To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107242 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Łask: Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla gmin: Łask, Buczek, Sędziejowice i Wodzierady na łącznej powierzchni wynoszącej około 3644,05 ha oraz przeprowadzenie pełnej procedury dotyczącej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523369-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łaski, krajowy numer identyfikacyjny
73093481000000, ul.
Ul. Południowa
1,
98100
Łask, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(043) 675 68 00, faks
(043) 675 68 09, e-mail
zamowienia@lask.com.pl
Adres strony internetowej (URL): lask.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla gmin: Łask, Buczek, Sędziejowice i Wodzierady na łącznej powierzchni wynoszącej około 3644,05 ha oraz przeprowadzenie pełnej procedury dotyczącej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.272.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla obrębów ewidencyjnych gmin: Łask, Buczek, Sędziejowice, Wodzierady na szacunkowej pow. 3644,05 ha wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury oceny oddziaływania na środowisko. II. W ramach zawartej umowy Wykonawca: 1. Zapewnia wykwalifikowaną kadrę i wyposażenie niezbędne do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. 2012 r., poz. 949 ). 2. Po uzyskaniu od Starosty Łaskiego stosownego upoważnienia przeprowadzi pełną procedurę wynikającą z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2016 r., poz. 353 ze zm.) w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2a. W przypadku stwierdzenia obowiązku przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Wykonawca sporządzi prognozę oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu, a po przeprowadzeniu postępowania z udziałem społeczeństwa przygotuje projekt rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w tym postępowaniu oraz sporządzi podsumowanie, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2016 r., poz. 353 ze zm. ) i dokona niezbędnych zmian w dokumentacjach urządzeniowych. 2b.Jest zobowiązany do pisemnego, bieżącego informowania Zamawiającego o każdym etapie prowadzonej, z upoważnienia starosty, procedury dotyczącej ocen oddziaływania na środowisko. Powyższe jest niezbędne w celu wypełnienia ciążącego na staroście obowiązku wynikającego z art. 21 ustawy, o której mowa w pkt. 2, tj. w przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia prognozy oddziaływania na środowisko. 3.Otrzyma od Zamawiającego nieodpłatnie dane niezbędne do sporządzenia przedmiotowych opracowań zgodnie z art. 40 a ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.) oraz z zapisami zawartymi w Zarządzeniu Nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 r., znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczania środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (w formie elektronicznej, format SWDE lub inne formaty dla danych przestrzennych, np. pliki shape, dxf ). 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego, poprzednią dokumentację urządzeniową, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 5.Obejmie opracowaniem, sporządzonym na okres 10-ciu lat, tj. od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2027 r., grunty leśne będące nimi w rozumieniu ww. ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach opisane w ewidencji gruntów i budynków użytkiem leśnym ( Ls ). 6. Zobowiązuje się do wykonania uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu za pomocą programu " Taksator- Plany uproszczone" zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu Nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 r., znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczania środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach. 7.Robotami urządzeniowymi obejmie wszystkie obręby niezależnie od powierzchni leśnej. 8.W ramach jednego opracowania (operatu) ujęty zostanie jeden obręb, obejmujący jedną lub kilka wsi. 9.Zobowiązuje się do regularnego i bieżącego składania Zamawiającemu pisemnych informacji o zaawansowaniu wszelkich prac będących przedmiotem zamówienia. 10.Powiadomi Zamawiającego oraz właściwe urzędy gmin o terminie przystąpienia do prac terenowych w danej gminie przed przystąpieniem do prac terenowych oraz uzgodni z sołtysami wsi, dla których sporządza dokumentację leśną, sposób powiadamiania właścicieli o prowadzeniu prac urządzeniowych. 11.Zgodnie z § 9 ww. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla danego obrębu należy wykonać trzy egzemplarze opracowania ( uproszczony plan urządzenia lasu lub inwentaryzacja stanu lasu ) w wersji papierowej formatu A-4 sporządzone w języku polskim, w tym jeden egzemplarz dla każdego obrębu oprawiony zostanie w twarde i trwałe okładki. Strony planu należy ponumerować; na początku planu umieścić spis treści, a plan zaopatrzyć w stronę tytułową, a także w wersji elektronicznej ( trzy egzemplarze na płytach CD lub DVD, w formacie pdf i doc ). 