Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego – wyposażenie pracowni BCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego – wyposażenie pracowni BCU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12126863-4ef1-4b8e-b5e2-31bcdfa11c61
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052882/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility - RRF) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:
“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5) Osobą uprawnioną do komunikowania się w zakresie zagadnień związanych z prowadzoną procedurą jest Elżbieta Wasik lub
osoba ją zastępująca.Rekomendacje
1) Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
4) Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który
wynosi maksymalnie 5MB.
Ze wzgl. na ograniczoną ilość znaków-pozostałe informacje zawiera SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych (dalej: RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nowej Soli .
Kontakt z administratorem:
1) Osobiście, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
2) telefonicznie: 68 458 68 00
3) pisemnie: Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3, 67 100 Nowa Sól lub na adres poczty elektronicznej:
poczta@powiat-nowosolski.pl
2. W Starostwie Powiatowym w Nowej Soli został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za
pomocą poczty elektronicznej: iod@powiat-nowosolski.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w celu:
• związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym;
• realizacji zawarcia umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
• realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z 13
października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników;
• realizacji marketingu i ofert promocyjnych w oparciu o dobrowolnie wyrażoną Państwa zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lib a RODO.
4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania celów określonych w
pkt 3.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby upoważnione przez Administratora świadczące usługi
na jego rzecz oraz podmioty, którym Administrator przekazał dane osobowe w ramach umowy powierzenia. Odbiorcami danych będą
również instytucje i podmioty ustawowo uprawnione do odbioru Państwa danych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz w obowiązkowym okresie przechowywania
dokumentacji związanej z umowami, ustalanym zgodnie z odrębnymi przepisami prawa w oparciu o uzasadniony interes realizowany
przez Administratora.
7. Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu, a także nie będą
przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie nie
następuje w celu wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub wykonania zadania realizowanego w
interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie na profilowaniu.
9. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF.272.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego – wyposażenie pracowni BCU.
2. Miejsce dostawy CKZiU ul. Kościuszki 28 i ul. Piłsudskiego 65 , 67-100 Nowa Sól .
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony odpowiednio w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 8 do SWZ oraz w Załączniku nr 9 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy .
4. Zaoferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz być wyłączną własnością Wykonawcy. Nie mogą być obciążone żadnym prawem na rzecz osób trzecich oraz, nie mogą podlegać żadnym wyłączeniem lub ograniczeniom w rozporządzaniu prawnym lub faktycznym, a także, nie może toczyć się żadne postępowanie sądowe lub pozasądowe, dotyczące sprzętu, jak również nie może być znane żadne roszczenie osób trzecich, które choćby pośrednio, dotyczyłyby sprzętu.
5. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę sprzęty mają spełniać wymagania jakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
6. Parametry techniczne oferowanego sprzętu nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego. W takim przypadku na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek wykazania, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać, co najmniej te parametry, które wskazane zostały w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego elementu zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega, iż podane w SWZ lub innym dokumencie załączonym do SWZ, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Pzp. Mają jedynie na celu sprecyzowanie minimalnych oczekiwań wymaganych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych Zamawiającego.
8. Jeżeli w poniższym SWZ lub jej załącznikach, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę cech lub parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach w tym również do zwrócenia się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę lub producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30121100-4 - Fotokopiarki
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postacispecyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu ( załącznik nr 1A do SWZ). .
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ :1) Przedmiotowe środki dowodowe – załącznik 1a + Formularz cenowy -załącznik nr 1B
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2;
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3;
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), o
którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy), z którego wynika, jaki zakres pracy wykonują poszczególni Wykonawcy
– załącznik nr 6 (jeśli dotyczy);
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 4 (jeśli dotyczy);
6) Dokumenty dotyczące samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca
korzysta z samooczyszczenia. Dokumenty te składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym
7) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, wykonawca
jest zobowiązany złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów,
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w przypadku wskazania dokumentów, o których mowa wyżej pod określonymi
adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w języku obcym, zamawiający żąda od
wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski dokumentów pobranych samodzielnie przez zamawiającego.
8) Pełnomocnictwo
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
9) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. ośwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wymagana forma:
Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w rozdz. XI SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. XI SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. XI SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
d) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Projekt:Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności
(Recovery and Resilience Facility - RRF) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO): −
Komponent: A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, − Cel szczegółowy Komponentu: A3. „Doskonalenie systemu
edukacji, mechanizmów uczenia się przez całe życie w kierunku lepszego dopasowania do potrzeb nowoczesnej
gospodarki, wzrostu innowacyjności, zwiększania transferu nowych technologii oraz zielonej transformacji”, − Reforma:
A3.1. Kadry dla nowoczesnej gospodarki – poprawa dopasowania umiejętności i kwalifikacji do wymogów rynku pracy w
związku z wdrażaniem nowych technologii w gospodarce oraz zieloną i cyfrową transformacją, − Inwestycja: A.3.1.1.
Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie w
ramach projektu „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Centrum Kształcenia Zawodowego i
Ustawicznego „Elektryk” w Nowej Soli
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Remont dróg powiatowych polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Przebudowa istniejącego magazynu po miale węglowym na magazyn odpadów medycznych zlokalizowany w budynku kotłowni Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Nowosolskiego
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Dziennego Domu Seniora w Lubięcinie.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.