eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiPełnienie nadzoru inwestorskiego nad dwoma zadaniami1.Rozbudową budynku Szkoły Podstawowej etap II i III wraz z przyłączami , drogami i placami ,termomodernizacją budynku starej szkoły, ogrodzeniem działki, rozbiórką istniejących budynków pawilonu szkolne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Pruszcz Gdański: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad dwoma zadaniami: 1.Rozbudową budynku Szkoły Podstawowej etap II i III wraz z przyłączami , drogami i placami ,termomodernizacją budynku starej szkoły, ogrodzeniem działki, rozbiórką istniejących budynków pawilonu szkolnego z kontenerów stalowych i budynku gospodarczego w Straszynie ul. Starogardzka 48, dz.nr 1848/1 2.Budowa dwóch budynków mieszkalnych socjalnych - adaptacja kontenerów w miejscowości Będzieszyn na dz. nr 382
Numer ogłoszenia: 107030 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad dwoma zadaniami: 1.Rozbudową budynku Szkoły Podstawowej etap II i III wraz z przyłączami , drogami i placami ,termomodernizacją budynku starej szkoły, ogrodzeniem działki, rozbiórką istniejących budynków pawilonu szkolnego z kontenerów stalowych i budynku gospodarczego w Straszynie ul. Starogardzka 48, dz.nr 1848/1 2.Budowa dwóch budynków mieszkalnych socjalnych - adaptacja kontenerów w miejscowości Będzieszyn na dz. nr 382.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania nr 1: 1.Etap II i III jest kontynuacją budowy Szkoły Podstawowej etapu I zakończonej i oddanej do użytku w 2007roku. Rozbudowa o II i III etap to układ brył jedno i dwukondygnacyjnych, niepodpiwniczonych, pokrytych dwuspadowymi dachami, połączony z budynkiem pierwszego etapu i starą szkołą w parterze i piwnicy. 2.II etap obejmuje uzupełnienie pomieszczeń dydaktycznych szkoły o 5 sal lekcyjnych, gabinety przedmiotowe, warsztat i magazyn szkolny, stołówkę z zapleczem żywieniowym, bibliotekę, czytelnie i świetlice szkolną, sanitariaty, szklany łącznik do starej szkoły i połączenie podziemne z istniejącą kotłownią w starej szkole. Powierzchnia zabudowy 1 203 m2, powierzchnia użytkowa 1714,20m2 oraz kubatura 8 115m3. 3.III etap obejmuje budowę: sali sportowej o wymiarach 19,26x36,10m i wysokości 8,20m, widownię na 200 miejsc, zaplecze sanitarne, szatnie, salę korekcyjną, pokoje trenerów, magazyny sprzętu i wentylatornię. Powierzchnia zabudowy 986,80m2, powierzchnia użytkowa 1 293,10m2 oraz kubatura 9 664m3. Z uwagi na jednoczesną realizację połączonych etapów II i III autor projektu w PT branży architektonicznej naniósł kolorem czerwonym stosowne zmiany. Opis do zadania nr 2. 1)Zadanie nr 2 obejmuje budowę dwóch budynków we wsi Będzieszyn, nazywanych w projekcie lewy i prawy, mieszkalnych, socjalnych z rozebranych w Straszynie kontenerów pawilonu szkolnego. Powierzchnia zabudowy budynku prawego po adaptacji - 242,20m2 i użytkowa - 221,10m2, z czterema lokalami mieszkalnymi o pow. 82,10m2, 33,20m2, 45,20m2, 55,70m2. Powierzchnia zabudowy budynku lewego po adaptacji - 251,30m2 i użytkowa - 228,70m2 z pięcioma mieszkaniami o pow. 55,70m2, 27,70m2 x 2szt, 28,00m2, 68,40m2. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej siwz opracowana została dla lokalizacji we wsi Rotmanka. Z uwagi na fakt zmiany lokalizacji budynków socjalnych z Rotmanki na Będzieszyn w zakres zadania nr 2 dla wykonawcy robót budowlanych wchodzi również: a)wykonanie mapy do celów projektowych, b)wykonanie planu zagospodarowania działki w porozumieniu z Zamawiającym, c)korekta dokumentacji technicznej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę (należy dokonać korekt w dokumentacji technicznej a następnie przekazać Zamawiającemu dokumentację celem wystąpienia o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad co najmniej 2 obiektami użyteczności publicznej lub mieszkalnymi o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 300 m² każdy, we wszystkich branżach oraz dysponować osobami uprawnionymi, zrzeszonymi w Izbie Inżynierów Budownictwa w branży budowlanej, sanitarnej, gazowej i elektrycznej z doświadczeniem w każdej z branż minimum 8 letnim. 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Ocena spełnienia warunków określonych powyżej odbędzie się na podstawie poniżej wymienionych dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat nadzorów inwestorskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 obiektów użyteczności publicznej z podaniem rodzaju budynku, pow. użytkowej oraz daty i miejsca wykonania -załącznik nr 3, 4.kopię dokumentów potwierdzających, że prace wskazane w załączniku nr 3 zostały wykonane przez wykonawcę należycie, potwierdzenia muszą być wystawione na wykonawcę przez inwestora, posiadać daty oraz terminy wykonania inwestycji oraz rodzaj obiektu 5.wykaz osób z 8 - letnim stażem pracy wraz z podaniem formy dysponowania (rodzaj umowy)- załącznik nr 4, 6.dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok nr 11Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Terminy zakończenia realizacji zamówienia po zakończeniu robót budowlanych przez Wykonawców : zadanie nr 1 - 25.08.2009r. zadanie nr 2 - 30.11.2008 r. Zamawiający informuje , iż cena SIWZ ( wersja papierowa ) wynosi 950,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.