eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Mielno: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno
Numer ogłoszenia: 106048 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44288 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy Mielno z wyodrębnieniem: a) rachunku budżetu; b) rachunku bieżącego Urzędu Gminy - wydatki; c) rachunków pomocniczych Urzędu Gminy - 12; d) rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Mielno tj.: - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Unieściu - jednostka budżetowa; - Zespół Szkół w Mielnie - jednostka budżetowa; - Szkoła Podstawowa w Sarbinowie - jednostka budżetowa; - Przedszkole w Mielnie - jednostka budżetowa; - Mieleński Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielnie - zakład budżetowy; - Biblioteka Publiczna Gminy Mielno - instytucja kultury osoba prawna; (łącznie 6 rachunków bieżących i 13 pomocniczych jednostek organizacyjnych) oraz innych nowopowstałych jednostek organizacyjnych przez okres 48 miesięcy. Wykonywanie obsługi bankowej odbywa się w siedzibie Urzędu Gminy Mielno w godzinach od 8 00 do 15 00. Zamawiający wynajmie wybranemu Wykonawcy lokal użytkowy na parterze budynku Urzędu Gminy w Mielnie o pow. 72 m2. Czynsz z tytułu najmu lokalu wynosi 1000 zł miesięcznie + podatek VAT. Wykonawca zainstaluje w lokalu bankomat dostępny z zewnątrz. Założenia odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewnia: a) obsługę rachunku budżetu, rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych; b) możliwość otwierania lokat terminowych; c) dostęp do bankowości elektronicznej - operacje w formie elektronicznej (14 stanowisk) d) możliwość otwierania i prowadzenia dodatkowych rachunków pomocniczych. W ramach realizowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, b) możliwość wypłacania gotówki z rachunków bankowych bez opłat; c) przyjmowanie wpłat własnych i obcych bez opłat, d) możliwość realizacji przelewów w formie papierowej, e) potwierdzanie sald konta na wybrany przez Zamawiającego dzień, f) odbieranie przez zamawiającego w banku wyciągów w formie papierowej oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez zamawiającego w ramach bankowości elektronicznej bez dodatkowych opłat, g) wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminu prowadzenia rachunku bankowego, h) przelewów w obrębie banku bez opłat, i) udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu, maksymalnie do kwot wykazanych w corocznych uchwałach budżetowych, w których Rada Gminy udziela upoważnienia dla Wójta na zaciąganie zobowiązania na występujący w ciągu roku przejściowy deficyt budżetowy. Zamawiający zastrzega możliwość korzystania z w/w kredytu w dowolnym okresie od 02 stycznia do listopada każdego roku z automatyczną spłatą w każdym roku do 31 grudnia. j) oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach typu overnight- przyjmując, że średnio w każdym miesiącu będzie złożonych 15 lokat overnight o wartości 50.000,- zł do każdego rachunku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. Przez dostęp do bankowości elektronicznej Zamawiający rozumie możliwość dokonywania operacji w formie elektronicznej, a w szczególności: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, b) możliwość drukowania potwierdzeń wykonanych przelewów przez Zamawiającego, c) możliwość drukowania wyciągów bankowych, W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego, Wykonawca: a) dostarczy i zainstaluje odpowiedni sprzęt i oprogramowania b) przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego (Gminy i jednostek organizacyjnych) z obsługi systemu bankowości elektronicznej, c) zapewni usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie do 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. Informacje dotyczące budżetu gminy: Roczne obroty na rachunkach Zamawiającego a) w 2008 r. - dochody: 27.292.004,- zł - wydatki: 28.799.281,- zł b) w 2009 r. - dochody: 29.265.237,- zł - wydatki: 36.322.628,- zł c) planowane w 2010 r. - 31.261.898,- zł - 34.925.599,- zł Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki w innych bankach - 975, w tym w formie papierowej 25; Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki w obrębie banku - 270, w tym w formie papierowej 50; Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki pomocnicze - 40; Średniomiesięczna ilość wpłat gotówkowych własnych - 40, obcych - 1200; Średniomiesięczna ilość wypłat gotówkowych własnych - 30. Uwaga! Podane wielkości są wielkościami szacunkowymi służącymi jedynie do obliczenia ceny oferty. W związku z możliwością wystąpienia zmian organizacyjnych lub zmiany zapotrzebowania na poszczególne usługi zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia zmian jednostkowych, które nie będą wpływały na zmianę cen (jednostkowych) oferowanej usługi. CPV: 66.11.00.00-4 Usługi bankowe; 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomorski Bank Spółdzielczy w Swidwinie, ul. 3 Marca 29, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.