eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiWymiana stolarki okiennej, zewnętrznej stolarki drzwiowej oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Łęczyckiej 4 w Aleksandrowie Łódzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Aleksandrów Łódzki: Wymiana stolarki okiennej, zewnętrznej stolarki drzwiowej oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Łęczyckiej 4 w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 107027 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, fax 042 7121780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej, zewnętrznej stolarki drzwiowej oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Łęczyckiej 4 w Aleksandrowie Łódzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejącej drewnianej stolarki okiennej na okna PCV pięciokomorowe, zewnętrznej stolarki drzwiowej i wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalna wraz z obróbkami blacharskimi w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ulicy Łęczyckiej 4 w Aleksandrowie Łódzkim. Zakres robót obejmuje wymianę: - 6 szt. okien jednoskrzydłowych o wymiarach 850x550mm, - 2 szt. okien dwuskrzydłowych o wymiarach 800x1600mm, - 9 szt. okien dwuskrzydłowych o wymiarach 900x1750mm, - 4 szt. okien dwuskrzydłowych o wymiarach 900x1600mm, - 2 szt. okien dwuskrzydłowych o wymiarach 1720x820mm, - 1 szt. okien dwuskrzydłowych o wymiarach 2620x820mm, - 2 szt. okien trzyskrzydłowych o wymiarach 2620x1460mm, - 13 szt. okien sześcioskrzydłowych o wymiarach 2030x2050mm, - 20 szt. okien sześcioskrzydłowych o wymiarach 2030x2350mm, - 1 szt. okno sześcioskrzydłowe o wymiarach 2030x2300mm, - 1 szt. okno dwunastoskrzydłowe o wymiarach 2030x4500mm, - 1 szt. drzwi wejściowych stalowych zewnętrznych o wymiarach 950x2350mm, - 1 szt. drzwi wejściowych stalowych zewnętrznych o wymiarach 950x2000mm, - 2 szt. drzwi wejściowych stalowych zewnętrznych o wymiarach 1500x2100mm, - wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną Bauder Therm SL 500 lub inną równoważną - 481,35 m2, - wykonanie obróbek blacharskich, Wymagane parametry techniczne: - okna w kolorze białym, - współczynnik przenikania ciepła dla szyb Umin = 1,1 W/m2 K, - współczynnik izolacji akustycznej Rw min = 30 dB, - współczynnik infiltracji powietrza amin < 0,5 m3 mh da Pa2/3, - szyby float 2x4+16mm PILKINGTON, PRESS GLAS lub równoważne, - okucia obwiedniowe ROTO, SIGENIA, WINKHAUS, MACO lub równoważne, - profil systemu VEKA, REHAU, ALUPLAST, GEALAN, FORIS, Brugmann lub równoważny, - wymagania dodatkowe mikrowentylacja. Wymagane parametry techniczne dla solarki drzwiowej: - drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych z naświetlem i bez naświetla system ALUTERM PLUS lub równoważny, - kolor ciepły REAL , - profil aluminiowy pięciokomorowy, - szkło bezpieczne 33.1/33.1 TPS, - z dwoma zamkami z atestem Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i aktualnie znaną wiedzą z zakresu wykonywania robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.31.23.10 - Roboty w zakresie ochrony oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych skrót- PZP i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. polegających na wymianie stolarki okiennej na okna PCV oraz stolarki zewnętrznej drzwiowej i o wartości odpowiadającej połowie ceny oferty (brutto) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. zapewnią do realizacji przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem wymaganymi do czynności, jakie będą im powierzone. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonani i odbiorców robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji i załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych podanych w wykazie. Należyte wykonanie robót w powyższym zakresie musi jasno wynikać z załączonych dokumentów. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 5. kosztorys ofertowy - wypełnić zał. nr. 6 do SIWZ. 6. inne dokumenty, które dotyczą przedmiotu robót, jeżeli obowiązek ich przekazania Zamawiającemu wynika z treści opisu przedmiotu zamówienia. 7. Potwierdzenie przyjęcia warunków umowy poprzez parafowanie wzoru umowy. B WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. Ustaw z 2006r nr 87 pozycja 605). Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95 - 070 Aleksandrów Łódzki, bud. B, biuro podawcze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95 - 070 Aleksandrów Łódzki, bud. B, biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.