Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. DR. E. WARMIŃSKIEGO POLITECHNIKI BYDGOSKIEJ - SPZOZ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7707330a-44a9-4e39-94d7-ce8508f73ca3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=57d58902-8f37-4276-a9be-e702ed0f15633.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Kliniczny im. dr. Emila Warmińskiego Politechniki Bydgoskiej - SPZOZ w Bydgoszczy. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-27-2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 563333,56 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Dieta kompletna w płynie, normokaloryczna (1 kcal/ml), bezresztkowa, zawierająca białko kazeinowe i sojowe, 30% energii pochodzi z tłuszczy, do podaży doustnej lub przez zgłębnik, zmniejszona ilość sodu (75 mg/100 ml) o smaku neutralnym. Op. 500 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 34 op.
poz. 2 - Dieta kompletna w płynie, normokaloryczna (1 kcal/ml), bezresztkowa,zawierająca białko kazeinowe i sojowe, 30% energii pochodzi z tłuszczy, do podaży doustnej lub przez zgłębnik, zmniejszona ilość sodu (75 mg/100 ml) o smaku neutralnym. Op. 1000 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 400 op.
poz. 3 - Dieta kompletna w płynie, hiperkaloryczna (1,5 kcal/ml), bogatobiałkowa, zawierająca kwasy tłuszczowe MCT oraz EPA+DHA, bezresztkowa, o smaku neutralnym (bez dodatków smakowych), do podaży doustnej lub przez zgłębnik, o osmolarności do 360 mOsm/l. Op. 500 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 110 op.
poz. 4 - Dieta kompletna w płynie, hiperkaloryczna (1,5 kcal/ml), bogatobiałkowa, zawierająca kwasy tłuszczowe MCT oraz EPA+DHA, bezresztkowa, o smaku neutralnym (bez dodatków smakowych), do podaży doustnej lub przez zgłębnik, o osmolarności do 360 mOsm/l . Op. 1000 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 4596 op.
poz. 5 - Dieta bogatoresztkowa, 1,5 g/100 ml błonnika, kompletna w płynie, normokaloryczna (1 kcal/ml), o smaku neutralnym (bez dodatków smakowych), do podaży doustnej lub przez zgłębnik), tłuszcze stanowią 30 % źródła energii oraz zawierają EPA, DHA. Op. 1000 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 760 op.
poz. 6 - Dieta kompletna, wysokoenergetyczna, 2 kcal/ml, bogatoresztkowa, 1,5 g/100 ml błonnika, bogata w białko (10 g/100 ml), do postępowania dietetycznego u osób ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko i energię i/lub z ograniczeniami przy przyjmowaniu płynów. Zawiera olej rybny. Niska zawartość sodu – 60 mg/100 ml. Op. 500 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 3422 op.
poz. 7 - Dieta kompletna, wysokoenergetyczna, 2 kcal/ml, bogata w białko (10 g/100 ml), do postępowania dietetycznego u osób ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko i energię i/lub z ograniczeniami przy przyjmowaniu płynów. Zawiera olej rybny. Niska zawartość sodu – 60 mg/100 ml. Op. 500 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 2193 op.
poz. 8 - Dieta kompletna, peptydowa w płynie, łatwo wchłanialna, bezresztowa, niskotłuszczowa, normokaloryczna (1 kcal/ml), zawiera tłuszcze MCT oraz EPA+DHA. Nie zawiera błonnika i glutenu, klinicznie wolna od laktozy. Dieta do podaży przez zgłębnik. Op. 500 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 24 op.
poz. 9 - Dieta kompletna, peptydowa w płynie, łatwo wchłanialna, bezresztowa, niskotłuszczowa, normokaloryczna (1 kcal/ml), zawiera tłuszcze MCT oraz EPA+DHA. Nie zawiera błonnika i glutenu, klinicznie wolna od laktozy. Dieta do podaży przez zgłębnik. Op. 1000 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 319 op.
poz. 10 - Dieta dla pacjentów z chorobami nowotworowymi, bogatobiałkowa (10 g/100 ml), bogatoenergetyczna (1,5 kcal/ml), tłuszcze MCT, EPA+DHA, zawiera błonnik: inulinę, dekstryny pszenicy, niska zawartość sodu - 47,5 mg/100 ml. Op. 500 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 455 op.
