Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Ozorków: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Cedrowice i Cedrowice Parcela
Numer ogłoszenia: 106676 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków, ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, tel. 042 2771444, fax 042 2771449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Cedrowice i Cedrowice Parcela.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej o łącznej długości 0,630 km tj.: I odcinek: 0,35 km; II odcinek: 0,13 km; III odcinek: 0,15 km polegająca na: a) odc. I. dł. 350 m i szer. 3,5 m w tym: 350 mb podbudowa z tłucznia kamiennego grubości 10 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm na długości 300 m, plantowanie poboczy - 2 x 300 m x 0,5 m; b) odc. II. dł. 130 m i szer. 3 m - podbudowa z tłucznia kamiennego grubości 10 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, plantowanie poboczy - 2x130 mx 0,5 m; c) odc. III. dł. 150 m i szer. 4 m - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 47,25 t i ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3 cm. d) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót. Szczegółowy zakres robót zawiera: Dokumentacja Projektowa wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek) tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.), spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: a) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3), b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami ma temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4), Kadra Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje określone w tabeli poniżej: Wymagana funkcja Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - (uprawnienia+wpis do IIB) Minimalna liczba pracowników Minimalne doświadczenie zawodowe Kierownik budowy w zakresie robót drogowych - Uprawnienia do kierowania robotami w zakresie będącym przedmiotem zamówienia 1, 3 lata po uzyskaniu uprawnień; doświadczenie w kierowaniu robotami o zbliżonym charakterze, co przedmiot zamówienia Majster w zakresie robót drogowych 1 - 1 rok doświadczenia w wykonywaniu robót o zbliżonym charakterze Sprzęt Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętu: Typ i charakterystyka sprzętu Minimalna wymagana liczba jednostek Stacjonarna WMB min. 60 Mg/h lub zapewnienie dostawy mieszanki min.-bit. z tego typu wytwórni - 1 Rozkładarka mas bitumicznych - 1 Koparko-spycharka - 1 Szczotka mechaniczna do nawierzchni - 1 Samochody ciężarowe samowyładowcze pow. 10 t - 5 Walce - 1 kpl. Skrapiarka - 1 Piła do cięcia asfaltu lub frezarka - 1 Równiarka - 1 Należy wskazać lokalizację stacjonarnej WMB, znajdującej się w odległości technologicznie odpowiedniej (2 godziny), z której będzie dostarczana mieszanka mineralno-bitumiczna. Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt, proponowany przez siebie dla danych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. 2007, 2006, 2005 rok, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (min. 3 referencje), że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Laboratorium Wykonawca powinien dysponować laboratorium lub zawartą umową z laboratorium wykonującym badania, o których mowa w dokumentacji projektowej na wykonanie przedmiotowego zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: a. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie co najmniej 100.000 zł wystarczającymi do realizacji robót. b. Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: a. oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 6), oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w przetargu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 7). b. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osobę umocowaną (wg załącznika nr 1), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. W przypadku spółki z o. o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w zw. Z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki. 3. Kosztorys ofertowy (załącznik nr 2). 4. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg załącznika nr 3), 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót drogowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4), warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech tj. 2007, 2006, 2005 rok, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (min. 3 referencje), że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 6), oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w przetargu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 7). 8. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną projekt umowy (zał. nr.8) 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. 14. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia, 15. Dokument potwierdzający posiadanie laboratorium lub umowę z właściwym laboratorium, oraz wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca; wymagane jest wykazanie posiadania: wytwórni mas bitumicznych min. 60 Mg/h znajdującej się w odległości technologicznie odpowiedniej - zgodnie z normą maksymalnie 2 godziny (transport, załadunek i wyładunek) lub zapewni dostawę masy bitumicznej z wytwórni spełniającej opisane wcześniej warunki; dysponuje sprzętem do wykonywania zamówienia - minimum: rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., koparko-spycharka - 1 szt., walec - 1 kpl., samochody samowyładowawcze pow. 10 t. - 5 szt., szczotka mechaniczna do nawierzchni - 1 szt., skrapiarka - 1 szt., piła do cięcia asfaltu lub frezarka - 1 szt, równiarka - 1 szt. W przypadku oferty wspólnej warunek ten może zostać spełniony łącznie. 16. W przypadku oferty wspólnej należy załączyć: Pełnomocnictwo dla jednego z Wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia u mowy w sprawie zamówienia publicznego, Lider konsorcjum składa wszystkie w/w wymagane dokumenty, natomiast pozostali przedsiębiorcy tworzący (konsorcjum) są zobowiązani do dołączenia do oferty dokumentów wymienione w pkt. 2, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ozorkowie, ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków pokój nr 23.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ozorkowie, ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.07.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.