To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-28
Orzesze: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Orzeszu Mościskach na cele oświaty.
Numer ogłoszenia: 106210 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24159 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Orzeszu Mościskach na cele oświaty..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Orzeszu Mościskach na cele oświaty 1. 1. I ETAP ROBÓT. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Orzeszu - Mościskach, przy ul. Bolesława Chrobrego 64 na cele oświaty (oddziały przedszkolne) na działce nr 523/44 zgodnie z dokumentacją projektową. Rozbudowa polegać będzie na budowie 2 kondygnacyjnego budynku. Na parterze zaprojektowano przedszkole, pomieszczenie logopedy, wc i windę gastronomiczną, natomiast na piętrze: kuchnię, pomieszczenia socjalne, jadalnię i salkę dla uczniów szkoły podstawowej. Piętro skomunikowano poprzez łącznik w poziomie piętra z istniejącym budynkiem szkoły oraz poprzez zewnętrzną klatkę schodową. W ramach rozbudowy przewidziano: budowę nowego przyłącza wody, zabudowę hydrantu na istniejącej sieci, budowę nowego przyłącza energetycznego, wyniesienie z istniejącego budynku układów pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej i zabudowę w ogólnodostępnym miejscu. 1.2.Parametry techniczne projektowanego budynku a) Obiekt zaliczono do I kategorii geotechnicznej, gdyż występują proste warunki gruntowe na podstawie wykonanej opinii geotechnicznej. b) Ilość kondygnacji: - istniejący budynek: piwnice, parter, piętro. - część projektowana: parter i piętro w części rozbudowywanej. c) Powierzchnia zabudowy: - istniejąca: 830m2 - projektowana 256m2 Razem: 1086m2 d) Powierzchnia użytkowa: - istniejąca 1082m2 - projektowana 411m2 Razem: 1493m2 e) Powierzchnia całkowita: - istniejąca 1227m2 - projektowana 477m2 Razem: 1704m2 f) Kubatura - istniejąca 6100m3 - projektowana 2150m3 Razem: 8250m3 g) Wysokość budynku: - Projektowana wysokość budynku: 9,43m - Kąt nachylenia połaci: dach dwuspadowy: 14° - Szerokość elewacji frontowej : 15,2m 1.3. II ETAP ROBÓT Remont budynku Szkoły Podstawowej w Orzeszu - Mościskach, przy ul. Bolesława Chrobrego 64, na działce nr 523/44 zgodnie z dokumentacją oraz rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego o wymiarach zew. 3,0m x 7,5m x 2,3m wykonany z cegły grubości 25cm, z dachem betonowo-ceramicznym krytym papą, posadzka cementowa, brak fundamentów. a) Remont kuchni polega na rozebraniu wyposażenia, płytek ceramicznych na ścianach i posadzce oraz instalacji elektrycznej. Należy wykonać nową instalację c.o., elektryczną, płytki na posadzce, na ścianach częściowo tynk żywiczny, ponad ułożonym tynkiem należy przewidzieć odgrzybianie i malowanie farbą emulsyjną. Montaż lamp rastrowych prostokątnych - 2 szt. b) Salę gimnastyczną należy przygotować przed pracami remontowymi - zdemontować drabinki oraz zabezpieczyć podłoże grubą warstwą folii, następnie usunąć starą farbę w miejscach wybrzuszeń, zagruntować powierzchnię, ułożyć warstwę gipsu a następnie pomalować wszystkie ściany. c) Sale lekcyjne należy pomalować farbą emulsyjną w kolorach pastelowych dopasowaną do tapet oraz farbą olejną. W części sal należy wykonać wstawki z tapet, uzupełnić listwy przyścienne-malować w kolorze lamperii. Tapety dostarcza Zleceniodawca. Malowanie rur instalacji c.o. oraz wodociągowych. d) W łazienkach należy zdemontować istniejące wyposażenie, wkuć do ścian podłączenia z rur PCV i wykonać nowe podłączenia do sanitariatów, które stanowią materiał Inwestora. Instalacja elektryczna niezależna oraz zasilanie bojlera. Instalacja zasilana z najbliższej puszki na korytarzu. Płytki ceramiczne na ścianach i podłodze w tonacji ciepłej - jasnobeżowy i pomarańczowy. Płytki podłogowe antypoślizgowe. Cokoły z płytek zakończone plastikową listwą ochronną. Lustra bez ostrych końców wklejone pomiędzy płytki nad każdą z umywalek. Kabiny łazienkowe przeznaczone do pomieszczeń sanitarnych odporne na wilgoć i uszkodzenia spowodowane normalnym użytkowaniem, posiadające niezbędne atesty. Każda kabina posiada drzwi wahadłowe, zamykane. Montaż podokienników z PCV. e) Wymiana rozdzielacza i manipulatora systemu alarmowego oraz połączeniez nowobudowaną częścią w której zaprojektowano 6 szt. czujek antywłamaniowych PIR. 1.4.W zakresie przedmiotu zamówienia wymagane jest również: a) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganego przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie b) zgłoszenie robót i przeprowadzenie odbioru przez SANEPID Rybnik (w tym badanie zdatności wody pitnej po wybudowaniu przyłącza wody); c) przeszkolenie pracownika obsługi przedszkola w zakresie: - obsługi nowych pomp w kotłowni, - obsługi i nastawy urządzeń wentylacyjnych, - obsługi urządzeń dźwigowych i platform, d) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę na każdym etapie budowy obiektu jak również po zakończeniu