Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Opole: Termomodernizacja budynku 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią
SP ZOZ w Opolu przy ul. Wróblewskiego 46 - I etap
Numer ogłoszenia: 106883 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, woj. opolskie, tel. 77 449 51 29, faks 77 449 60 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Opolu przy ul. Wróblewskiego 46 - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonanie tynku silikatowego w kolorach jak projekcie budowlanym na wykonanych podkładach elewacji zachodniej i południowej z obróbką okien, wraz z dokończeniem ułożenia w wybranych miejscach izolacji cieplnej z płyt Lammella o wymiarach 120x20 cm grubości 12 cm. 2.Skucie tynków cyklinowanych i rozbiórka supremy nad oknami pozostałych fasadach części wyższej i niższej budynku szpitala. 3.Ułożenie nad oknami w miejscach skutego tynku i supremy wełny mineralnej dwugęstościowej o wymiarach 100x60 cm grubości 18 cm jak w systemach BSO (Bezspoinowym Systemie Ocieplenia). 4.Naprawa i wyrównanie tynku gładkiego i cyklinowanego gotowymi zaprawami o grubości 10-20 mm. 5.Naprawa pęknięć ścian ceramicznych klatki schodowej nr 1 w części wyższej budynku poprzez wstawienie w spoiny spękanego muru od zewnątrz i wewnątrz prętów spiralnych ze stali nierdzewnej O 6 mm do napraw i wzmocnień konstrukcji murowych. 6.Ułożenie na pozostałych fasadach wełny mineralnej dwugęstościowej o wymiarach 100x60 cm grubości 12 cm jak w systemach BSO (Bezspoinowym Systemie Ocieplenia). 7.Ułożenie na ościeżach okiennych wełny grubości 2 cm z ułożeniem listew osłonowych wraz z ukośnymi dodatkowymi kawałkami siatki o wymiarach 20x30 cm. 8.Wykonanie dylatacji pionowych i narożnych jak w systemach BSO. 9.Demontaż i ponowny montaż zewnętrznych parapetów okiennych. 10.Wymiana obróbek blacharskich gzymsów, ogniomurów, pasów nadrynnowych , rynien i rur spustowych. 11.Przebudowa podłączeń rur spustowych dachu oraz wpustów podwórzowych w atriach do kanalizacji. polegającej na wymianie rur żeliwnych na PCV. 12.Ułożenie na cokołach budynku izolacji cieplnej ze styropianu EPS 200-036 grubości 12 cm (DACH/PODŁOGA/PARKING). 13.Ułożenie dodatkowej warstwy siatki z włókna szklanego o gramaturze większa/równa 145g/m2. 14.Ułożenie na płytach balkonowych od spodu i boków ocieplenia ze styropianu EPS 70-040 grubości 5 cm FASADA. 15.Ułożenie na daszkach betonowych zejść do piwnic od spodu,boków i góry zadaszeniach wejść piwnicznych izolacji termicznej ze styropianu EPS 70-040 grubości 5 cm FASADA. 16.Ukształtowanie detali elewacji jak w BSO. 17.Wymiana instalacji odgromowej. 18.Wymiana starej stolarki okiennej na poziomie piwnic, poddaszy i 4 okien na poziomie parteru na okna PCV z profili 5 komorowych o Uk mniejsza/równa1,1 W/m2K dla okna. 19.Remont balkonów z wymianą warstw podłogowych, ociepleniem ze styropianu EPS 200-036 grubości 12 cm (DACH/PODŁOGA/PARKING) i izolacja przeciwwodna z foli płynnych, ułożenie terakoty antypoślizgowej o R większa/równa 11 wraz z wymianą balustrad balkonowych. 20.Remont atrium nr 1 z ułożeniem warstw podłogowych, ocieplenie ze styropianu EPS 200-036 grubości 12 cm (DACH/PODŁOGA/PARKING) terakoty antypoślizgowej o R większa/równa 11. 21.Remont atrium nr 2 z wymianą warstw podłogowych, ociepleniem ze styropianu EPS 200-036 grubości 12 cm (DACH/PODŁOGA/PARKING) i izolacja przeciwwodna z papy termozgrzewalnej i ułożenie terakoty antypoślizgowej o R większa/rowna 11 22.Wymiana istniejących wpustów piwnicznych w atriach na wpusty PCV z rozbiórką stropu podwieszonego z płyt g-k w atrium nr 2 na potrzeby wymiany kanalizacji deszczowej. Strop w atrium nr 1 nie jest zabudowany. 23.Odgrzybienie ścian w atriach środkiem grzybobójczym. 24.Remont istniejących zadaszeń przy wejściach i na ciągach komunikacji zewnętrznej polegających na wymianie przekryć na blachę trapezową z podbitką z desek i podłączeniem istniejących opraw oświetleniowych. 25.Montaż i demontaż rusztowań systemowych. 26.Montaż i demontaż wentylacji mechanicznej z pomieszczeń apteki i firmy rehabilitacyjnej Kriosonik. 27.Montaż i demontaż klimatyzatorów. 28.Wywóz na składowisko odpadów z rozbiórki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.29.00 - Roboty balkonowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 30 000 zł. do dnia 20.04. 2011 roku do godz. 10.00. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego na konto: 44124031031111000034867653; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z póź. zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z ociepleniem ścian zewnętrznych o wartości na co najmniej 1 000 000,00 brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek te zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne a wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz przynależącą do okręgowej izby inżynierów budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia co najmniej do dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)wypełniony druk OFERTA, który powinien stanowić pierwszą stronę oferty, należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego (zał. nr 1), wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym; b)dowód wniesienia wadium;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu końcowego wykonania zadania w przypadku: a)gdy zajdzie takie zdarzenie zewnętrzne, które było niemożliwe do przewidzenia i którego skutków nie można było przewidzieć ani im zapobiec tzw. siła wyższa; b)gdy w trakcie prac zaistnieje potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz; c)wystąpienia konieczności wykonania niniejszej umowy z zastosowaniem innych rozwiązań technicznych i technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; d)wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym w razie niezawinionego przez Wykonawcę: wstrzymanie robót, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przypadku odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w §1 niniejszej umowy 3.Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie robót zamiennych pod warunkiem, że prace nie spowodują zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy określonego w ofercie i zwiększenia wynagrodzenia określonego w §4 pkt 1 niniejszej umowy . 4.Roboty zamienne mogą być wykonane wyłącznie na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez osoby upoważnione. 5.Wykonanie robót zamiennych samowolnie, bez aneksu do umowy, będzie traktowane jako niewykonane. 6.Zamawiający dopuszcza zmianę na stanowisku kierownika budowy z przyczyn losowych, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę osoby spełniającej wymagania nie niższe, niż określone w punkcie VIII ppkt. c siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, 45-759 Opole ul. Wróblewskiego 46, Sekretariat p. 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ w Opolu, 45-759 Opole ul. Wróblewskiego 46, Sekretariat p. 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czajowicach
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.