eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Mielno: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno
Numer ogłoszenia: 44288 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno , ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Mielno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy Mielno z wyodrębnieniem: a) rachunku budżetu; b) rachunku bieżącego Urzędu Gminy - wydatki; c) rachunków pomocniczych Urzędu Gminy - 12; d) rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Mielno tj.: -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Unieściu - jednostka budżetowa; -Zespół Szkół w Mielnie - jednostka budżetowa; -Szkoła Podstawowa w Sarbinowie - jednostka budżetowa; -Przedszkole w Mielnie - jednostka budżetowa; -Mieleński Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mielnie - zakład budżetowy; -Biblioteka Publiczna Gminy Mielno - instytucja kultury osoba prawna; (łącznie 6 rachunków bieżących i 13 pomocniczych jednostek organizacyjnych) oraz innych nowopowstałych jednostek organizacyjnych przez okres 48 miesięcy. Wykonywanie obsługi bankowej odbywa się w siedzibie Urzędu Gminy Mielno w godzinach od 8 00 do 15 00. Zamawiający wynajmie wybranemu Wykonawcy lokal użytkowy na parterze budynku Urzędu Gminy w Mielnie o pow. 72 m2. Czynsz z tytułu najmu lokalu wynosi 1000 zł miesięcznie + podatek VAT. Wykonawca zainstaluje w lokalu bankomat dostępny z zewnątrz. Założenia odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewnia: a) obsługę rachunku budżetu, rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych; b) możliwość otwierania lokat terminowych; c) dostęp do bankowości elektronicznej - operacje w formie elektronicznej (14 stanowisk) d) możliwość otwierania i prowadzenia dodatkowych rachunków pomocniczych. W ramach realizowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, b) możliwość wypłacania gotówki z rachunków bankowych bez opłat; c) przyjmowanie wpłat własnych i obcych bez opłat, d) możliwość realizacji przelewów w formie papierowej, e) potwierdzanie sald konta na wybrany przez Zamawiającego dzień, f) odbieranie przez zamawiającego w banku wyciągów w formie papierowej oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez zamawiającego w ramach bankowości elektronicznej bez dodatkowych opłat, g) wykonywanie innych czynności wynikających z regulaminu prowadzenia rachunku bankowego, h) przelewów w obrębie banku bez opłat, i) udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu, maksymalnie do kwot wykazanych w corocznych uchwałach budżetowych, w których Rada Gminy udziela upoważnienia dla Wójta na zaciąganie zobowiązania na występujący w ciągu roku przejściowy deficyt budżetowy. Zamawiający zastrzega możliwość korzystania z kredytu w dowolnym okresie od 02 stycznia do listopada każdego roku z automatyczną spłatą w każdym roku do 31 grudnia. j) oprocentowanie środków pieniężnych na lokatach typu -overnight- przyjmując, że średnio w każdym miesiącu będzie złożonych 15 lokat -overnight- o wartości 50.000,- zł do każdego rachunku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. Przez dostęp do bankowości elektronicznej Zamawiający rozumie możliwość dokonywania operacji w formie elektronicznej, a w szczególności: a) możliwość dokonywania rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, b) możliwość drukowania potwierdzeń wykonanych przelewów przez Zamawiającego, c) możliwość drukowania wyciągów bankowych, W celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania bankowości elektronicznej u Zamawiającego, Wykonawca: a) dostarczy i zainstaluje odpowiedni sprzęt i oprogramowania b) przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego (Gminy i jednostek organizacyjnych) z obsługi systemu bankowości elektronicznej, c) zapewni usunięcie awarii uniemożliwiającej pracę w systemie bankowości elektronicznej w terminie do 24 godzin od zgłoszenia takiej awarii. Informacje dotyczące budżetu gminy: Roczne obroty na rachunkach Zamawiającego a) w 2008 r. - dochody: 27.292.004,- zł - wydatki: 28.799.281,- zł b) w 2009 r. - dochody: 29.265.237,- zł - wydatki: 36.322.628,- zł c) planowane w 2010 r. - 31.261.898,- zł - 34.925.599,- zł Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki w innych bankach - 975, w tym w formie papierowej 25; Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki w obrębie banku - 270, w tym w formie papierowej 50; Średniomiesięczna ilość przelewów na rachunki pomocnicze - 40; Średniomiesięczna ilość wpłat gotówkowych własnych - 40, obcych - 1200; Średniomiesięczna ilość wypłat gotówkowych własnych - 30. Uwaga! Podane wielkości są wielkościami szacunkowymi służącymi jedynie do obliczenia ceny oferty. W związku z możliwością wystąpienia zmian organizacyjnych lub zmiany zapotrzebowania na poszczególne usługi zastrzegamy sobie możliwość wprowadzenia zmian jednostkowych, które nie będą wpływały na zmianę cen (jednostkowych) oferowanej usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającą wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków warunków udziału w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym (OK) - 40
  • 3 - oprocentowanie rachunków (OR) - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 12:00, miejsce: BOI pok.(001) Urzędu Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.