eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych
do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szkoła Policji

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych
do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a425518-020a-4797-a486-98d7ccef2b88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.29 Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/csp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/csp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane na stronie operatora w
Regulaminie internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej Regulaminem. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.
3. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/csp
w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
4. Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w Ogłoszeniu oraz w SWZ dokumenty - w tym np. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (jeśli dotyczy), przedmiotowe środki dowodowe w postaci elektronicznej.
5. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem w przypadku zamówień o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, w przypadku zamówień o wartości niższej od progów unijnych oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane
elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie składania oferty w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie przesłanym do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów.
6. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania https://platformazakupowa.pl/csp Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016 r., str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r., str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021 r., str. 35), zwanego dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwaną dalej „ustawą Pzp”, informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych reprezentantów i przedstawicieli Wykonawcy, w tym osób wskazanych do kontaktu, jest Komendant Centrum Szkolenia Policji w Legionowie z siedzibą przy ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, tel. 47 725 52 22, faks 47 725 35 05, e-mail: sekrkom@csp.edu.pl,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych CSP jest możliwy przy użyciu poczty elektronicznej – adres e-mail: iod@csp.edu.pl lub listownie - adres korespondencyjny ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo
- do IOD w CSP należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez CSP;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Centrum Szkolenia Policji w Legionowie;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z przepisów ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora Pani/Pana danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO ;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Do przetwarzania danych osobowych w zakresie działalności archiwalnej, na podstawie art. 22b ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164) ogranicza się stosowanie RODO:
1) art. 16 – prawo do sprostowania danych – w ten sposób, że administrator danych przyjmie od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując ingerencji w materiały archiwalne;
2) art. 18 ust. 1 lit. a i b – prawo do ograniczenia przetwarzania – w zakresie niezbędnym do korzystania z materiałów archiwalnych zgodnie z ustawą, bez naruszania istoty ochrony danych osobowych zawartych w tych materiałach, także w przypadku pierwotnego zbierania danych w sposób bezprawny albo w przypadku nieprawdziwości, nieścisłości lub niekompletności danych;
3) art. 15 ust. 1 i 3 – prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą – następuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 72/24/WŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 382625,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części I są monitory komputerowe 27".
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący
załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu
zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
4. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
6. Wykonawca musi posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie Polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie
realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
12. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
13. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
14. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo,
nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 r.
15. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00
do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
16. Wykonawca powiadomi koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny
przed dostawą.
17. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska
121, 05-119 Legionowo.

4.2.5.) Wartość części: 70655,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały tylko oferty Wykonawców niewykluczonych i nieodrzucone.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełniać będzie wymagania określone w SWZ i otrzyma najwyższą wartość punktową w kryterium oceny ofert jakim jest cena oraz okres gwarancji.
3. Do porównania ofert pod uwagę będzie brana cena oferty okres gwarancji wynikające z Formularza oferty i Formularza cenowego.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. W przypadku stwierdzenia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający poprawi je w ofercie.
6. O poprawieniu omyłek Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Wykonawca, w którego ofercie została stwierdzona na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy omyłka w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia zobowiązany jest wyrazić zgodę na jej poprawienie.
8. Brak zgody na zawiadomienie w terminie wskazanym w ust. 8 skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z
najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części II są:
Zamówienie podstawowe:
a) komputery PC typ I – 25 kompletów;
b) komputery PC typ II – 40 kompletów;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
a) komputery PC typ II – max 10 kompletów
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji jest uzależniona od posiadanych środków finansowych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może,
ale nie musi nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
8. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
b) licencję na oprogramowanie, nośnik (CD lub DVD lub klucz USB) z zainstalowanym systemem operacyjnym, dokumentację do zainstalowanego systemu operacyjnego oraz klucz aktywacyjny do systemu. Zamawiający wymaga, żeby licencja, o której mowa w zdaniu poprzednim, była pełna, niewyłączna, nieograniczona w czasie, wolna od roszczeń osób
trzecich oraz bez możliwości jej wypowiedzenia, nie może naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych.
9. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musi być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie ma być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
10. Oprogramowanie systemowe lub dysk odzyskiwania systemu, sterowniki do komputera, będą dostarczone przez Wykonawcę na osobnych oryginalnych nośnikach producenta sprzętu, pochodzących z legalnego źródła, nowe nieużywane (jeśli producent dołącza takie nośniki) – dotyczy części II postępowania dla komputerów PC.
11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
12. Wykonawca musi posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
13. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie
realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
18. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane.19. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
20. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo,
nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 r.
21. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
22. Wykonawca powiadomi koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
23. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w ramach prawa opcji zostanie zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2024 r.
24. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska
121, 05-119 Legionowo.

