Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 106047 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Pakiet nr 1: Legitymacja Honorowego Dawcy Krwi WCKiK okładka sztywna, tekturowa 1,2 mm, okleina typu Foresy Green Milskim Shantung, kolor zielony ciemny matowy, wyklejka biała , papier offset 80g m2. Okładka: napis: legitymacja HONOROWEGO DAWCY KRWI. Wyśrodkowane logo WCKiK, poniżej WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ, folia srebrna kładziona na gorąco. Okładka zgodna z załącznikiem 1a. Tył bez napisów. Wymiary po rozłożeniu: 10,5 x14,5 cm, 28 stron bez okładek, drukowane na papierze offsetowym 80g m2, szyte nićmi, wklejane okładki. Część wewnętrzna legitymacji zgodna z załącznikiem.1b,1c,1d.1e,1f. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 4000 sztuk. Pakiet nr 2: 1. Kalendarz trójdzielny z logo WCKiK na rok 2013. Wielkość zamówienia: 100 sztuk. Kalendarium: druk 2+0 na papierze offset 80g m2. Nazwy miesięcy i dni tygodnia w języku polskim. Kalendarium środkowe w innym kolorze niż pozostałe musi zawierać imieniny. Wymiary kalendarium 14,0x29,0 cm. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wymiary w cm Główka: 4+0+lakier UV, papier karton 220g m2 kaszerowany na tekturę falistą 3 warstwową. Wymiary główki 20,5 x 30,5 cm. Główka: kolor główki cieniowany od białego do zielonego. Logo zgodne z załącznikiem nr 1, napis zgodny z załącznikiem 2a, dodatkowo główka zawierać będzie zdjęcia WCKiK zgodnie z załącznikiem 2b, Miedzy częściami kalendarza: 1. Adres WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ 00-671 Warszawa 1, ul Koszykowa 78, tel. 22 684-50-66, www.wckik.pl załącznik nr 2c 2. Hasło KREW DLA WSZYSTKICH 3. Adresy terenowych stacji oraz krwinka zgodna z załącznikiem 2c. Plecki druk 2+0 na kartonie 350 g/m2 łączenie spiralowe w 3 miejscach, pasek z okienkiem przesuwany. Każdy kalendarz pakowany osobno. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 2. Kalendarz książkowy z logo WCKiK na rok 2013. Wielkość zamówienia: 100 sztuk. Format 14,5x20,5 cm, ilość stron min. 360 registry miesięczne, układ dzienny, drukowany na papierze chamois. Bloki terminarza szyte nićmi. Kapitułka i tasiemka. Perforacja w dolnym rogu kalendarza. W kalendarzu muszą być: planowanie miesięczne, imieniny , święta , numery kierunkowe telefoniczne miast Polski oraz Państw Świata, święta ruchome, strefy czasowe, miary i wagi, zamieszczone mapy przedstawiające kraje europejskie, odległości pomiędzy najważniejszymi miastami Polski, zintegrowany notes teleadresowy, druk czarno bordowy, oprawa duo z eko skóry, zielona, z tłoczonym logo WCKiK Zał. 1 oraz nazwą WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ i rokiem 2013, odporna na ścierania, Kalendarz musi zawierać wklejkę zgodna z załącznikiem nr 3, trzecia strona kalendarza musi zawierać adresy i dane WCKiK zgodne z załącznikiem nr 2c oraz logo WCKiK zał. 1. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 3. Teczka reklamowa WCKiK. Wielkość zamówienia: 2 500 sztuk. Teczka kartonowa wykonana wg wzoru: przód teczki plakat załącznik nr 2, tył teczki załącznik numer 2c nadruk kolor 4/0 wykonana z kartonu 250 g m2 uszlachetniona folią błysk, wewnątrz zabezpieczenie przed wypadaniem. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 4. Broszura reklamowa: wymiary A5 papier kreda 135 g, okładka 250 g usztywniona, nadruk kolor 4+4 , łączenie dwie zszywki na dłuższym boku, zawartość broszury zgodna z załącznikiem nr 4. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 000 sztuk. 