Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Bircza: Odnowienie granic zewnętrznych, doprowadzenie do zgodności części opisowej i graficznej powszechnej ewidencji gruntów ze stanem faktycznym oraz aktualizację części graficznej planu urządzenia lasu (Leśnej Mapy Numerycznej) według stanu na 31.12.2008 r
Numer ogłoszenia: 106283 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, fax 016 6725004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie granic zewnętrznych, doprowadzenie do zgodności części opisowej i graficznej powszechnej ewidencji gruntów ze stanem faktycznym oraz aktualizację części graficznej planu urządzenia lasu (Leśnej Mapy Numerycznej) według stanu na 31.12.2008 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie granic zewnętrznych, doprowadzenie do zgodności części opisowej i graficznej powszechnej ewidencji gruntów ze stanem faktycznym oraz aktualizację części graficznej planu urządzenia lasu (Leśnej Mapy Numerycznej) według stanu na 31.12.2008 r. 1.1 Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa -760 punktów 1.2 Doprowadzenie do zgodności części opisowej i graficznej powszechnej ewidencji gruntów ze stanem faktycznym - 8 pozycji - 11.9796 ha. 1.3 Aktualizacja części graficznej planu urządzenia lasu (Leśnej Mapy Numerycznej) według stanu na 31.12.2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zatrudniają, co najmniej 3 osoby z wykształceniem geodezyjnym i uprawnieniami zawodowymi i co najmniej 1 osobę z wykształceniem leśnym oraz znajomością zagadnień LMN ( należy załączyć ksero świadectw ukończenia szkoły i uprawnień). - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, 2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości minimum 100 000 zł netto. Należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, zostały zgłoszone i przyjęte do Zasobu przez właściwe Ośrodki Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. - wykonali w okresie ostatnich trzech lat (a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie) minimum jedną Leśną Mapę Numeryczną (zgodnie ze standardem określonym w zarządzeniu nr 74 DGLP) lub jej aktualizację. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 4) Załączniki wg wzorów powinny zostać wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według postanowień zawartych w warunkach zamówienia bez dokonywania w nich zmian. 5) Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 6) Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 7) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. c) pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], f) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) -jeśli oferta jest składana przez kilku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, g) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie, o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4 do SIWZ) - potwierdzony referencjami, lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, zostały zgłoszone i przyjęte do Zasobu przez właściwe Ośrodki Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej h) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, z udokumentowaniem ich uprawnień ( należy załączyć ksero świadectw ukończenia szkoły i uprawnień). i) Wykaz posiadanego sprzętu i oprogramowania wykorzystywanego do realizacji zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/bircza
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza Stara Bircza 99 37-740 Bircza.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Bircza Stara Bircza 99 37-740 Bircza Pokój 211 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych budowli hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 r.
- Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko.
- Budowa kanalizacji deszczowej między ul. Wspólną, a ul. Wyczółkowskiego w Rykach - Etap I
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w m. Droszków, Przytok, w Gminie Zabór
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.