4.2.5.) Wartość części: 202730,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji jest uzależniona od posiadanych środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może,
ale nie musi nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały tylko oferty Wykonawców niewykluczonych i nieodrzucone.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełniać będzie wymagania określone w SWZ i otrzyma najwyższą wartość punktową w kryterium oceny ofert jakim jest cena oraz okres gwarancji.
3. Do porównania ofert pod uwagę będzie brana cena oferty okres gwarancji wynikające z Formularza oferty i Formularza cenowego.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. W przypadku stwierdzenia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający poprawi je w ofercie.
6. O poprawieniu omyłek Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Wykonawca, w którego ofercie została stwierdzona na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy omyłka w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia zobowiązany jest wyrazić zgodę na jej poprawienie.
8. Brak zgody na zawiadomienie w terminie wskazanym w ust. 8 skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z
najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części III są:
Zamówienie podstawowe:
a) drukarka monochromatyczna A4 sieciowa – 10 kompletów;
b) drukarka monochromatyczna A4 z podłączeniem wyłącznie lokalnym (po USB) – 15 kompletów;
c) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 kolor – 4 komplety;
d) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A3 kolor – 2 komplety;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
a) drukarka monochromatyczna A4 sieciowa – max 5 kompletów;
b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 kolor – max 5 kompletów;
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji jest uzależniona od posiadanych środków finansowych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może,
ale nie musi nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
8. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
b) licencję na oprogramowanie, nośnik (CD lub DVD lub klucz USB) z zainstalowanym systemem operacyjnym, dokumentację do zainstalowanego systemu operacyjnego oraz klucz aktywacyjny do systemu. Zamawiający wymaga, żeby licencja, o której mowa w zdaniu poprzednim, była pełna, niewyłączna, nieograniczona w czasie, wolna od roszczeń osób
trzecich oraz bez możliwości jej wypowiedzenia, nie może naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych.
9. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musi być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie ma być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
11. Wykonawca musi posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie
realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
17. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane.
18. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
19. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo,
nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 r.
20. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00
do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
21. Wykonawca powiadomi koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
22. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w ramach prawa opcji zostanie zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2024 r.
23. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.2.5.) Wartość części: 81378,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji jest uzależniona od posiadanych środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może,
ale nie musi nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały tylko oferty Wykonawców niewykluczonych i nieodrzucone.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełniać będzie wymagania określone w SWZ i otrzyma najwyższą wartość punktową w kryterium oceny ofert jakim jest cena oraz okres gwarancji.
3. Do porównania ofert pod uwagę będzie brana cena oferty okres gwarancji wynikające z Formularza oferty i Formularza cenowego.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. W przypadku stwierdzenia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający poprawi je w ofercie.
6. O poprawieniu omyłek Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Wykonawca, w którego ofercie została stwierdzona na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy omyłka w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia zobowiązany jest wyrazić zgodę na jej poprawienie.
8. Brak zgody na zawiadomienie w terminie wskazanym w ust. 8 skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z
najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części IV są:
Zamówienie podstawowe:
a) projektor multimedialny wraz z uchwytem – 1 komplet;
b) projektor multimedialny z pokrowcem do przenoszenia – 2 komplety;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
a) projektor multimedialny wraz z uchwytem – max 1 komplet.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji jest uzależniona od posiadanych środków finansowych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie,
z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może,
ale nie musi nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
8. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca musi posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie Polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
10. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie
realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane.
16. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
17. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo,
nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 r.
18. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00
do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
19. Wykonawca powiadomi koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
20. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w ramach prawa opcji zostanie zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2024 r.
21. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska
121, 05-119 Legionowo.

4.2.5.) Wartość części: 27862,17 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji może zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji jest uzależniona od posiadanych środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może,
ale nie musi nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały tylko oferty Wykonawców niewykluczonych i nieodrzucone.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełniać będzie wymagania określone w SWZ i otrzyma najwyższą wartość punktową w kryterium oceny ofert jakim jest cena oraz okres gwarancji.
3. Do porównania ofert pod uwagę będzie brana cena oferty okres gwarancji wynikające z Formularza oferty i Formularza cenowego.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. W przypadku stwierdzenia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający poprawi je w ofercie.
6. O poprawieniu omyłek Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Wykonawca, w którego ofercie została stwierdzona na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy omyłka w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia zobowiązany jest wyrazić zgodę na jej poprawienie.
8. Brak zgody na zawiadomienie w terminie wskazanym w ust. 8 skutkuje odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z
najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
10. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wypełnione i podpisane przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) pełnomocnictwo dla Wykonawcy wiodącego (lidera)
– w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3. Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark Average
CPU Mark wynik (odpowiednio do części) od dnia publikacji ogłoszenia do dnia otwarcia ofert:
- część II: komputery PC
- komputer PC typ I – 18 500 pkt;
- komputer PC typ II – 27 000 pkt.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że jest podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest wolne od wad prawnych i fizycznych oraz, że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP (załącznik nr 8 do SIWZ)
5. Wypełnione i podpisane oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia z art. 5K Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, którego wzór stanowią załączniki nr 7 i 7a do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) potwierdzenia spełnienia wszystkich minimalnych wymagań parametrów technicznych oferowanego sprzętu określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ poprzez dołączenie do oferty podpisanego Opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedniego do części postępowania, w której składana jest oferta.;
2) kart katalogowych oferowanych produktów zawierających co najmniej opis parametrów technicznych, których szczegółowa specyfikacja została zawarta
w Opisie przedmiotu zamówienia;
3) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie
z art. 105 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia w języku polskim deklaracji zgodności CE, certyfikatów ISO 14001 oraz ISO 9001;
4) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że serwis będzie realizowany
przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;
5) oświadczenia podmiotu realizującego zamówienie, że w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegała odrzuceniu albo będą zachodzić przesłanki unieważnienia –
art. 107 ust. 2 i 3 ustawy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie Wykonawcy, że jest podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania, a dostarczone oprogramowanie jest wolne od wad prawnych i fizycznych oraz, że jest zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP (załącznik nr 8 do SIWZ).
W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. W przypadku, gdy w toku procedury, w imieniu Wykonawcy będą występować inne osoby, których umocowanie nie zostało przez Wykonawcę udokumentowane w złożonej ofercie, Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełnomocnictwa dla tych osób. Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej, powinny być złożone w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. Gdy pełnomocnictwa sporządzone są w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski. Z pełnomocnictwa powinien wynikać zakres czynności, do których jest umocowany pełnomocnik. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i dostawy do których
realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają wypełnione i podpisane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) pełnomocnictwo dla Wykonawcy wiodącego (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji dostaw, w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności braku środków finansowych;
2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/csp w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie (załącznik nr 7 do SWZ) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca,
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby
gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.