To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Kraków: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 139721 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106743 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. małopolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały i odczynniki niezbędne do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. Małopolskiego. 2.Oferowane odczynniki/materiały z uwagi na specjalistyczne ich przeznaczenie muszą być oryginalnymi, katalogowymi produktami fabrycznymi, fabrycznie pakowanymi i spełniającymi wszystkie wymagania szczegółowe Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w tym wszystkie określone liczbowo parametry. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników/materiałów w opakowaniach o mniejszej zawartości danego odczynnika/materiału w opakowaniu, ale tylko wówczas, gdy bez naruszenia oryginalnych opakowań fabrycznych, łączna ilość towaru (wyrażona wagowo, objętościowo lub w liczbie sztuk) będzie tożsama z wymaganą przez Zamawiającego. 3.Wykonawca oferujący odczynniki / materiały równoważne do wskazanych w załączniku nr 1 zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych odczynników równoważnych, w formie tabelarycznej, z podaniem: pozycji ewidencyjnych dla odczynników równoważnych wg Załącznika nr 1 do SIWZ i wg Formularza ofertowego, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki, odnosząc się do każdego zapisu przedstawionego przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, z zachowaniem takich samych jednostek przy opisywaniu ich za pomocą parametrów liczbowych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zaoferowany równoważny asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych oraz wykazać, że zaoferowane odczynniki /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności procedur, w tym np. kalibracji urządzeń, instalowania dodatkowych oprogramowań.Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego i dostarczonego asortymentu na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 4.Poniższe dokumenty są wymagane tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego:aktualne karty charakterystyki, certyfikaty analityczne, oferty katalogowe wraz z opisem, protokoły walidacyjne potwierdzające kompatybilność z posiadanym sprzętem i oprogramowaniem, protokoły walidacyjne producenta do stosowania w celach identyfikacji osobniczej i genetyce sądowej dla poz.63,64,65,66.katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, w polskiej lub angielskiej wersji językowej, potwierdzające zgodność oferowanych odczynników równoważnych z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP. 6.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone: 1) odczynniki będące przedmiotem zamówienia w zadaniach:w zadaniach Nr: I, II, VII, VIII, - na okres minimum 12 miesięcy lecz nie krócej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego.Zadaniu Nr X - na okres minimum 4 miesiące, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego.2)materiały będące przedmiotem zamówienia:W zadaniach Nr : II A , III, IV, V, VI, -minimum 12 miesięcy lecz nie krócej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ilościowo - jakościowego.W zadaniu Nr IX - minimum 18-miesięcy,lecz nie krócej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. 7. Miejscem dostawy jest siedziba KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S.WITKO, Sławomir Witkowski, Al. Marsz. Józef Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10127,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10047,87
Oferta z najniższą ceną: 10047,87 / Oferta z najwyższą ceną: 55016,39
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANCHEM Sp.j. Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski, ul. Miedzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29851,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20331,90
Oferta z najniższą ceną: 20331,90 / Oferta z najwyższą ceną: 60165,65
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anchem Sp.j. Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski, ul. Miedzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4670,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4932,30
Oferta z najniższą ceną: 4932,30 / Oferta z najwyższą ceną: 4932,30
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anchem Sp.j., Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski, ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11025,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7318,50
Oferta z najniższą ceną: 7318,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10675,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANSFARM Sp. z o.o., ul. Kanarkowa 20B, 02-818 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21700,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23597,55
Oferta z najniższą ceną: 23597,55 / Oferta z najwyższą ceną: 24243,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANIMEX SPÓŁKA JAWNA S. STANISZEWSKI, M. STANISZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
STANIMEX SPÓŁKA JAWNA S. STANISZEWSKI, M. STANISZEWSKI
- STANIMEX Sp.j. S.Staniszewski, M. Staniszewski, ul. Małopolska 3, 20-724 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAGMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HAGMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zakład Tworzyw Sztucznych HAGMED Zając i Tomaszewski, Sp.j., ul. Tomaszowska 32, 96-200 Rawa Mazowiecka, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34281,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36007,20
Oferta z najniższą ceną: 36007,20 / Oferta z najwyższą ceną: 36007,20
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
- Life Technologies Polska Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6729,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8262,10
Oferta z najniższą ceną: 8262,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8262,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-722/24
- Usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z obszarów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 2 Części
- Dostawa galaretek owocowych
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Obwodnica Proszowic - etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- DOSTAWA UBRAŃ OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU. ZOZ/DO/OM/ZP/57/24
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.