5. Plakat informacyjny: plakat informacyjny o wymiarach A3 pomniejszony (293 x 416 mm). Papier kredowany błyszczący o gramaturze 120-150g m2. Plakat powinien zawierać informacje zawarte w załączniku Nr 5. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 3 000 sztuk. 6. Notes reklamowy A4 w kratkę. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. Indywidualny projekt nadruku na każdej stronie: obowiązkowo: Logotyp zgodny z załącznikiem 1 umieszczony na środku w formie znaku wodnego. Nadruk 4+0. Format A4, 100 kartek klejonych grzbietowo, Nagłówek i stopka zgodne z załącznikiem 6. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Pakiet nr 3: 1. Zestaw piśmienniczy (długopis i ołówek automatyczny w etui). 2 częściowy zestaw piśmienniczy składający się z klasycznego wąskiego długopisu z niebieskim wkładem oraz ołówka automatycznego (0,5 lub 0,7 mm) wszystko wykonane w tym samym stylu i kolorze. Materiał: metal (materiał może być inny niż metal pod warunkiem jego trwałości zbliżonej do metalu. Kolor: czarny lub srebrny. Etui wykonane z metalu, skóry ekologicznej lub kartonu, eleganckie w kolorze czarnym lub ciemnym zielonym, wyściełane. Nadruk na etui: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ oraz adres www.wckik.pl, wykonanie nadruku na etui: grawerowanie lub tłoczenie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji zamawiającego. Wielkość zamówienia: 20 sztuk. 2. Długopis dla dawców WCKiK strzykawka. Długopis w kształcie strzykawki zgodny z załącznikiem nr 7 o wymiarach: 1.10 x 12.70 z nadrukowaną nazwą: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz stroną internetową www.wckik.pl., nazwa w kolorze czarnym wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania. Wkład kolor: niebieski. Środek strzykawki wypełniony czerwoną cieczą imitującą krew nieszkodliwą dla zdrowia i życia w przypadku uszkodzenia i kontaktu ze skórą człowieka. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 400 sztuk. 3. Długopis ze wskaźnikiem WCKiK. Metalowy długopis ze wskaźnikiem laserowym, z czerwonym laserem, wkład cienko piszący w kolorze niebieskim, baterie w zestawie, zapakowany w pojedyncze pudełko. Wymiary długopisu ok. 1x15 cm. Kolor srebrny, nadruk na długopisie WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. 4. Krwinka antystresor dla dawców: antystresowa krwinka , kolor czerwony, wymiary +- 70x55x70 materiał poliuretan znakowanie 1 kolor 1 miejsce, metoda znakowania tampodruk, nadruk: www.wckik.pl znajdujący się w dolnej części krwinki. Zgodne z załącznikiem nr 8. Wielkość nadruku 30x30. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 1 200 sztuk. 5. Maskotka reklamowa: brelok. Opracowanie, produkcja i dostawa maskotki reklamowej .Wymiary maskotki breloku 7,5 cm, przedstawiająca krwinkę w kolorze czerwonym; materiał wykonania: plusz. Zakończenie umożliwiające zawieszenie maskotki. Maskotka powinna zawierać adres strony internetowej www.wckik.pl na szarfie. Maskotka powinna być atrakcyjnym i rozpoznawalnym symbolem, budzącym pozytywne emocje. Maskotka zgodna z załącznikiem 9. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 600 sztuk. 6. Bransoletka silikonowa. Silikonowa opaska na rękę. Kolor: 600 sztuk czerwona, zielona 250 sztuk, żółta 250 sztuk, niebieska 250, pomarańczowa 250 sztuk . Wymiar uniwersalny, materiał 100% silikon, nadruk: oddaję ratuję + www.wckik.pl, metoda znakowania: tłoczenie. Każda bransoletka pakowana osobno w foliowe opakowanie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 1 600 sztuk. Zamawiający wymaga dostarczenia próbki produktu w zakresie: poz. 1: zestaw piśmienniczy; poz. 3: długopis ze wskaźnikiem; poz. 6: bransoletka silikonowa. Pakiet nr 4: 1. Słodycze reklamowe: