Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Bydgoszcz: dostaw środków opatrunkowych i innych materiałów medycznych w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 1061 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego , ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostaw środków opatrunkowych i innych materiałów medycznych w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: środków opatrunkowych i innych materiałów medycznych, pogrupowanych w pakietach - w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym- zał. nr 2 do SIWZ: Pakiet nr 1 -Opatrunki I ( CPV 33141110-4) Pakiet nr 2 -Opatrunki II ( CPV 33141110-4) Pakiet nr 3 -Opatrunki III ( CPV 33141111-1) Pakiet nr 4 -Opatrunki IV ( CPV 33141110-4) Pakiet nr 5 -Opatrunki V (CPV 3314111-1) Pakiet nr 6 -Opatrunki VI (33141110-4) Pakiet nr 7 -Opatrunki VII (3314111-1) Pakiet nr 8 -Opatrunki hemostatyczne pozycje: poz.1,poz.2,poz.3,poz.4 (33141127-6) Pakiet nr 9 -Materiały medyczne: maseczki, ochraniacze, czepki, fartuchy (CPV 33199000-1) Pakiet nr10 -Maski ochronne (CPV 33199000-1).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; -dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3, 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć: a)deklarację zgodności CE lub świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym ( zgodnie z art. 4 i 5 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. ). b)Próbki wyrobów medycznych oferowanych w następujących pakietach: Pakiet nr 1 - Opatrunki I - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji Pakiet nr 2 - Opatrunki II - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji Pakiet nr 3 - Opatrunki III - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji Pakiet nr 4 - Opatrunki IV - poz. 1,2,4,5,6,7,8,9 min. po 1 sztuce Pakiet nr 5 - Opatrunki V - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji Pakiet nr 6 - Opatrunki VI - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji Pakiet nr 8 - Opatrunki Hemostatyczne - poz. 1,2 min. po 1 sztuce Pakiet nr 9 - Materiały medyczne - po 1 sztuce dla każdej pozycji Pakiet nr 10 - Maski ochronne - po 1 sztuce dla każdej pozycji c)Opisy (załączone odpowiednie katalogi, materiały źródłowe producenta, ulotki itp ), potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w poszczególnych pakietach. UWAGA! Wszystkie dokumenty, opisy wymagane w ust. 2 składane dla potwierdzenia wymagań w poszczególnych pakietach, należy oznaczyć numerem pakietu, pozycji - do których się odnoszą. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: -zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności tych dokumentów jak powyżej. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. jako konsorcjum, spółka cywilna i inne). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Każdy z wykonawców musi z osobna przedłożyć wymagane dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a), ust. 3 i ust. 3.1, na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności, b)Wykonawcy mogą przedłożyć wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa ust. 1 pkt b) oraz dokumenty i próbki, o którym mowa w ust. 2 lit. a), b), c), c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d)Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, UWAGA! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, f)Wypełniając formularz ofertowy: w miejscach: nazwa i adres wykonawcy, NIP, tel. należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - OKRES UTRZYMANIA CENY - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im.J.Brudzińskiego w Bydgoszczy ul.Chodkiewicza 44,
- budynek D I piętro p.17(zamówienia publiczne).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 09:45, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Chodkiewicza 44, Bydgoszcz, budynek D, I piętro (sekretariat Dyrektora )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opatrunki I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 1 -6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 2- 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 3 - 13 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 4 -11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 5 - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 6 -11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 7 - 3 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunki hemostatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 poz.1- OPATR. HEMOSTAT. - GĄBKA ŻELATYNOWA (typu:SPONGOSTAN).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opatrunki hemostatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 poz.2- OPATR. HEMOSTAT. - GĄBKA ŻELATYNOWA (typu: SPONGOSTAN).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opatruhki hemostatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 poz. 3 -OPATRUNEK CHIRURGICZNY DO SZYBKIEJ HEMOSTAZY, ODTWARZANIA INTEGRALNOŚCI TKANEK (Z FIBRYNOGENEM I TROMBINĄ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatruhki hemostatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 poz.4-TISSUE GLUE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: MATERIAŁY MED. (FARTUCHY, CZEPKI, OCHRANIACZE).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 9 -6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: MASKI OCHRONNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie nr 10- 2 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. okres utrzymania ceny - 20
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
- Dostawa rękawiczek medycznych, bielizny oraz zestawów operacyjnych jednorazowego użytku
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa środków opatrunkowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.