Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-27
Zielonki: Przygotowanie i zorganizowanie 7 - dniowego wyjazdu edukacyjno - integracyjnego młodzieży w ramach Projektu POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 69305 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonkach , ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, woj. małopolskie, tel. 12 627 33 00, faks 12 627 33 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i zorganizowanie 7 - dniowego wyjazdu edukacyjno - integracyjnego młodzieży w ramach Projektu POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i zorganizowanie 7 - dniowego wyjazdu edukacyjno- integracyjnego młodzieży w ramach Projektu POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wyjazd zostanie zorganizowany dla grupy młodzieży 15 osobowej (5 kobiet, 10 mężczyzn), w miesiącu lipcu w 2012 r. w miejscowości górskiej. Wykonawca przygotuje i zorganizuje: 1) przejazd (transport) tam i z powrotem dla grupy, 2) całodobową opiekę, 3) noclegi, wyżywienie, ubezpieczenie, 4) prowadzenie zajęć przez psychologa, doradcę zawodowego, pedagoga w zakresie: - wzmacniania poczucia własnej wartości - 5 godz, - warsztaty z doradcą zawodowym - 10 godz, - zajęcia z profilaktyki uzależnień - 10 godz, - zajęcia integracyjne - 5 godz, - zajęcia z aktywności i liderowania - 10 godz, 5) materiały niezbędne do prowadzenia zajęć (brulion, długopis, teczka itp.). Teczka powinna być opatrzona logo projektu (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Wykonawca sporządzi w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowy program zajęć i przedstawi do akceptacji Zamawiającego. W trakcie trwania turnusu, Wykonawca zorganizuje 2 fakultatywne wycieczki krajoznawcze oraz zapewni przejazd, wyżywienie wraz z biletami wstępu. Wykonawca zapewni i zorganizuje w przeddzień wyjazdu spotkanie podsumowujące, w którym dodatkowo zapewni nocleg dla 6 osób z wyżywieniem (począwszy od obiadu w przedostatnim dniu pobytu, a skończywszy na obiedzie w ostatnim dniu). Ponadto Wykonawca zorganizuje na zakończenie w przeddzień wyjazdu uroczystą kolację dla 25 osób (uczestnicy, prowadzący zajęcia, organizator, goście zaproszeni). Wykonawca zapewni dla uczestników pokoje 2 i 3 osobowe wyposażone w łazienki. W ramach wyżywienia zapewni 3 posiłki główne (śniadanie, obiad (dwudaniowy), kolacja) oraz 2 posiłki dodatkowe jako II - gie śniadanie oraz podwieczorek. W przerwach między posiłkami napoje ( woda mineralna, soki)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 63.51.50.00 - Usługi podróżne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu wyjazdowego szkolenia lub warsztatów dla grupy liczącej co najmniej 10 uczestników, Oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do prowadzenia każdego rodzaju zajęć: Uwaga: osoba posiadające kwalifikacje do prowadzenia zajęć przedmiotowych: 1) doradca zawodowy - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 2 - letnią praktykę w wykonywaniu zawodu, doświadczenie w pracy z młodzieżą, 2) psycholog - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 2 - letnią praktykę w wykonywaniu zawodu, doświadczenie w pracy z młodzieżą, 3) pedagog - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 2 - letnią praktykę w pracy z młodzieżą, Oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest przesunięcie terminu realizacji umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Stron np. wystąpieniem siły wyższej, lub z inicjatywy Instytucji Wdrażającej, a jedna ze stron wystąpi do drugiej w formie pisemnej o przesunięcie terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Przesunięcie realizacji usługi możliwe jest również w przypadku wprowadzenia zmian do wniosku o dofinansowanie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonkach, ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonkach, ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt POKL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZIELONKI
więcej: przetargi ZIELONKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie grupowe: Kucharz z elementami kuchni wegetariańskiej i wegańskiej z egzaminem czeladniczym
- "Przebudowa oczyszczalni ścieków w ZGiUK Lubań" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Usługa hotelarska i gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej dla 220 osób w dniach 20 i 21 maja 2025 r. na potrzeby konferencji w Warszawie.
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.