krówki ciągutki o smaku mlecznym zawinięte w podkładkę parafinową oraz etykietę z nadrukiem reklamowym zgodnym z załącznikiem 10 ; waga cukierka ok. 12 g (+- 1,5 g); wymiary etykiety ok. 68x 73 mm (+- 3x3 mm), ilość sztuk w kilogramie od 71 sztuk do 85 sztuk, okres przydatności do spożycia od momentu dostawy 6 miesięcy, skład: cukier, tłuszcz roślinny, syrop glukozowy, mleko w proszku. Wykonanie produktu nastąpi po zaakceptowaniu przez zamawiającego. Krówki pakowane w opakowanie zbiorcze po 5 kg. Na opakowaniu informacja o składnikach, producencie i terminie przydatności do spożycia. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 100 kg. 2. Bombonierka WCKiK kompozycja pralin z nadzieniem o różnych smakach. Opakowanie kartonowe w kolorze złotym lub srebrnym, przewiązane wstążką w kolorze ciemnym zielonym , przykrywka: transparentne wieczko. Dodatkowo każde pudełko zabezpieczone folią przed dostępem wilgoci. Na opakowaniu nazwa firmy: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ. Opakowanie powinno zawierać od 6 do 9 pralin. Wymiar bombonierki: 106x93x16mm (+- 10%). Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. Pakiet nr 5: Baner reklamowy o wymiarach 1,60m x 4,0m. Nadruk odporny na warunki pogodowe zgodny z załącznikiem 2, wzmocniona krawędź dookoła całego baneru, oczka metalowe ułatwiające montaż. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 sztuki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 30.19.97.92-8, 39.29.24.00-9, 22.46.20.00-6, 15.84.23.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1 Kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Legitymacja Honorowego Dawcy Krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Legitymacja Honorowego Dawcy Krwi WCKiK okładka sztywna, tekturowa 1,2 mm, okleina typu Foresy Green Milskim Shantung, kolor zielony ciemny matowy, wyklejka biała , papier offset 80g m2. Okładka: napis: legitymacja HONOROWEGO DAWCY KRWI. Wyśrodkowane logo WCKiK, poniżej WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ, folia srebrna kładziona na gorąco. Okładka zgodna z załącznikiem 1a. Tył bez napisów. Wymiary po rozłożeniu: 10,5 x14,5 cm, 28 stron bez okładek, drukowane na papierze offsetowym 80g m2, szyte nićmi, wklejane okładki. Część wewnętrzna legitymacji zgodna z załącznikiem.1b,1c,1d.1e,1f. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 4000 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kalendarze, broszury, ulotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalendarz trójdzielny z logo WCKiK na rok 2013. Wielkość zamówienia: 100 sztuk. Kalendarium: druk 2+0 na papierze offset 80g m2. Nazwy miesięcy i dni tygodnia w języku polskim. Kalendarium środkowe w innym kolorze niż pozostałe musi zawierać imieniny. Wymiary kalendarium 14,0x29,0 cm. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wymiary w cm Główka: 4+0+lakier UV, papier karton 220g m2 kaszerowany na tekturę falistą 3 warstwową. Wymiary główki 20,5 x 30,5 cm. Główka: kolor główki cieniowany od białego do zielonego. Logo zgodne z załącznikiem nr 1, napis zgodny z załącznikiem 2a, dodatkowo główka zawierać będzie zdjęcia WCKiK zgodnie z załącznikiem 2b, Miedzy częściami kalendarza: 1. Adres WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ 00-671 Warszawa 1, ul Koszykowa 78, tel. 22 684-50-66, www.wckik.pl załącznik nr 2c 2. Hasło KREW DLA WSZYSTKICH 3. Adresy terenowych stacji oraz krwinka zgodna z załącznikiem 2c. Plecki druk 2+0 na kartonie 350 g/m2 łączenie spiralowe w 3 miejscach, pasek z okienkiem przesuwany. Każdy kalendarz pakowany osobno. