eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikdostawa wyposażenia pracowni multimedialnej oraz pracowni technicznej w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Rybnik: dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej oraz pracowni technicznej w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku
Numer ogłoszenia: 1061 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych , ul. Kościuszki 5, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 42 21813, faks 0-32 42 21813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstrybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej oraz pracowni technicznej w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni multimedialnej oraz pracowni technicznej w Zespole Szkół technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku współfinansowanego finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania prawne i parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania wyszczególnione w załączniku nr 1. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania. Liczba zadań wynosi: 2. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. Zadanie 1 obejmuje dostawę: programów komputerowych, filmów szkoleniowych, programów szkoleniowych, pozycji książkowych, środków audiowizualnych w tym komputeró przenośnych. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę: 1. Diagnoskop 1 szt. automatycznej montażownicy do ogumienia - 1 szt., stacji obsługi klimatyzacji -1 szt., kmputerowego systemu kontroli i regulacji geometrii kół -1 szt., testera do akumulatorów i alternatorów, testera usterek -2szt., automatycznego urządzenia do przetaczania tarcz hamulcowych - 1 szt., endoskopu (Videoskopu) - 1 szt., przyrządu do pomiaru tarcz 1 szt., szafy narzędziowej - 1szt., wózka narzędziowego wyposażonego w narzędzia - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.11.00 - Fotokopiarki 89.00.00.00 - 89.00.00.00 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 44.51.00.00 - Narzędzia 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1-4 winien spełniać jeden wykonawca lub wykonawcy wspólnie, warunek o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania winni spełniać wszyscy wykonawcy oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania według wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz, 3) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1-4 Rozdziału V składa przynajmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia albo wspólne oświadczenie że łącznie spełniają warunki, zaś dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składają wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę. Informacje dodatkowe, na wypadek, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę. 1. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (zwanej dalej ofertą wspólną), Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja związana z prowadzonym postępowaniem będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4. Do oferty należy załączyć: a. pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b. oświadczenie jednego z wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu albo wspólne oświadczenie że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu, c. dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 3-6 niniejszej specyfikacji wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, d. wspólny formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, e. oświadczenie każdego z Wykonawców (każdego uczestnika konsorcjum) wg załącznika Nr do 3 SIWZ), o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Uwaga: Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wyboru oferty wspólnej, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wszyscy konsorcjanci będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.rybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych ul. Kościuszki 5 44-200 Rybnik, pok. nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół Technicznych ul. Kościuszki 5 44-200 Rybnik, pok. nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku wspólfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.