To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 127963 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106047 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ, ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych. Pakiet nr 1: Legitymacja Honorowego Dawcy Krwi WCKiK okładka sztywna, tekturowa 1,2 mm, okleina typu Foresy Green Milskim Shantung, kolor zielony ciemny matowy, wyklejka biała , papier offset 80g m2. Okładka: napis: legitymacja HONOROWEGO DAWCY KRWI. Wyśrodkowane logo WCKiK, poniżej WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ, folia srebrna kładziona na gorąco. Okładka zgodna z załącznikiem 1a. Tył bez napisów. Wymiary po rozłożeniu: 10,5 x14,5 cm, 28 stron bez okładek, drukowane na papierze offsetowym 80g m2, szyte nićmi, wklejane okładki. Część wewnętrzna legitymacji zgodna z załącznikiem.1b,1c,1d.1e,1f. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 4000 sztuk. Pakiet nr 2: 1. Kalendarz trójdzielny z logo WCKiK na rok 2013. Wielkość zamówienia: 100 sztuk. Kalendarium: druk 2+0 na papierze offset 80g m2. Nazwy miesięcy i dni tygodnia w języku polskim. Kalendarium środkowe w innym kolorze niż pozostałe musi zawierać imieniny. Wymiary kalendarium 14,0x29,0 cm. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wymiary w cm Główka: 4+0+lakier UV, papier karton 220g m2 kaszerowany na tekturę falistą 3 warstwową. Wymiary główki 20,5 x 30,5 cm. Główka: kolor główki cieniowany od białego do zielonego. Logo zgodne z załącznikiem nr 1, napis zgodny z załącznikiem 2a, dodatkowo główka zawierać będzie zdjęcia WCKiK zgodnie z załącznikiem 2b, Miedzy częściami kalendarza: 1. Adres WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ 00-671 Warszawa 1, ul Koszykowa 78, tel. 22 684-50-66, www.wckik.pl załącznik nr 2c 2. Hasło KREW DLA WSZYSTKICH 3. Adresy terenowych stacji oraz krwinka zgodna z załącznikiem 2c. Plecki druk 2+0 na kartonie 350 g/m2 łączenie spiralowe w 3 miejscach, pasek z okienkiem przesuwany. Każdy kalendarz pakowany osobno. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 2. Kalendarz książkowy z logo WCKiK na rok 2013. Wielkość zamówienia: 100 sztuk. Format 14,5x20,5 cm, ilość stron min. 360 registry miesięczne, układ dzienny, drukowany na papierze chamois. Bloki terminarza szyte nićmi. Kapitułka i tasiemka. Perforacja w dolnym rogu kalendarza. W kalendarzu muszą być: planowanie miesięczne, imieniny , święta , numery kierunkowe telefoniczne miast Polski oraz Państw Świata, święta ruchome, strefy czasowe, miary i wagi, zamieszczone mapy przedstawiające kraje europejskie, odległości pomiędzy najważniejszymi miastami Polski, zintegrowany notes teleadresowy, druk czarno bordowy, oprawa duo z eko skóry, zielona, z tłoczonym logo WCKiK Zał. 1 oraz nazwą WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ i rokiem 2013, odporna na ścierania, Kalendarz musi zawierać wklejkę zgodna z załącznikiem nr 3, trzecia strona kalendarza musi zawierać adresy i dane WCKiK zgodne z załącznikiem nr 2c oraz logo WCKiK zał. 1. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 3. Teczka reklamowa WCKiK. Wielkość zamówienia: 2 500 sztuk. Teczka kartonowa A4 wykonana wg wzoru: przód teczki plakat załącznik nr 2, tył teczki załącznik numer 2c nadruk kolor 4/0 wykonana z kartonu 250 g m2 uszlachetniona folią błysk, wewnątrz zabezpieczenie przed wypadaniem. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. 4. Broszura reklamowa: wymiary A5 papier kreda 135 g, okładka 250 g usztywniona, nadruk kolor 4+4 , łączenie dwie zszywki na dłuższym boku, zawartość broszury zgodna z załącznikiem nr 4. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 000 sztuk. 5. Plakat informacyjny: plakat informacyjny o wymiarach A3 pomniejszony (293 x 416 mm). Papier kredowany błyszczący o gramaturze 120-150g m2. Plakat powinien zawierać informacje zawarte w załączniku Nr 5. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Wielkość zamówienia: 3 000 sztuk. 6. Notes reklamowy A4 w kratkę. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. Indywidualny projekt nadruku na każdej stronie: obowiązkowo: Logotyp zgodny z załącznikiem 1 umieszczony na środku w formie znaku wodnego. Nadruk 4+0. Format A4, 100 kartek klejonych grzbietowo, Nagłówek i stopka zgodne z załącznikiem 6. Projekt będzie wykonany przez wykonawcę wg wzoru zamawiającego i przedstawiony do akceptacji. Druk nastąpi po całkowitej akceptacji przez zamawiającego. Pakiet nr 3: 1. Zestaw piśmienniczy (długopis i ołówek automatyczny w etui). 2 częściowy zestaw piśmienniczy składający się z klasycznego wąskiego długopisu z niebieskim wkładem oraz ołówka automatycznego (0,5 lub 0,7 mm) wszystko wykonane w tym samym stylu i kolorze. Materiał: metal (materiał może być inny niż metal pod warunkiem jego trwałości zbliżonej do metalu. Kolor: czarny lub srebrny. Etui wykonane z metalu, skóry ekologicznej lub kartonu, eleganckie w kolorze czarnym lub ciemnym zielonym, wyściełane. Nadruk na etui: WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ oraz adres www.wckik.pl, wykonanie nadruku na etui: grawerowanie lub tłoczenie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji zamawiającego. Wielkość zamówienia: 20 sztuk. 