eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaRemont pokrycia dachu na części wyższej budynku Przychodni Rejonowej Nr 2 ul. Legionów 104 w Skarżysku-Kamiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Skarżysko-Kamienna: Remont pokrycia dachu na części wyższej budynku Przychodni Rejonowej Nr 2 ul. Legionów 104 w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 107140 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnie Miejskie" , ul. Apteczna 7, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2523799, faks 041 2523799.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzozprzychodnie@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu na części wyższej budynku Przychodni Rejonowej Nr 2 ul. Legionów 104 w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1)Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów,kołnierzy,gzymsów itp, z blachy nie nadającej się do użytku- m2 62.550 2)Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych-pierwsza warstwa-m2 412.800 3)Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych-następna warstwa , krotność 5-m2 80.000, 4)Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku- m 32.00 5)Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku- m 20.000, 6)Wykucie z muru każdej wmurowanej końcówki wspornika stalowego, masztu stalowego i 9 szt uchwytów do mocowania odciągów.Zniesienie elementów oraz lin naciągowych z dachu, WSP do R=5 -szt 10, 7)Zerwanie szlichty cementowej pasem na obrzeżu -m2 80.000, 8) Rozbiórka betonowych czapek kominowych -m2 3.473, 9)Rozebranie fragmentów kominów wolnostojących - m 3 2.892, 10)Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow.odbicia do 5 m2 - m2 39.924, 11) Wykopy wąskoprzestrzenne-rowki pod korytka do odprowadzenia wody - m3 2.250, 12)Transport gruzu i ziemi z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość do 1 km- m3 17.215, 13)Transport gruzu i ziemi z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem ciężarowym-dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km, krotność 8- m3 17.215, 14)Koszt utylizacji materiałów z rozbiórki - t 7,00, Pokrycie dachu wraz z robotami towarzyszącymi: 15) (z VII) Gruntowanie podłoży preparatami ATLAS UNI GRUNT-powierzchnie poziome- m2 80.000, 16)Szlichta cementowa grubości 25 mm -m2 80.000 17) Szlichta cementowa - pogrubienie posadzki o 1 cm, krotność 2,5 - m2 80.000, 18)Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną -uzupełnienie papy w miejscach po wycięciu masztu i odciągów - m2 5.000, 19)Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 - m3 2.892, 20)Uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu monolitycznego - m2 3.473, 21)Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych gładkich lub żebrowanych o śr. 10-14 mm - kg 30.00, 22)(Z.VII) Gruntowanie podłozy preparatami ATLAS UNI GRUNT-powierzchnie pionowe -m2 39.924, 23.Uzupełnienie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat.III na kominach ponad dachem płaskim - m2 39.924, 24)Montaż deski czołowej do mocowania obróbek-drewno impregnowane -m 32,00, 25) Obróbka deski czołowej z blachy ocynkowanej - m2 12.800, 26) Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy na ogniomurach - m2 23.120, 27)Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną -jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia - m2 80.000, 28)Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną-dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia - m2 412.800, 29)Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną-obróbki z papy wierzchniego krycia- m2 147.160, 30)Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną-obróbki z papy(kołnierze) elementów metalowych-m2 5,00, 31) Montaż listwy dociskowej - m 23.00, 32)Uzupełnienie obróbek blacharskich gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej o szerokości ponad 25 cm-m2 62.55, 33)Uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszących półokrągłych o śr. 15 cm w odcinkach o długości ponad 1 m-m 32.00, 34)Uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1.0 m z blachy ocynkowanej o śr. 15 cm -m 20.00, 35)Mechaniczne wykonanie ślepych otworów o głebokości do 8 cm w podłożu betonowym,mocowanie deski czołowej i obróbek blacharskich - otw. 447.200, 36)Osadzenie kołków plastikowych i metalowych rozporowych w ścianie lub stropie- szt. 448.00, 37)Wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej na uprzenio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim -m 202.600, 38)Wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim - szt. 480.00, 39)Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 15 m- m2 336.000..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pp, 2)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3)zrealizowali w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowia 4)dysponują przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa,posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej , 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 50.000 zł Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać dokumentami określonymi w części 9 siwz. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 2 pkt 1,5 musi spełniać każdy z wykonawców.Warunki o których mowa w ust. 2 pkt.2,3,4 wykonawcy mogą spełnić je łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie 2 roboty budowlane o podobnym zakresie wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone. 2)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadajacych aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik nr 6 siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Atesty materiałów wykorzystanych do remontu dachu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.skarzysko-kamienna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnie Miejskie ul. Apteczna 7 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnie Miejskie ul. Apteczna 7 w Skarżysku-Kamiennej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.