Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 – etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 – etap III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d648b52-a3b6-4b04-9b88-4df2b9c90253
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074841/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Branżowy nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 – etap III
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d648b52-a3b6-4b04-9b88-4df2b9c902533.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) – w ramach modułu składania ofert systemu e-Zamówienia. Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty e-mail (adres: postepowanie9.25@zdw.krakow.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemu e-Zamówienia (moduł składania ofert), b) poczty elektronicznej (adres e-mail: postepowanie9.25@zdw.krakow.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w cz. IV SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) -zgodnie z informacjami określonymi w SWZ. Nie dopuszcza się złożenia oferty (formularza ofertowego) w postaci scanów / zdjęć dokumentów papierowych (sporządzonych w formie pisemnej – podpisanych własnoręcznie) – bez względu na ewentualne opatrzenie ich dodatkowo podpisem elektronicznym. Przekazanie scanu dokumentu papierowego (nawet opatrzonego podpisem elektronicznym) nie będzie uznawane za skuteczne złożenie oferty – taka oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niespełniająca wymagań wynikających z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-26-9/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie czynności Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi, pozyskanymi uzgodnieniami, warunkami technicznymi, decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z wykonawcą inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 – etap III.
Zamówienie to obejmuje pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego robót branżowych w zakresie: • sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, • sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych i telekomunikacyjnych (w tym kanału technologicznego) wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, • sieci, instalacji i urządzeń gazowych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, • sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (w tym sieci kanalizacji sanitarnej) wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa. • urządzeń melioracji podstawowej i szczegółowej wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych, w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa. UWAGA! Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski w zakresie wszystkich wyszczególnionych wyżej branż, toteż wymagane jest złożenie oferty obejmującej wszystkie wymienione nadzory branżowe.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena – 60 % oraz dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego – 40 %.
W kryterium dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego ocenie podlegać będzie wykazanie dodatkowego doświadczenia poszczególnych osób podanych na stanowiska Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej i elektroenergetycznej, branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej, branży gazowej oraz branży wodociągowej i kanalizacyjnej związanego ze sprawowaniem funkcji branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań obejmujących budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci / urządzeń w zakresie danej branży (ponad doświadczenie wymagane dla danej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w cz. II pkt 3.1.4. ppkt 1 – 4 SWZ). Doświadczenie poszczególnych osób podanych na stanowiska Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej i elektroenergetycznej, branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej, branży gazowej oraz branży wodociągowej i kanalizacyjnej wykazywane w ramach przytoczonego warunku udziału w postępowaniu oraz w ramach niniejszego kryterium nie może się dublować (w ramach kryterium odnośnie tych poszczególnych osób można wykazać jedynie doświadczenie związane ze sprawowaniem funkcji branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego na innych zadaniach niż wskazywane w ramach warunku).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY ELEKTRYCZNEJ i ELEKTROENERGETYCZNEJ, posiadającą: • odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej / elektroenergetycznej (lub uprawnienia równoważne), • doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej / elektroenergetycznej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci elektrycznej / elektroenergetycznej;
2) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY TELETECHNICZNEJ i TELEKOMUNIKACYJNEJ, posiadającą: • odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej / telekomunikacyjnej (lub uprawnienia równoważne), • doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej / telekomunikacyjnej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci teletechnicznej / telekomunikacyjnej;
3) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY GAZOWEJ, posiadającą: • odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności gazowej (lub uprawnienia równoważne), • doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży gazowej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci gazowej;
4) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ, posiadającą: • odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-kanalizacyjnej (lub uprawnienia równoważne), • doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży wodociągowej i kanalizacyjnej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej.
5) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY HYDROTECHNICZNEJ, posiadającą: • odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej (lub uprawnienia równoważne), • doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży hydrotechnicznej przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę urządzeń melioracji podstawowej i szczegółowej.
UWAGA! - Warunki określone w ramach ppkt 1 – 5 muszą być spełnione łącznie. - Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji branżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego spośród funkcji, o których mowa w ppkt 1 – 5, oraz pełnienia przez tę osobę tych funkcji łącznie w toku realizacji zamówienia, przy czym w takowej sytuacji odnośnie takiej osoby musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących uprawnień i doświadczenia przypisanych do każdej z łączonych funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 2.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ. 2) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże osoby w zakresie określonym w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4. SWZ oraz poda informacje ich dotyczące (w zakresie określonym w tym wykazie) niezbędne celem weryfikacji spełniania przez Wykonawcę tego warunku. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą (oprócz dokumentów wskazanych wyżej) - zgodnie z zapisami SWZ: a) oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby (osób) reprezentujących Wykonawcę /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci (jeżeli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie dopuszczalnym zgodnie z regulacjami ustawy PZP oraz postanowieniami umownymi zawartymi w zał. nr 7 SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d648b52-a3b6-4b04-9b88-4df2b9c90253)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W ramach strony postępowania na platformie e-Zamówienia zapewniony jest bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ i ogłoszenia o zamówieniu, jak również wszelkich ewentualnych zmian i wyjaśnień treści SWZ i ogłoszenia o zamówieniu oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z niniejszym postępowaniem – w ramach odesłania za pomocą / poprzez link (adres): https://www.zdw.krakow.pl/zamowieniapubliczne/zdw-dn-4-26-9-25/.2. Termin wykonania zamówienia: 18.12.2027 r. Zaznacza się, iż termin wykonania zamówienia został określony wskazaną wyżej datą, jako że jest to uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością dostosowania okresu świadczenia usług nadzoru będących przedmiotem niniejszego zamówienia do terminu realizacji robót, których mają one dotyczyć (określonego zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 – etap III).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont budynku przy ul. Kościuszki 18 w Krakowie w zakresie remontu konserwatorskiego witryn, stolarki drzwiowej elewacji frontowej.
- DFP.271.40.2025.EP Dostawa szwów chirurgicznych
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych pt. "Ciało i głos instrumentem pracy" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED)
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZPITALNEGO (BUDYNEK NR 20)
- Dostawa odczynników chemicznych
- (DFP.271.28.2025.AMW) Dostawa materiałów biurowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór nad realizacją zadania: Budowa budynku dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie - rozbudowa infrastruktury powiatowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na inwestycjach realizowanych w ramach programu Aktywny Maluch
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 - etap III
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BRANŻY SANITARNEJ PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY MIASTO ZŁOTÓW W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.