eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane-NidaPrzebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 87

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107172 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Ruciane-Nida: Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 87
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526344-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Maskulińskie, krajowy numer identyfikacyjny 79001129100000, ul. ul. Rybacka 1, 12220 Ruciane-Nida, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241600, 4241616, faks 874 241 619, e-mail maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.maskulinskie.bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 87

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.50.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Nazwa zamówienia: Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 87. 3.2.Wspólny Słownik Zamówień: Kody CPV 45000000-7 Roboty budowlane, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane, 45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej. 3.3.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie przepustu na przecięciu rzeki Maskulinka (działka geodezyjna nr 1627, obręb Krzyże gmina Ruciane-Nida) z drogą leśną położoną w leśnictwie Ruczaj, oddział 87 (działka geodezyjna nr 1087/1, obręb Krzyże gmina Ruciane-Nida) wraz z punktem czerpania wody dla celów przeciwpożarowych. 3.4.Szczegółowy opis przedmiotu i warunków realizacji zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej "SIWZ"): 1) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 2) projekt budowlano-wykonawczy - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) szczegółowe specyfikacje techniczne - stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, 4) pozwolenie na budowę - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, 5) zmiana projektu budowlano-wykonawczego - stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. 3.5.Miejsce realizacji: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych Białystok; Nadleśnictwo Maskulińskie; województwo warmińsko-mazurskie; powiat piski, miasto Ruciane-Nida. 3.6. Warunkiem zapłaty wynagrodzenia za prace stanowiące przedmiot zamówienia jest całkowite ich zakończenie i protokolarny ich odbiór po zgłoszeniu wykonania ww. prac przez wykonawcę. 3.7.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności m.in. prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, warunkami wykonania i odbiorów oraz z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, sztuką budowlaną i aktualną wiedza techniczną, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami 3.8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.9.Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w Formularzu ofertowym. W celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45200000-9, 45220000-5, 45240000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203141.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów "DROMO" Sp. z o.o., , ul. Nadrzeczna 5, 14-100, Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 242310.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346860.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.