Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Cieszyn: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru dla projektu
pn. Poprawa spójności układu komunikacyjnego Cieszyna - II etap cz.1 (Przebudowa ul. Bielskiej)
Numer ogłoszenia: 107237 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru dla projektu pn. Poprawa spójności układu komunikacyjnego Cieszyna - II etap cz.1 (Przebudowa ul. Bielskiej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi przebudowy drogi powiatowej 2619 S - ul. Bielskiej w Cieszynie na odcinku ok. 1,36 km od ul. Cienciały do skrzyżowania z ul. Stawową (od km 0+000 do km 1+664,91) z wyłaczeniem: ok. 160 m, których przebudowę w 2011r realizować będzie LIDL Polska w ramach budowy pawilonu handlowego (od km. 0+328,72 do km 0+487,27 ); w ramach zamówienia prowadzonego przez Powiat Cieszyński na tym odcinku będzie do wykonania jedynie przebudowa fragmentu prawostronnego chodnika od km. ok. 0+328,72 do km ok. 0+447,77; ok. 140m w miejscu zrealizowanej w 2009r. przebudowy obiektów mostowych wraz z dojazdami do tych obiektów (od ok. km 1+360 do ok. km 1+500) w ramach zamówienia prowadzonego przez Powiat Cieszyński konieczne będzie dowiązanie się do zakresu wykonanego w ramach inwestycji: Przebudowa dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi powiatowej 2619S ul. Bielskiej w Cieszynie 2. Szczegółowy zakres został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej (dokumentacja projektowa stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i dostępna jest na stronie www.powiat.cieszyn.pl, w zakładce przetargi pod sygnaturą ZP.272.14.2011).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 15% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2.000zł (słownie: dwa tysiące złotych). Szczegóły w zakresie wnoszenia wadium zostały opisane w pkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien jest udokumentować, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie pełnił lub pełni nadzór inwestorski nad realizacją minimum dwóch inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) drogi klasy minimum Z o łącznej wartości usługi nadzoru minimum 95.000 zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien jest udowodnić, iż posiada wykwalifikowany personel zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej: a) Inspektor nadzoru, Inspektor nadzoru robót drogowych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy w branży drogowej, kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane; b) Asystent Inspektora nadzoru - Wykształcenie średnie lub wyższe budowlane - 2 lata doświadczenia jako inżynier budowy lub 1 rok doświadczenia jako kierownik budowy w branży drogowej, kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane c) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej d) Inspektor nadzoru robót teletechnicznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej - 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy w branży telekomunikacyjnej, kierownik robót telekomunikacyjnych lub inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane e) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy w branży elektrycznej, kierownik robót elektrycznych lub inspektor nadzoru robót elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane f) Weryfikator dokumentacji projektowej - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy, kierownik robót drogowych lub jako inspektor nadzoru robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane Uwaga: - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby, - W trakcie realizacji zadania Zamawiający wymaga codziennego pobytu Inspektora nadzoru na budowie w czasie trwania robót i stałego pobytu na budowie Asystenta Inspektora nadzoru w czasie trwania robót. Ponadto czas pracy zespołu Inspektora nadzoru winien zostać dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, zakłada się w tym okresie ciągły pobyt pracowników przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót na budowie oraz w zależności od potrzeb innych pracowników, - Zmiany personalne w stosunku do stanowisk wskazanych w ofercie są możliwe po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego, - Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku stanowisk za wyjątkiem osoby wskazanej na stanowisko Inspektora nadzoru robót teletechnicznych i elektrycznych (te dwa stanowiska mogą być łączone), jednakże dla osoby, która będzie ewentualnie pełnić łączoną funkcję, należy wykazać wymagane doświadczenie w latach dla każdej z pełnionych funkcji oddzielnie, - Dla wskazanych powyżej osób Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, że osoby wskazane na poszczególne stanowisko posiadają wymagane uprawnienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 15.000 zł Wykonawca posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 10.000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - potwierdzenie wniesienia wadium, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót powierzonych do wykonania przez Podwykonawcę, - dokumenty w zakresie umocowania prawnego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty, w następujących przypadkach i na następujących zasadach, za obopólną zgodą stron: 26.2 Zmiany ogólne : A. Możliwa jest: a) zmiana adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy omyłki oczywistej. B. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. 26.3. Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy oraz/lub wynagrodzenie: A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy, w przypadku opóźnienia w przekazaniu dokumentów budowy, wynikającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie usług oraz/lub zmiana wynagrodzenia, ze względu na: a) wstrzymanie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego, w tym wynikające z - opóźnienia spowodowanego przez urzędy (konieczność uzyskania niezbędnych opinii bądź decyzji administracyjnych) - uwarunkowania społeczne np. protesty, petycje, itp. - konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, - konieczność uwzględnienia warunków uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, b) przedłużenie procedury przetargowej, c) zmiany stanu prawnego, d) wydłużenie terminu realizacji umowy z Wykonawcą robót, bądź przekroczenie przez Wykonawcę terminu zakończenia robót, e) zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), f) obniżenie kosztów wykonania usług a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, g) rezygnację z części usług, h) rozliczenie wynikające z iloczynu faktycznie wykonanych usług i ich wartości ofertowych C. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 26.4 Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 2) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy lub Zamawiającego, protokół konieczności itp. 3) W rezultacie dokonania czynności opisanych w pkt. 1) i 2) może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Poprawa spójności układu komunikacyjnego Cieszyna - II etap cz.1 (Przebudowa ul. Bielskiej) realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń klimatyzacji i wentylacji zlokalizowanej na poddaszu dla mocy 170 kW oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Książnicy Cieszyńskiej
- Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy"
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 - etap III
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BRANŻY SANITARNEJ PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY MIASTO ZŁOTÓW W ROKU 2025
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI ELEKTRYCZNYMI PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY MIASTO ZŁOTÓW W ROKU 2025
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad drogowymi zadaniami inwestycyjnymi w 2025 r. w zakresie prowadzonych robót budowlanych.
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI DROGOWYMI PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.