Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury badawczej do Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Energetyków 9
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@icso.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.icso.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury badawczej do Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8afadae-7788-416c-9dd1-b64afb7922e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Ścieki bez granic-problem mikrozanieczyszczeń" w ramach programu Interreg Czechy -Polska 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/icso3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/icso
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) w zakresie kodowania platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) W zakresie czasu odbioru danych – za przekazanie danych do zamawiającego uznaje się klikniecie przycisku ”Złóż ofertę” w przypadku składania oferty lub ”Wyślij” w przypadku wysyłania wiadomości.
9) Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w celu potwierdzenia czynności złożenia oferty.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 19 ust. 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „PZP”, w związku z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie, pod numerem +48 77 487 34 70, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@icso.lukasiewicz.gov.pl, oraz listownie przesyłając informacje na adres: ul. Energetyków 9, 47-225 Kędzierzynie-Koźlu.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, o którym mowa w art. 37-39 RODO. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Energetyków 9, tel. +48 77 487 34 70, e-mail : iod@icso.lukasiewicz.gov.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO i ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP wraz z aktami wykonawczymi w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy przedmiotowa dokumentacja oraz zawarciem umowy w wyniku jego przeprowadzenia.
4. Zakres danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego określony został w ustawie Prawo zamówień publicznych i aktach wykonawczych do tej ustawy (przetwarzane w procesie mogą być dane wrażliwe - w zakresie wynikającym z przepisów PZP), a także z dokumentacji postępowania (w tym w szczególności dane niezbędne do przygotowania umowy do jej zawarcia), tj. w szczególności imię i nazwisko, dane identyfikujące podmiot i dane kontaktowe.
5. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FT.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Automatyczny system do ekstrakcji do fazy stałej
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1 tj. automatyczny system do ekstrakcji do fazy stałej
Kryterium oceny ofert: cena oferty brutto: 100%
Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych złożonych na część 1 zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, ze 1% = 1 pkt. Oferta o najniższej cenie brutto złożona na część 1 zamówienia tj. automatyczny system do ekstrakcji do fazy stałej, nieodrzucona - uzyska maksymalną ilość 100 punktów.
Ofertom przyznana zostanie odpowiednia ilość punktów wg wzoru:
C = Cn/Cb *100 pkt
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert złożona na część 1 tj. automatyczny system do ekstrakcji do fazy stałej,
Cb – cena brutto oferty ocenianej.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą ofertę na część 1 zamówienia tj. automatyczny system do ekstrakcji do fazy stałej zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za zamówienie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Automatyczny system do równoległego zatężania próbek
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 2 tj. automatyczny system do równoległego zatężania próbek
Kryterium oceny ofert: cena oferty brutto: 100%
Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych, złożonych na część 2 zamówienia w ramach kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, ze 1% = 1 pkt.
Oferta o najniższej cenie brutto złożona na część 2 zamówienia tj. automatyczny system do równoległego zatężania próbek, nieodrzucona - uzyska maksymalną ilość 100 punktów.
Ofertom przyznana zostanie odpowiednia ilość punktów wg wzoru:
C = Cn/Cb *100 pkt
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert złożona na część 2 tj. automatyczny system do równoległego zatężania próbek,
Cb – cena brutto oferty ocenianej.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę na część 2 zamówienia tj. automatyczny system do równoległego zatężania próbek zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za zamówienie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz
w zakresie podstawy wykluczenia na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (art. 7 ust.1 ustawy sankcyjnej). Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie wykluczenia z ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (art. 7 ust.1 ustawy ) - treść formularza nr 1 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego zestawu/aparatu/sprzętu tj. należy określić wszystkie parametry wymagane w opisie przedmiotu zamówienia podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Oferta, oświadczenia oraz wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli oferta, oświadczenia oraz dokumenty składane wraz z ofertą zostaną podpisane przez umocowanego przedstawiciela wykonawcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie elektronicznej (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru wraz z ofertą. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentu jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).2. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Podatek od towarów i usług VAT będzie naliczany zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie wykonawcy, w ujęciu brutto, ulegnie odpowiedniej zmianie przez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług – bez sporządzania aneksu do Umowy. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie umowy w okresie od dniaobowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/icso
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1 tj. automatyczny system do ekstrakcji do fazy stałej współfinansowany jest ze środków Funduszu Narodowego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), realizacja projektu pt.: „Ścieki bez granic – problem mikrozanieczyszczeń”.Przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 2 tj. automatyczny system do równoległego zatężania próbek współfinansowany jest ze środków Funduszu Narodowego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR), realizacja projektu pt.: „Ścieki bez granic – problem mikrozanieczyszczeń”.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia:
część 1 tj. automatyczny system do ekstrakcji do fazy stałej : 6 tygodni licząc od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne tj. 42 dni,
część 2 tj. automatyczny system do równoległego zatężania próbek ): 6 tygodni licząc od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne tj. 42 dni .
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku utrudnień w działaniu https:/platformazakupowa.pl/pn/icso zamawiający i wykonawcy mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w rozdziale 8 ust.1 pkt 2 SWZ z zastrzeżeniem, że ofertę wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej tj. https://platformazakupowa.pl/pn/icso .
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa aparatury badawczej do Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Przebudowa i rozbudowa ul. Romana Dmowskiego w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa paliw płynnych oraz Adblue do pojazdów służbowych poprzez sprzedaż w systemie rozliczeń bezgotówkowych w sieci publicznych stacji paliwowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Zagospodarowanie terenu Stadionu Sportowego "Koźle" przy ul. Bolesława Chrobrego 31 w Kędzierzynie-Koźlu - boisko treningowe z nawierzchni syntetycznej wraz z odwodnieniem
- Wykonanie oświetlenia boiska sportowego przy ul. Kołłątaja, os. Sławięcice w Kędzierzynie-Koźlu, w ramach zadania: Uzupełnienie oświetlenia na obszarze Gminy.
- Dostawa materiałów zużywalnych do wstrzykiwacza środka kontrastowego Medrad Centargo dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury badawczej do Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu warsztatowego
- Komplet hydrostatycznej komory ciśnieniowej do pomiarów transportu elektrycznego z prasą hydrauliczną oraz materiałów niezbędnych do prowadzenia badań magnetotransportu topologicznych nanoprzyrządów
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.