poz. 11 - Dieta kompletna, normokaloryczna, bogatoresztkowa, przeznaczona dla pacjentów z cukrzycą, o niskiej zawartości węglowodanów (skrobia i fruktoza) max do 10 g/100 ml, zawiera tłuszcze MUFA oraz EPA/DHA. Op. 1000 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 2194 op.
poz. 12 - Dieta kompletna, normokaloryczna, bogatoresztkowa, przeznaczona dla pacjentów z cukrzycą, o niskiej zawartości węglowodanów (skrobia i fruktoza) max do 10 g/100 ml, zawiera tłuszcze MUFA oraz EPA/DHA. Op. 500 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 840 op.
poz. 13 - Zestaw uniwersalny do żywienia dojelitowego z użyciem pompy, służący do podłączenia oferowanych worków lub butelek z dietą ze zgłębnikiem, kompatybilny z zaoferowaną pompą.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 1346 szt.
poz. 14 - Dieta kompletna w płynie do postępowania dietetycznego w stanie niedożywienia lub zagrożenia niedożywieniem, w szczególności w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na białko, hiperkaloryczna większe lub równe 300 kcal/na butelkę, wysokobiałkowa większe lub równe 20,0g/ na butelkę, o osmolarności 410-435 mOsmol/l. Różne smaki. Op. 4x200 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 1 op.
poz. 15 - Dieta kompletna w płynie do postępowania dietetycznego w stanie niedożywienia lub zagrożenia niedożywieniem, hiperkaloryczna większe lub równe 300 kcal/na butelkę, normobiałkowa większe lub równe 11,2 g/na butelkę, o osmolarności 355-405 mOsmol/l. Różne smaki. Op. 4x200 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 44 op.
Dotyczy Grupy nr 1 - Zamawiający wymaga bezpłatnego użyczenia 7 pomp do podawania zaoferowanych diet na czas trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Dieta kompletna w płynie, do postępowania dietetycznego w przypadku niedożywienia lub ryzyka niedożywienia u pacjentów z zaburzeniami metabolizmu glukozy, wysokoenergetyczna większe lub równe 300kcal/na butelkę, wysokobiałkowa większe lub równe 15g/butelkę, o niskim indeksie glikemicznym, z dodatkiem błonnika. Nie zawiera glutenu i laktozy. Różne smaki. Opakowanie 4x200 ml.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 1 op.
poz. 2 - Dieta niekompletna w proszku o dużej zawartości białka większe lub równe 87 g białka na 100 gramów proszku. Stosowany jako dodatek do różnego rodzaju potraw i napojów przy zwiększonym zapotrzebowaniu na białko. Opakowanie od 210 g do 300 g.
Ilość zamawiana na 24 miesiące - 333 op. x 225 g
Dotyczy Grupy nr 2, poz. nr 2 - W przypadku zaoferowania innej gramatury opakowania (inna niż 225 g) przeliczyć do pełnych opakowań w górę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działaności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE tj.
- Wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi, jeżeli jest dystrybutorem;
- Wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego, gdy produkty lecznicze wytwarzane są bezpośrednio przez Wykonawcę;
- W przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsolidacyjny lub celny - Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie składu zawierającego uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronir bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2011 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) tj.
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu RADY (WE) 765/2006 i rozporządzeniu RADY (WE) 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu RADY (WE) 765/2006 i rozporządzeniu RADY (WE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu RADY (WE) 765/2006 i rozporządzeniu RADY (WE) 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Dokumenty potwierdzające zgodność złożonej oferty z wymaganiami SWZ tj. materiały informacyjne, katalogi, ulotki producenta i inne2. Certyfikaty zgodności wydane przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną zgodne z obowiązującą Deklaracją zgodności UE i z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 Rozporządzenia MDR. (dot. wyrobów medycznych).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Dokumenty potwierdzające zgodność złożonej oferty z wymaganiami SWZ tj. materiały informacyjne, katalogi, ulotki producenta i inne2. Certyfikaty zgodności wydane przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną zgodne z obowiązującą Deklaracją zgodności UE i z uwzględnieniem przepisów przejściowych na podstawie art. 120 Rozporządzenia MDR. (dot. wyrobów medycznych).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zał. nr 1 - Formularz oferty,Zał. nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Zał. nr 4 do SWZ - Istotnymi postanowieniami umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-05
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.