12.Po zakończeniu prac w poszczególnych obrębach ewidencyjnych Wykonawca przekaże do właściwych terytorialnie gmin po jednym egzemplarzu projektu dokumentacji urządzeniowej, celem wyłożenia na okres 60 dni do publicznego wglądu dla właścicieli lasów. Wyłożone w urzędach gmin projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów oraz mapy gospodarcze. Jednocześnie Wykonawca przekaże Zamawiającemu po jednym egzemparzu projektu ww. dokumentacji urządzeniowej. 13.Poinformuje wójtów i burmistrza właściwych terytorialnie gmin o obowiązku pisemnego zawiadomienia właścicieli lasów o wyłożeniu projektów dokumentacji urządzeniowej ze wskazaniem, że ich zapisy będą podstawą do naliczania podatku leśnego oraz o możliwości składania wniosków i zastrzeżeń. 14.W trakcie wyłożenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu do publicznego wglądu Wykonawca zobowiązuje się udzielić zainteresowanym właścicielom lasów niezbędnych informacji, przyjmować zastrzeżenia i wnioski, a także w każdym przypadku dokonać ponownych oględzin spornych powierzchni w obecności właściciela lasu oraz przedstawiciela Starosty w kontekście zgłoszonych zastrzeżeń. Ponadto w terminie 14 dni od ich otrzymania zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu na piśmie zbiorczą informację o sposobie ich załatwienia ( wraz z podpisanymi przez właścicieli spornych powierzchni protokołami sporządzonymi z przeprowadzonych oględzin ), co będzie stanowić podstawę do wydania przez Starostę Łaskiego decyzji w sprawie uznania lub nieuznania wniesionych wniosków i zastrzeżeń. Po wydaniu przez Starostę decyzji o uznaniu zastrzeżeń lub wniosków dokona stosownych zmian w dokumentacji urządzeniowej. 15.Przekaże Zamawiającemu informacje o terminach wyłożenia projektów dokumentacji w każdej z gmin. 16. Wystąpi do właściwych Nadleśnictw o opinie w sprawie wykonanych projektów dokumentacji urządzeniowej. Pozytywne opinie przedłoży Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia w terminie do 31 października 2017 r. 17. W związku z dofinansowaniem wykonania uproszczonych planów urządzenia lasów z Funduszu Leśnego Wykonawca będzie brał czynny udział w Naradach Techniczno - Gospodarczych. 18. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 19. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym na gruncie a ewidencją gruntów i budynków sporządzi w 2 egz. wykaz rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym na gruncie a rejestrem ewidencji gruntów, przy czym jeden egzemplarz włączy do opracowania, drugi pozostawi luzem. 20.Mapy wykonane zostaną na podkładach ewidencyjnych i będą stanowić załącznik do każdego egzemplarza dokumentacji urządzeniowej ( winny zostać umieszczone w kieszeni na końcu operatu ). Jeden zestaw map zostanie podklejony na płótnie. Mapy winny zostać wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 49 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 listopada 2016 r., znak: ZU.6007.2.2016 w sprawie przeznaczania środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzanie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach; 21.W operatach należy opisać i zaznaczyć na mapach obszary występowania poszczególnych form ochrony przyrody znajdujące się na terenach objętych planami oraz opisać wynikające z ich występowania ograniczenia w planowaniu zabiegów gospodarczych. 22.Część szczegółowa planu i inwentaryzacji - wyciągi dla właścicieli lasu wykonane zostaną w jednym egzemplarzu z wyjątkiem sytuacji, gdy działka leśna będzie stanowić współwłasność. W takim przypadku należy wykonać wyciągi dla każdego współwłaściciela ( dotyczy również współwłasności małżeńskiej ). 23.Tabela dotycząca opisów taksacyjnych lasów uzupełniona zostanie o kolumnę zawierającą wyspecyfikowane w pozycjach poszczególnych pododdziałów numery jednostki rejestrowej. 24.W części ogólnej zamieszczona zostanie dodatkowo alfabetyczna lista właścicieli obejmująca takie pozycje, jak: a) liczba porządkowa, b) nazwisko i imię, c) numer jednostki rejestrowej. 25.Odbiór dokumentacji (projektów oraz wersji ostatecznej) nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru. 26.Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obliczone na podstawie prawidłowo wystawionych faktur (Wykonawca wystawi osobne faktury za wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu) w oparciu o protokół odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, gdzie zostanie stwierdzona powierzchnia, dla której rzeczywiście wykonano przedmiotową dokumentację. 27. W przypadku zwiększenia powierzchni objętej przedmiotem zamówienia strony zobowiązują się do podpisania odrębnej umowy lub aneksu do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77231000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT186174.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 114787.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Usługa hydromonitoringu drogi startowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Budowa żłobka gminnego przy ul. Jodłowej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.