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 2. Kalendarz książkowy z logo WCKiK na rok 2013. Wielkość zamówienia: 100 sztuk. Format 14,5x20,5 cm, ilość stron min. 360 registry miesięczne, układ dzienny, drukowany na papierze chamois. Bloki terminarza szyte nićmi. Kapitułka i tasiemka. Perforacja w dolnym rogu kalendarza. W kalendarzu muszą być: planowanie miesięczne, imieniny , święta , numery kierunkowe telefoniczne miast Polski oraz Państw Świata, święta ruchome, strefy czasowe, miary i wagi, zamieszczone mapy przedstawiające kraje europejskie, odległości pomiędzy najważniejszymi miastami Polski, zintegrowany notes teleadresowy, druk czarno bordowy, oprawa duo z eko skóry, zielona, z tłoczonym logo WCKiK Zał. 1 oraz nazwą WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ i rokiem 2013, odporna na ścierania, Kalendarz musi zawierać wklejkę zgodna z załącznikiem nr 3, trzecia strona kalendarza musi zawierać adresy i dane WCKiK zgodne z załącznikiem nr 2c oraz logo WCKiK zał. 1. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 3. Teczka reklamowa WCKiK. Wielkość zamówienia: 2 500 sztuk. Teczka kartonowa wykonana wg wzoru: przód teczki plakat załącznik nr 2, tył teczki załącznik numer 2c nadruk kolor 4/0 wykonana z kartonu 250 g m2 uszlachetniona folią błysk, wewnątrz zabezpieczenie przed wypadaniem. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 4. Broszura reklamowa: wymiary A5 papier kreda 135 g, okładka 250 g usztywniona, nadruk kolor 4+4 , łączenie dwie zszywki na dłuższym boku, zawartość broszury zgodna z załącznikiem nr 4. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 000 sztuk. 5. Plakat informacyjny: plakat informacyjny o wymiarach A3 pomniejszony (293 x 416 mm). Papier kredowany błyszczący o gramaturze 120-150g m2. Plakat powinien zawierać informacje zawarte w załączniku Nr 5. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 3 000 sztuk. 6. Notes reklamowy A4 w kratkę. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. Indywidualny projekt nadruku na każdej stronie: obowiązkowo: Logotyp zgodny z załącznikiem 1 umieszczony na środku w formie znaku wodnego. Nadruk 4+0. Format A4, 100 kartek klejonych grzbietowo, Nagłówek i stopka zgodne z załącznikiem 6. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 30.19.97.92-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały reklamowe, przybory do pisania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw piśmienniczy (długopis i ołówek automatyczny w etui). 2 częściowy zestaw piśmienniczy składający się z klasycznego wąskiego długopisu z niebieskim wkładem oraz ołówka automatycznego (0,5 lub 0,7 mm) wszystko wykonane w tym samym stylu i kolorze. Materiał: metal (materiał może być inny niż metal pod warunkiem jego trwałości zbliżonej do metalu. Kolor: czarny lub srebrny. Etui wykonane z metalu, skóry ekologicznej lub kartonu, eleganckie w kolorze czarnym lub ciemnym zielonym, wyściełane. Nadruk na etui: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ oraz adres www.wckik.pl, wykonanie nadruku na etui: grawerowanie lub tłoczenie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji zamawiającego. Wielkość zamówienia: 20 sztuk. 2. Długopis dla dawców WCKiK strzykawka. Długopis w kształcie strzykawki zgodny z załącznikiem nr 7 o wymiarach: 1.10 x 12.70 z nadrukowaną nazwą: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz stroną internetową www.wckik.pl., nazwa w kolorze czarnym wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania. Wkład kolor: niebieski. Środek strzykawki wypełniony czerwoną cieczą imitującą krew nieszkodliwą dla zdrowia i życia w przypadku uszkodzenia i kontaktu ze skórą człowieka. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 400 sztuk. 3. Długopis ze wskaźnikiem WCKiK. Metalowy długopis ze wskaźnikiem laserowym, z czerwonym laserem, wkład cienko piszący w kolorze niebieskim, baterie w zestawie, zapakowany w pojedyncze pudełko. Wymiary długopisu ok. 1x15 cm. Kolor srebrny, nadruk na długopisie WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. 4. Krwinka antystresor dla dawców: antystresowa krwinka , kolor czerwony, wymiary +- 70x55x70 materiał poliuretan znakowanie 1 kolor 1 miejsce, metoda znakowania tampodruk, nadruk: www.wckik.pl znajdujący się w dolnej części krwinki. Zgodne z załącznikiem nr 8. Wielkość nadruku 30x30. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 1 200 sztuk. 5. Maskotka reklamowa: brelok. Opracowanie, produkcja i dostawa maskotki reklamowej .Wymiary maskotki breloku 7,5 cm, przedstawiająca krwinkę w kolorze czerwonym; materiał wykonania: plusz. Zakończenie umożliwiające zawieszenie maskotki. Maskotka powinna zawierać adres strony internetowej www.wckik.pl na szarfie. Maskotka powinna być atrakcyjnym i rozpoznawalnym symbolem, budzącym pozytywne emocje. Maskotka zgodna z załącznikiem 9. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 600 sztuk. 6. Bransoletka silikonowa. Silikonowa opaska na rękę. Kolor: 600 sztuk czerwona, zielona 250 sztuk, żółta 250 sztuk, niebieska 250, pomarańczowa 250 sztuk . Wymiar uniwersalny, materiał 100% silikon, nadruk: oddaję ratuję + www.wckik.pl, metoda znakowania: tłoczenie. Każda bransoletka pakowana osobno w foliowe opakowanie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 1 600 sztuk. Zamawiający wymaga dostarczenia próbki produktu w zakresie: poz. 1: zestaw piśmienniczy; poz. 3: długopis ze wskaźnikiem; poz. 6: bransoletka silikonowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.24.00-9, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby cukiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Słodycze reklamowe: krówki ciągutki o smaku mlecznym zawinięte w podkładkę parafinową oraz etykietę z nadrukiem reklamowym zgodnym z załącznikiem 10 ; waga cukierka ok. 12 g (+- 1,5 g); wymiary etykiety ok. 68x 73 mm (+- 3x3 mm), ilość sztuk w kilogramie od 71 sztuk do 85 sztuk, okres przydatności do spożycia od momentu dostawy 6 miesięcy, skład: cukier, tłuszcz roślinny, syrop glukozowy, mleko w proszku. Wykonanie produktu nastąpi po zaakceptowaniu przez zamawiającego. Krówki pakowane w opakowanie zbiorcze po 5 kg. Na opakowaniu informacja o składnikach, producencie i terminie przydatności do spożycia. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 100 kg. 2. Bombonierka WCKiK kompozycja pralin z nadzieniem o różnych smakach. Opakowanie kartonowe w kolorze złotym lub srebrnym, przewiązane wstążką w kolorze ciemnym zielonym , przykrywka: transparentne wieczko. Dodatkowo każde pudełko zabezpieczone folią przed dostępem wilgoci. Na opakowaniu nazwa firmy: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ. Opakowanie powinno zawierać od 6 do 9 pralin. Wymiar bombonierki: 106x93x16mm (+- 10%). Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 40 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Baner reklamowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baner reklamowy o wymiarach 1,60m x 4,0m. Nadruk odporny na warunki pogodowe zgodny z załącznikiem 2, wzmocniona krawędź dookoła całego baneru, oczka metalowe ułatwiające montaż. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Druk folderu serowarskiego
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
więcej: Wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.