budowy na potrzeby zgłoszenia obiektu budowlanego do użytkowania, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 4 egz. wymaganej przy udzieleniu pozwolenia na użytkowanie, włącznie z naniesieniem na zasoby geodezyjne starostwa powiatowego e) wykonanie projektu organizacji ruchu na terenie realizowanej inwestycji na czas budowy poprzez umieszczenie odpowiedniego oznakowania w terenie z uwzględnieniem warunków korzystania z terenu przez funkcjonujący budynek szkoły i przedszkola, zapewnienie nieutrudnionego dostępu do pomieszczeń szkoły, placu zabaw i boiska. f) zapewnienie sobie na własny koszt źródła poboru wody i energii elektrycznej na cele budowy oraz zainstalowania liczników zużycia wody i energii i innych mediów w razie konieczności. Wykonawca poniesie koszty zużycia energii i wody i innych mediów w czasie budowy, g) dokonanie niezbędnych uzgodnień (z zarządcami sieci infrastruktury technicznej) w zakresie organizacji prowadzonych przez siebie robót i na mocy tych uzgodnień poniesienie wszelkich kosztów związane z tymi uzgodnieniami) - Wykonawca na własny koszt zapewni specjalistyczny nadzór branżowy i odbiory w pełnym zakresie (wymaganym przez zarządców sieci); h) wykonanie badań, sprawdzeń i prób instalacji, sieci, urządzeń, przewodów kominowych i innych elementów obiektu, nie ujętych w przedmiarach robót a wymaganych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do zgłoszenia obiektu budowlanego do użytkowania, i) wykonanie badań, sprawdzeń nośności podbudowy, zagęszczeń podsypek, zasypek, obsypek oraz innych elementów nie ujętych w przedmiarach robót a wymaganych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do zgłoszenia obiektu budowlanego do użytkowania i Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji; j) w porozumieniu z Zamawiającym przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i służącej przekazaniu przedmiotu zamówienia na stan środków trwałych Zamawiającego; k) uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie oraz poniesienie wszelkich związanych z tym kosztów; l) wykonanie na swój koszt wszystkich zaleceń wynikających z protokołów takich organów jak: Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna, Powiatowy Nadzór Budowlany, a wynikających z winy Wykonawcy ł) Wykonanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów technicznych urządzeń zamontowanych przy realizacji w okresie gwarancyjnym. Koszty materiałów eksploatacyjnych niepodlegających gwarancji będzie ponosił Zamawiający 1.5. Wyposażenie dodatkowe obiektu należy zrealizować zgodnie z opisem stanowiącym załącznik do dokumentacji projektowej. Wymagane jest aby wyposażenie obiektu odpowiadało co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w obiektach oświaty. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 22 stycznia 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U.2003.6.69 z dnia 2003.01.22) § 9 ust.3 Szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty. Wyposażenie to powinno posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii i bezpieczeństwa. Wśród wyrobów które są objęte wymogiem posiadania certyfikatu znajdują się: meble szkolne i przedszkolne - krzesła, ławki, stoliki, biurka a także regały, szafy itp. - przeznaczone do wszystkich pomieszczeń dydaktycznych użytkowanych przez dzieci i młodzież oraz urządzenia sportowe takie jak: drabinki, kozły, skrzynie, bramki do piłki ręcznej, nożnej, sprzęt do siatkówki, koszykówki itp. Meble i sprzęt muszą posiadać certyfikaty zgodności z Polską Normą - PN-EN 1729-1 oraz PN-EN 1729-2. Atesty są wymagane w odniesieniu do środków czystości, wykładzin, dywanów, farb do malowania ścian i sufitów. Zastosowane meble, urządzenia oraz pozostałe wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument - odpowiednio certyfikat lub atest w stosunku do wskazanych materiałów, potwierdzający, że zastosowany wyrób lub element spełnia określone wymagania. 1.7. Warunki gwarancji - min. 3 lata, max 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. 1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 7 do SIWZ) 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 4. Podwykonawcy: 4.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe lub ekonomiczne podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje. 4.4. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ tj. projekcie umowy 4.5. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo, który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 5. Warunki gwarancji - min. 3 lata do 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firmę FARO Franciszek Oczadło, Ul. Pisarka 30, 43-180 Orzesze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1633274,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1385000,00
Oferta z najniższą ceną: 1385000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2420640,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.