1 – Gaśnice
1 Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x szt 20
2 Gaśnica proszkowa GP-6x szt 200
3 Gaśnica proszkowa GP-12x szt 20
4 Gaśnica proszkowa GP-2x szt 300
5 Urządzenie gaśnicze UGS-2x szt 100
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 35111320-4 - Gaśnice przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 1. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 1 – Gaśnice
1 Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x szt 20
2 Gaśnica proszkowa GP-6x szt 200
3 Gaśnica proszkowa GP-12x szt 20
4 Gaśnica proszkowa GP-2x szt 300
5 Urządzenie gaśnicze UGS-2x szt 100
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ
• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga
Cena oferty – za zamówienie podstawowe 60%
Czas realizacji 40%
2. Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie,
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena oferty za zamówienie podstawowe
Pt – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – czas realizacji
1) Liczba punktów w kryterium – CENA OFERTY ZA ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Cmin
Pc = ( ----------- x 100) x 60%
Ci
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena oferty za zamówienie podstawowe,
Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,
Ci – cena brutto oferty ocenianej.
Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
2) Liczba punktów w kryterium – CZAS REALIACJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:
Czas realizacji Do 30 dni od dnia zawarcia Umowy Do 45 dni od dnia zawarcia Umowy Do 60 dni od dnia zawarcia Umowy
Przyznana liczba punktów Pt 40 20 0
Oferta oceniana według kryterium „czas realizacji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:
a) Maksymalną liczbę punktów wynoszącą 40 otrzyma oferta o czasie realizacji do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
b) Zamawiający nie dopuszcza innych niż wskazane przez Zamawiającego „czasy realizacji”.
c) Brak wskazania „czasu realizacji” w ofercie lub wskazanie innych terminów realizacji niż wskazane przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP.
3. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gaśnic i środka gaśniczego – w 2 pakietach.
A. Zamówienie podstawowe - gwarantowane:
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 2 – Środki gaśnicze
1 Bezfluorowy środek pianotwórczy 3% AFFF litr 2 220
B. Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:
Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 2. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 2 – Środki gaśnicze
1 Bezfluorowy środek pianotwórczy 3% AFFF litr 2 220
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 24951220-3 - Środki gaśnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie z zastosowaniem prawa opcji:Zamawiający w dokumentach zamówienia zastrzega sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” w Pakiecie nr 2. W ramach prawa opcji Zamawiający może zakupić do maksymalnych ilości wskazanych w zamówieniu podstawowym w każdym pakiecie.
Lp. ASORTYMENT J.m. Ilość
1 2 3 4
Pakiet nr 2 – Środki gaśnicze
1 Bezfluorowy środek pianotwórczy 3% AFFF litr 2 220
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w SWZ
• Zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, a Wykonawca wyraża zgodę na „prawo opcji”. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych; ponad ilość wynikającą z zamówienia podstawowego.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z „prawa opcji”, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
• Zamawiający będzie mógł korzystać z „prawa opcji” do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w „Zamówieniu z prawem opcji” z zastrzeżeniem, że w stosunku do zamówień w ramach „prawa opcji „ składanych w terminie przed zwarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji, zaś w stosunku do zamówień złożonych w terminach późniejszych, ich realizacja będzie uzależniona od zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej.
• Skorzystanie z „prawa opcji” wymaga aneksowania umowy podstawowej jeżeli skorzystanie z niego nie zostało uwzględnione w dniu jej zawarcia. W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o skorzystaniu z „prawa opcji”, przesyłając Wykonawcy –zamówienie z określoną ilością i terminem realizacji. Dostawa objęta „prawem opcji” następuje z zastosowaniem ceny jednostkowej oraz według zasad i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
• W przypadku braku zgody Wykonawcy, o której mowa powyżej Zamawiającemu nie przysługuje prawo do naliczania kar umownych za brak realizacji tej części zamówienia z „prawa opcji”, którego brak zgody dotyczy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w pakiecie nr 1, nr 2 na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga
Cena oferty – za zamówienie podstawowe 60%
Czas realizacji 40%
2. Oferty będą oceniane w systemie punktowym dla poszczególnych pakietów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów na dany pakiet wyliczonych wg wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie,
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena oferty za zamówienie podstawowe
Pt – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – czas realizacji
1) Liczba punktów w kryterium – CENA OFERTY ZA ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Cmin
Pc = ( ----------- x 100) x 60%
Ci
gdzie:
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena oferty za zamówienie podstawowe,
Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną,
Ci – cena brutto oferty ocenianej.
Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za przyznane kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru.
2) Liczba punktów w kryterium – CZAS REALIACJI zostanie obliczona wg poniższej tabeli:
Czas realizacji Do 30 dni od dnia zawarcia Umowy Do 45 dni od dnia zawarcia Umowy Do 60 dni od dnia zawarcia Umowy
Przyznana liczba punktów Pt 40 20 0
Oferta oceniana według kryterium „czas realizacji” otrzyma liczbę punktów wg poniższego schematu:
a) Maksymalną liczbę punktów wynoszącą 40 otrzyma oferta o czasie realizacji do 30 dni od daty zawarcia Umowy.
b) Zamawiający nie dopuszcza innych niż wskazane przez Zamawiającego „czasy realizacji”.
c) Brak wskazania „czasu realizacji” w ofercie lub wskazanie innych terminów realizacji niż wskazane przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP.
3. Zamawiający wybierze spośród złożonych ofert na dany pakiet ofertę, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów liczony według powyższej oceny ofert (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert w danym pakiecie przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób opisany powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVIII. SWZ.
Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w pkt XXIII. SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego na dzień składania ofert oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- według wzoru załączonego do SWZ-jako załącznik do oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - według wzoru załączonego do SWZ;
2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca złoży:
dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert, dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
3. W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty, Wykonawca złoży:
dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie;
4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca złoży:
dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3:
dowód, potwierdzający, iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi w SOPZ/U cechami, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:Pakiet nr 1:
- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1, 2, 3, 4, 5) – jako załącznik do oferty.
Pakiet nr 2:
- kartę charakterystyki, atest Państwowego Zakładu Higieny, aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1) – jako załącznik do oferty.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Zamawiający, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi w SOPZ/U cechami, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:Pakiet nr 1:
- aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1, 2, 3, 4, 5) – jako załącznik do oferty.
Pakiet nr 2:
- kartę charakterystyki, atest Państwowego Zakładu Higieny, aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie (poz. 1) – jako załącznik do oferty.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy (lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości:
Pakiet nr 1
980,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt 00/100 złotych);
Pakiet nr 2
650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt 00/100 złotych);
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 98 ze zm.)
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10.00 dnia 09.05.2025 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt XX ppkt 2 ppkt 2.2) - 4) SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wraz z ofertą, najpóźniej do godz. 10.00 dnia 09.05.2025 r.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:
a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego
prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów wskazanych w pkt XVII. ppkt 1 SWZ.
2. Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII. ppkt 2.1) SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli: każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4. Wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (lub liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/ oświadczeniach złożonych w postępowaniu.
5. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę", w miejscu: „nazwa i adres Wykonawcy", należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać przy użyciu platformy e-Zamowienia:http://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Podstawa wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie, o którym mowa powyżej następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.