To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Zielonki: Przygotowanie i zorganizowanie 7 - dniowego wyjazdu edukacyjno - integracyjnego młodzieży w ramach Projektu POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 106845 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69305 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonkach, ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, woj. małopolskie, tel. 12 627 33 00, faks 12 627 33 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i zorganizowanie 7 - dniowego wyjazdu edukacyjno - integracyjnego młodzieży w ramach Projektu POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i zorganizowanie 7 - dniowego wyjazdu edukacyjno- integracyjnego młodzieży w ramach Projektu POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wyjazd zostanie zorganizowany dla grupy młodzieży 15 osobowej (5 kobiet, 10 mężczyzn), w miesiącu lipcu w 2012 r. w miejscowości górskiej. Wykonawca przygotuje i zorganizuje: 1) przejazd (transport) tam i z powrotem dla grupy, 2) całodobową opiekę, 3) noclegi, wyżywienie, ubezpieczenie, 4) prowadzenie zajęć przez psychologa, doradcę zawodowego, pedagoga w zakresie: - wzmacniania poczucia własnej wartości - 5 godz, - warsztaty z doradcą zawodowym - 10 godz, - zajęcia z profilaktyki uzależnień - 10 godz, - zajęcia integracyjne - 5 godz, - zajęcia z aktywności i liderowania - 10 godz, 5) materiały niezbędne do prowadzenia zajęć (brulion, długopis, teczka itp.). Teczka powinna być opatrzona logo projektu (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Wykonawca sporządzi w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy program zajęć i przedstawi do akceptacji Zamawiającego. W trakcie trwania turnusu, Wykonawca zorganizuje 2 fakultatywne wycieczki krajoznawcze oraz zapewni przejazd, wyżywienie wraz z biletami wstępu. Wykonawca zapewni i zorganizuje w przeddzień wyjazdu spotkanie podsumowujące, w którym dodatkowo zapewni nocleg dla 6 osób z wyżywieniem (począwszy od obiadu w przedostatnim dniu pobytu, a skończywszy na obiedzie w ostatnim dniu). Ponadto Wykonawca zorganizuje na zakończenie w przeddzień wyjazdu uroczystą kolację dla 25 osób (uczestnicy, prowadzący zajęcia, organizator, goście zaproszeni). Wykonawca zapewni dla uczestników pokoje 2 i 3 osobowe wyposażone w łazienki. W ramach wyżywienia zapewni 3 posiłki główne (śniadanie, obiad (dwudaniowy), kolacja) oraz 2 posiłki dodatkowe jako II - gie śniadanie oraz podwieczorek. W przerwach między posiłkami napoje ( woda mineralna, soki).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 28.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zuza Iwona Wąchała, Żegiestów, Łopata Polska 29, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28003,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19000,00
Oferta z najniższą ceną: 12100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44067,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZIELONKI
więcej: przetargi ZIELONKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie grupowe: Kucharz z elementami kuchni wegetariańskiej i wegańskiej z egzaminem czeladniczym
- "Przebudowa oczyszczalni ścieków w ZGiUK Lubań" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Usługa hotelarska i gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej dla 220 osób w dniach 20 i 21 maja 2025 r. na potrzeby konferencji w Warszawie.
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.