2. Długopis dla dawców WCKiK strzykawka. Długopis w kształcie strzykawki zgodny z załącznikiem nr 7 o wymiarach: 1.10 x 12.70 z nadrukowaną nazwą: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz stroną internetową www.wckik.pl., nazwa w kolorze czarnym wykonany w sposób zapewniający trwałość podczas użytkowania. Wkład kolor: niebieski. Środek strzykawki wypełniony czerwoną cieczą imitującą krew nieszkodliwą dla zdrowia i życia w przypadku uszkodzenia i kontaktu ze skórą człowieka. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 400 sztuk. 3. Długopis ze wskaźnikiem WCKiK. Metalowy długopis ze wskaźnikiem laserowym, z czerwonym laserem, wkład cienko piszący w kolorze niebieskim, baterie w zestawie, zapakowany w pojedyncze pudełko. Wymiary długopisu ok. 1x15 cm. Kolor srebrny, nadruk na długopisie WOJSKOWE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA SP ZOZ. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. 4. Krwinka antystresor dla dawców: antystresowa krwinka , kolor czerwony, wymiary +- 70x55x70 materiał poliuretan znakowanie 1 kolor 1 miejsce, metoda znakowania tampodruk, nadruk: www.wckik.pl znajdujący się w dolnej części krwinki. Zgodne z załącznikiem nr 8. Wielkość nadruku 30x30. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 1 200 sztuk. 5. Maskotka reklamowa: brelok. Opracowanie, produkcja i dostawa maskotki reklamowej .Wymiary maskotki breloku 7,5 cm, przedstawiająca krwinkę w kolorze czerwonym; materiał wykonania: plusz. Zakończenie umożliwiające zawieszenie maskotki. Maskotka powinna zawierać adres strony internetowej www.wckik.pl na szarfie. Maskotka powinna być atrakcyjnym i rozpoznawalnym symbolem, budzącym pozytywne emocje. Maskotka zgodna z załącznikiem 9. Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 600 sztuk. 6. Bransoletka silikonowa. Silikonowa opaska na rękę. Kolor: 600 sztuk czerwona, zielona 250 sztuk, żółta 250 sztuk, niebieska 250, pomarańczowa 250 sztuk . Wymiar uniwersalny, materiał 100% silikon, nadruk: oddaję ratuję + www.wckik.pl, metoda znakowania: tłoczenie. Każda bransoletka pakowana osobno w foliowe opakowanie. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 1 600 sztuk. Zamawiający wymaga dostarczenia próbki produktu w zakresie: poz. 1: zestaw piśmienniczy; poz. 3: długopis ze wskaźnikiem; poz. 6: bransoletka silikonowa. Pakiet nr 4: 1. Słodycze reklamowe: krówki ciągutki o smaku mlecznym zawinięte w podkładkę parafinową oraz etykietę z nadrukiem reklamowym zgodnym z załącznikiem 10 ; waga cukierka ok. 12 g (+- 1,5 g); wymiary etykiety ok. 68x 73 mm (+- 3x3 mm), ilość sztuk w kilogramie od 71 sztuk do 85 sztuk, okres przydatności do spożycia od momentu dostawy 6 miesięcy, skład: cukier, tłuszcz roślinny, syrop glukozowy, mleko w proszku. Wykonanie produktu nastąpi po zaakceptowaniu przez zamawiającego. Krówki pakowane w opakowanie zbiorcze po 5 kg. Na opakowaniu informacja o składnikach, producencie i terminie przydatności do spożycia. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 100 kg. 2. Bombonierka WCKiK kompozycja pralin z nadzieniem o różnych smakach. Opakowanie kartonowe w kolorze złotym lub srebrnym, przewiązane wstążką w kolorze ciemnym zielonym , przykrywka: transparentne wieczko. Dodatkowo każde pudełko zabezpieczone folią przed dostępem wilgoci. Na opakowaniu nazwa firmy: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ. Opakowanie powinno zawierać od 6 do 9 pralin. Wymiar bombonierki: 106x93x16mm (+- 10%). Projekt graficzny będzie wykonany przez wykonawcę i przedstawiony do akceptacji. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 40 sztuk. Pakiet nr 5: Baner reklamowy o wymiarach 1,60m x 4,0m. Nadruk odporny na warunki pogodowe zgodny z załącznikiem 2, wzmocniona krawędź dookoła całego baneru, oczka metalowe ułatwiające montaż. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: 2 sztuki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 30.19.97.92 - Kalendarze 39.29.24.00 - Przybory do pisania 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Legitymacja Honorowego Dawcy Krwi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRUKPRESS Urszula Brodziak, ul. Ogrodowa 49, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5904,00
Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16629,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kalendarze, broszury, ulotki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11826,45
Oferta z najniższą ceną: 11826,45 / Oferta z najwyższą ceną: 22761,39
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wyroby cukiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Monika Zapendowska, ul. Górska 9D/20, 00-740 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4066,38
Oferta z najniższą ceną: 4066,38 / Oferta z najwyższą ceną: 4066,38
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Baner reklamowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Monika Zapendowska, ul. Górska 9D/20, 00-740 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 986,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 445,26
Oferta z najniższą ceną: 445,26 / Oferta z najwyższą ceną: 445,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby Uczelni".
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
więcej: Wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.