Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-04
Warszawa: Dostawa sprzętu Komputerowego
Numer ogłoszenia: 106494 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa , ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970790, faks 022 5970715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iimcb.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu Komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego w podziale na dwie części na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej przy ul. Ks. Trojdena 4 w Warszawie: Cześć 1 - komputery stacjonarne (4 szt.), monitory LCD (4 szt.), laptopy (3 szt.), stacja dokująca do laptopa (1 szt.), torba do laptopa (1 szt.), dysk przenośny (1 szt.), dyski twarde (24 szt.). Cześć 2 - licencje i oprogramowanie komputerowe w wersji edukacyjnej (11 szt.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dodatkowy sprzęt komputerowy lub oprogramowanie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.41.00-9, 48.31.00.00-4, 48.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - nastąpi dostosowanie jej treści do nowo obowiązujących przepisów; b)gdy zaistnieją zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej lub niezależne od stron okoliczności wynikające z działań osób trzecich, które to okoliczności uniemożliwiają terminowe wykonanie umowy - może zostać odpowiednio zmieniony termin jej realizacji po uprzednim udokumentowaniu przez Strony wystąpienia wskazanych okoliczności; c)wycofania z dystrybucji lub braku dostępności na rynku oferowanego modelu - dopuszczalna jest zmiana sprzętu na równoważny o parametrach nie gorszych niż wynikających z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iimcb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej,
ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, budynek D, sekretariat, pokój 004.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej, ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, budynek D, sekretariat, pokój 004.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 1 - komputery stacjonarne (4 szt.), monitory LCD (4 szt.), laptopy (3 szt.), stacja dokująca do laptopa (1 szt.), torba do laptopa (1 szt.), dysk przenośny (1 szt.), dyski twarde (24 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 2 - licencje i oprogramowanie komputerowe w wersji edukacyjnej (11 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4, 48.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.