eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. małopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Kraków: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 139721 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106743 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników niezbędnych do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. małopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały i odczynniki niezbędne do prowadzenia badań DNA na potrzeby pracowni chemii, daktyloskopii, biologii Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Krakowie oraz materiały dla służb dochodzeniowo-śledczych woj. Małopolskiego. 2.Oferowane odczynniki/materiały z uwagi na specjalistyczne ich przeznaczenie muszą być oryginalnymi, katalogowymi produktami fabrycznymi, fabrycznie pakowanymi i spełniającymi wszystkie wymagania szczegółowe Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w tym wszystkie określone liczbowo parametry. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników/materiałów w opakowaniach o mniejszej zawartości danego odczynnika/materiału w opakowaniu, ale tylko wówczas, gdy bez naruszenia oryginalnych opakowań fabrycznych, łączna ilość towaru (wyrażona wagowo, objętościowo lub w liczbie sztuk) będzie tożsama z wymaganą przez Zamawiającego. 3.Wykonawca oferujący odczynniki / materiały równoważne do wskazanych w załączniku nr 1 zobowiązany jest załączyć do oferty: opis oferowanych odczynników równoważnych, w formie tabelarycznej, z podaniem: pozycji ewidencyjnych dla odczynników równoważnych wg Załącznika nr 1 do SIWZ i wg Formularza ofertowego, ich nazwy, numeru katalogowego, nazwy producenta, oraz ich dokładnej charakterystyki, odnosząc się do każdego zapisu przedstawionego przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, z zachowaniem takich samych jednostek przy opisywaniu ich za pomocą parametrów liczbowych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zaoferowany równoważny asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych oraz wykazać, że zaoferowane odczynniki /każdy z osobna/, spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności procedur, w tym np. kalibracji urządzeń, instalowania dodatkowych oprogramowań.Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego i dostarczonego asortymentu na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 4.Poniższe dokumenty są wymagane tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego:aktualne karty charakterystyki, certyfikaty analityczne, oferty katalogowe wraz z opisem, protokoły walidacyjne potwierdzające kompatybilność z posiadanym sprzętem i oprogramowaniem, protokoły walidacyjne producenta do stosowania w celach identyfikacji osobniczej i genetyce sądowej dla poz.63,64,65,66.katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, w polskiej lub angielskiej wersji językowej, potwierdzające zgodność oferowanych odczynników równoważnych z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w składanej ofercie języka obcego w zakresie nazw własnych odczynników, materiałów lub sprzętu laboratoryjnego, nazw producentów, danych adresowych, nazw i urzędów patentowych oraz instytucji mających siedzibę poza granicami RP. 6.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone: 1) odczynniki będące przedmiotem zamówienia w zadaniach:w zadaniach Nr: I, II, VII, VIII, - na okres minimum 12 miesięcy lecz nie krócej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego.Zadaniu Nr X - na okres minimum 4 miesiące, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego.2)materiały będące przedmiotem zamówienia:W zadaniach Nr : II A , III, IV, V, VI, -minimum 12 miesięcy lecz nie krócej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ilościowo - jakościowego.W zadaniu Nr IX - minimum 18-miesięcy,lecz nie krócej niż gwarancja producenta, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. 7. Miejscem dostawy jest siedziba KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S.WITKO, Sławomir Witkowski, Al. Marsz. Józef Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10127,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10047,87

  • Oferta z najniższą ceną: 10047,87 / Oferta z najwyższą ceną: 55016,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANCHEM Sp.j. Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski, ul. Miedzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29851,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20331,90

  • Oferta z najniższą ceną: 20331,90 / Oferta z najwyższą ceną: 60165,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anchem Sp.j. Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski, ul. Miedzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4670,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4932,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4932,30 / Oferta z najwyższą ceną: 4932,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anchem Sp.j., Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski, ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11025,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7318,50

  • Oferta z najniższą ceną: 7318,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10675,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSFARM Sp. z o.o., ul. Kanarkowa 20B, 02-818 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21700,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23597,55

  • Oferta z najniższą ceną: 23597,55 / Oferta z najwyższą ceną: 24243,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STANIMEX Sp.j. S.Staniszewski, M. Staniszewski, ul. Małopolska 3, 20-724 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196,80

  • Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Tworzyw Sztucznych HAGMED Zając i Tomaszewski, Sp.j., ul. Tomaszowska 32, 96-200 Rawa Mazowiecka, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34281,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36007,20

  • Oferta z najniższą ceną: 36007,20 / Oferta z najwyższą ceną: 36007,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Life Technologies Polska Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6729,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8262,10

  • Oferta z najniższą ceną: 8262,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8262,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.