Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Końskie: Systematyczna dostawa przez okres 12 miesięcy Zad. nr 1 - środki czystościowe, Zad. nr 2 - worki foliowe
Numer ogłoszenia: 106410 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Systematyczna dostawa przez okres 12 miesięcy Zad. nr 1 - środki czystościowe, Zad. nr 2 - worki foliowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 1 - środki czystościowe Nazwa środka ilość szt. op. rocznie 1. Zagęszczony płyn dezynfekująco-myjąco-wybielający o zakresie działania bakteriobójczym, wirusobójczym i grzybobójczym np. Domestos poj. a 750ml - 36 szt. 2. Mydło toaletowe kalogenowe koncentrat w płynie zapachowe np. Ewa op. pojemnik 5 litrów - 120 op. 3. Mydło toaletowe kalogenowe koncentrat zapachowe w dozowniku stojącym np. Ewa a. 500ml - 50 szt. 4. Mydło dla dzieci kalogenowe z lanoliną w jednorazowym dozowniku a. 400ml np. Apart - 840 szt. 5. Mleczko do czyszczenia zlewów, kuchenek, wanien, umywalek i muszli np. Dix a. 550ml - 336 szt. 6. Pasta do szorowania zlewów np. Sama 73 a. 250g - 252 szt. 7. Denaturat but. 0,5L - 180 szt. 8. Płyn do mycia szyb i szkła ze spryskiwaczem np. Window poj. a. 500ml - 192 szt. 9. Płyn do mycia naczyń ulegający biodegradacji np. Gold-Cytrus op. butelka 500ml - 2 724 szt. 10. Pasta do podłóg PCV samopołyskowa, antypoślizgowa np. Tytan poj. a. 500ml - 312 szt. 11. Środek bakteriobójczy do mycia i dezynfekcji WC np. Tytan poj. a. 500ml - 228 szt. 12. Mydło toaletowe w kostkach 100g np. Arko - 1 224 szt. 13. Szampon do włosów normalnych np. Awea o poj. a 300ml - 228 szt. 14. Jednorazowe golarki medyczne do długich włosów np. BIC - 11 000 szt. 15. Kostki zapachowe do WC z koszyczkiem zawieszane 40g np. Domestos - 348 szt. 16. Odświeżacz powietrza w aerozolu np. Brezcco poj. a. 300ml - 1 344 szt. 17. Ścierka ostra 10x13cm - 336 szt. 18. Papier do tamborol tzw. bigrola makulaturowy szary o śred. 240 do 250mm szer. 90mm i wadze ok. 0,5kg - 1068szt. 19.Ręczniki jednorazowego użytku żywicowane szare makulaturowe w rolach o śred. od 130 do 150mm i wadze ok. 0,8 kg - 1 024 szt. 20. Sól w tabletkach do zmiękczania wody w myjni endoskopowej op. 1,5kg - 15 op. 21. Środek KAMIX do odkamieniania obiegu wody wanny ORIONMED op. 0,5kg - 20 op. 22. Tabletki do zmywarek Calgonit op. 25szt. - 5 op. 23. Plastikowe kubki jednorazowe do zimnych napojów op. rulon 100szt. - 80 op. 24. Torebki plastikowe tzw. zrywki 30x35cm 3kg op. 100szt. - 150 op. 25. Słomki do napoi op. 100szt. - 24 op. 26. Patyczki do uszu op. 200szt. - 40 op. Zad. nr 2 - worki foliowe Nazwa worka kolor rozmiar ilość sztuk op. rocznie 1. Worki niebieskie 60 50L op. 50szt w rolce - 360 op. 2. Worki czerwone 60 50L op. 50 szt. w rolce - 80 op. 3. Worki żółte 60 50L op.50 szt w rolce - 30 op. 4. Worki duże niebieskie poj. 70 120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm - 4 000szt. 5. Worki duże brązowe poj. 70 120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm - 51 000 szt. 6. Worki duże zielone poj. 70 120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm - 500 szt. 7. Worki duże białe matowe poj. 70 120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm - 200 szt. 8. Worki duże czerwone poj. 70 120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm - 600 szt. 9. Worki duże żółte poj. 70 120L wykonane z tworzywa I gatunku LD-PE minimalna grubość folii nie mniejsza od 0,06mm - 100 szt. 10. Worki czarne małe na zwłoki wym. 110 x 70 cm folia czarna surowiec pierwotny z boku wszyty suwak - 10 szt. 11. Worki czarne duże na zwłoki wym. 220 x 120 cm folia czarna surowiec pierwotny z boku wszyty suwak - 700 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00 - Golarki 33.71.19.00 - Mydło 44.17.40.00 - Folia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Cenowy - do każdego z zadań oddzielnie. 2. Formularz Ofertowy - do każdego z zadań oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. - zmiana osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy - przedłużenie okresu obowiązywania umowy - do czasu pełnego wykorzystania ilości zawartych w Form. Cenowych do każdego z zadań. - zmiana rachunku bankowego i innych danych stron. - zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41b
DSU i ZP - niski parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup sterylizatora niskotemperaturowego na nadtlenek wodoru
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków na odpady komunalne.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.