Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Kraków: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. małopolskiego
Nr sprawy: ZP-55/2012
Numer ogłoszenia: 106743 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. małopolskiego Nr sprawy: ZP-55/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są materiały i odczynniki niezbędne do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. Małopolskiego. 2. Oferowane odczynniki materiały z uwagi na specjalistyczne ich przeznaczenie muszą być oryginalnymi, katalogowymi produktami fabrycznymi, fabrycznie pakowanymi i spełniającymi wszystkie wymagania szczegółowe Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w tym wszystkie określone liczbowo parametry. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników/materiałów w opakowaniach o mniejszej zawartości danego odczynnika/materiału w opakowaniu, ale tylko wówczas, gdy bez naruszenia oryginalnych opakowań fabrycznych, łączna ilość towaru (wyrażona wagowo, objętościowo lub w liczbie sztuk) będzie tożsama z wymaganą przez Zamawiającego. 3. Wykonawca oferujący odczynniki/materiały równoważne do wskazanych w załączniku nr 1 zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych odczynników równoważnych, w formie tabelarycznej, z podaniem: pozycji ewidencyjnych dla odczynników równoważnych wg Załącznika nr 1 do SIWZ i wg Formularza ofertowego, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki, odnosząc się do każdego zapisu przedstawionego przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, z zachowaniem takich samych jednostek przy opisywaniu ich za pomocą parametrów liczbowych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zaoferowany /równoważny/ asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych oraz wykazać, że zaoferowane odczynniki /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności /procedur/, w tym np. kalibracji urządzeń, instalowania dodatkowych oprogramowań. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego i dostarczonego asortymentu na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 4. Poniższe dokumenty są wymagane tylko w przypadku zaoferowania produktów /równoważnych/ w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego: aktualne karty charakterystyki, certyfikaty analityczne, oferty katalogowe wraz z opisem, protokoły walidacyjne potwierdzające kompatybilność z posiadanym sprzętem i oprogramowaniem, protokoły walidacyjne producenta do stosowania w celach identyfikacji osobniczej i genetyce sądowej dla poz. katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, w polskiej lub angielskiej wersji językowej, potwierdzające zgodność oferowanych odczynników równoważnych z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na odczynniki będące przedmiotem zamówienia: w zadaniach Nr: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX - na okres minimum 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. Zadaniu Nr X - na okres minimum 4 miesiące, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego 7. Miejscem dostawy jest siedziba KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego (tylko w przypadku zaoferowania produktów -równoważnych- a) aktualne karty charakterystyki, certyfikaty analityczne, oferty katalogowe wraz z opisem, protokoły walidacyjne potwierdzające kompatybilność z posiadanym sprzętem i oprogramowaniem, protokoły walidacyjne producenta do stosowania w celach identyfikacji osobniczej i genetyce sądowej dla poz. b) katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, w polskiej lub angielskiej wersji językowej, potwierdzające zgodność oferowanych odczynników równoważnych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana stawki podatku VAT podczas obowiązywania umowy stanowi podstawę do sporządzenia stosownego aneksu 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pok. 102B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pok. 102B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu jak w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych na każdą z 2 części
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.