eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleZagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn."Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-11

Ogłoszenie nr 106485 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.

Kędzierzyn-Koźle: Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa V. Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 5.3 Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Poddziałanie 5.3.1. Dziedzictwo kulturowe i kultura Zachowanie dziedzictwa kulturowego Kędzierzyna-Koźla poprzez renowację, rewaloryzację i przebudowę zabytkowego kompleksu zamkowego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521064-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 91810-2017 i 96172 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.46.2017.DB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: Zagospodarowanie wnętrz piwnic zamkowych wraz z dojściem do reliktu wieży w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowego kompleksu zamkowego w Koźlu" 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem: 1) Branża budowlana: - rozbiórka zadaszenia, balustrady, ścianek - rekonstrukcja i renowacja wnętrz - kładzenie i wykładanie podłóg -stolarka i ślusarka drzwiowa - pokrycie dachów - murowanie, malowanie , tynkowanie - budowa fundamentów - wznoszenie konstrukcji stalowych - wykonanie trawników 2) Branża sanitarna: a) Instalacja ogrzewania - dostawa i montaż grzejników konwektorowych b) Instalacja wentylacyjna - wykonanie układów wentylacyjnych - montaż przewodów - izolacja termiczna i akustyczna przewodów c) Instalacja wodociągowa - wykonanie instalacji wody zimnej i cieplej - montaż węzła wodomierzowego - montaż urządzeń i armatury d) Instalacja kanalizacyjni sanitarnej - wymiana rurociągu kanalizacyjnego - wykonanie pionu, podejść oraz przewodów kanalizacji sanitarnej - zabudowa przyborów sanitarnych e) Instalacja kanalizacji deszczowej - wykonanie wpustów deszczowych oraz montaż studzienki rewizyjnej - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej 3) Branża elektryczna: Instalacja elektryczna - Demontaż istniejącego oświetlenia - Instalacje oświetlenia zewnętrznego - Instalowanie infrastruktury okablowania - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji elektrycznej - montaż elektrycznych urządzeń rozdzielczych i osprzętu 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty ogólnobudowlane, - instalacje elektryczne i teletechniczne, - instalacje wentylacji mechanicznej, ogrzewania, - instalacje wodociągową, kanalizacyjną Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Projekt 3 S.C. ul. Św. Antoniego1, 44-200 Rybnik

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4140292.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Inżynierska ALOG mgr inż. Gerard Gola, , biuro@fi-alog.pl, Kozielska 24, 47-208, Reńska Wieś;, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4750000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4750000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10233697,14
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 11,60
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.